Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Електрическият хечбек на Volkswagen излиза с 3 вида батерии

Най-слабата версия на модела от семейството I.D. ще струва 45 000 долара

Електрическият хечбек на Volkswagen излиза с 3 вида батерии

Първият модел от новото семейство електромобили на копанията Volkswagen - I.D. hatchback, ще се предлага с три различни по капацитет батерии.

Volkswagen I.D. hatchback ще бъде достъпен с три различни батерии

Според информацията на Auto Express, електрическият модел, чието име към момента е Neo, ще бъде достъпен за клиенти с различен бюджет. Пред изданието директорът на електрическата програма на Volkswagen - Кристиан Цингер, разкрива, че най-достъпната версия на модела, ще може да изминава 330 км (според новия стандарт WLTP) с едно зареждане.

Очаква се базовият модел да разполага с батерия с капацитет 49 кВт/ч, като неговата цена ще бъде в рамките на 45 000 щатски долара. Следващите две модификации на I,D. hatchback ще изминават съответно 450 и 600 км с едно зареждане, като засега няма информация за мощността на техните акумулатори.

Цингер допълва, че електрическият хечбек ще бъде първият автомобил на Volkswagen, който постояно ще бъде свързан с интернет. Целта е собствениците на машината да могат да обновяват нейния софтуер възможно най-бързо и по всяко време.

Електромобилът ще бъде произвеждан в завода в Цвикау, като появата му на пазара се очаква преди края на 2019 г. До 2021 г. Volkswagen ще предложи поне още 3 модела на ток - кросоувър, седан и миниван в ретро-стил.

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Ти в някоя паралелна вселена ли живееш бе дженди?!?! Нямало държава, която да се подчинява на САЩ-исаните?!?! Ама ти сериозно ли? Не си в ред с главата да знаеш! Дано ти плащат, за да ги пишеш тези глупости. В противен случай положението ти е много зле...
  • #20
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До до ( преди 8 месеца )
    По принцип почти няма държава която да се подчинява на САЩ иначе в ООН нямаше редовно да има гласувания в които почти всички държави гласуват против позицията на САЩ а и не съм чувал САЩ да анексира територия на братска страна която по договор трябва да защитава
  • #19
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до: Да си ги карат. ( преди 8 месеца )
    Към правилната марка и към най-доброто си се насочил. Само не ми е ясно за какво ще ги ползваш точно, защото това са много сериозни машини. По принцип са за извън пътя. За там ли са ти или да ги караш по асфалт? Ако е последното просто не виждам смисъл да вземаш Land Cruiser. Хора ли ще превозваш? Ако не по-добре си вземи Хайлукс тогава! И що от Япония? Десен волан ли те кефи? Мен не и не бих взел от там деснячка.
  • #18
    5 rate up comment 5 rate down comment
    до: Факт! ( преди 8 месеца )
    Германците могат и да не го пуснат скоро, както става при тях обикновенно, но каква връзка имат самолетоносачите и Русия тук? Самолетоносача е нападателно оръжие, а не отбранително. Краварите ги имат, защото отиват с него и избомбват някоя държава, която не им се подчинява. Руснаците нямат империалистични амбиции и не ходят да бомбят държавите по света. А и друго, тези кораби са огромни и са изклюително уязвими. Например срещу хиперзвуковите ракети "Кинжал" са безпомощни тези корита.
  • #17
    4 rate up comment 0 rate down comment
    проф. Ан ( преди 8 месеца )
    "45 000 долара" Това първата вноска ли е? Евтино го дават.
  • #16
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Аха ( преди 8 месеца )
    Оледяването навсякъде не прощава на цената.
  • #15
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Да си ги карат. ( преди 8 месеца )
    На мен обаче вече почна да ми писва от "модерни" технологии! Искам нещо истинско и надеждно. Сега съм си наумил да поръчвам две бройки Land Cruiser 76 лимитирана серия 2018г. произведени в Япония. И двете ще са V8, едната ще е дизелова, другата бензинова и ще и се сложи газ. Дизеловата ще си я тунинговам и оборудвам за пътешествия и екстремен офроуд. А бензиновата ще я ползвам за фирмена кола. Твърдо съм решил да приключвам със германските *** и "модерните" технологии.
  • #14
    5 rate up comment 2 rate down comment
    mancho ( преди 8 месеца )
    Или Махиндра...
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    В Цвикау се произвеждаше картонения бомбадировач Трабант. Сега ID от Цвикау - дали ще надмине предшественика си?
  • #12
    10 rate up comment 4 rate down comment
    PlRadoev ( преди 8 месеца )
    Освен, че не се умориха да плюват по Тесла, не си признаха, че немските инженери закъсняха с две-три години най-малко и това което предлагат е по-слабо от Тесла.Единственото което им остава е да ги догонят в следващите 5 години.