Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.
8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):
Renault F-type
Мнозина смятат, че французите не правят надеждни автомобили, но това съвсем не е така. Инженерите от страната на модата и парфюмите често използват нестандартни решения, които водят до създаването на впечатляващи мотори. Към тях се отнася серията Renault F, която се появи през 1982 година, и която включва 4-цилиндрови бензинови мотори с работен обем между 1.6 и 2.0 литра. Имат и дизелови версии (най-вече 1.9D и 1.9 dTi).
Агрегати от F-серията са задвижвали Espace, Megane, Scenic, Laguna, а също Mitsubishi Carisma, Suzuki Grand Vitara, Nissan Primastar, Opel Vivaro, Volvo S40 и, разбира се, митичното Renault Clio Williams.
Тези мотори не са напълно безпроблемни, но спокойно могат да изкарат до 300 000 км, без да се налага ремонт. А това си е един доста впечатляващ резултат. Излишно е обаче да ви казваме, че новите екостандарти им видяха сметката и компанията вече не ги произвежда.
Мнозина смятат, че французите не правят надеждни автомобили, но това съвсем не е така. Инженерите от страната на модата и парфюмите често използват нестандартни решения, които водят до създаването на впечатляващи мотори. Към тях се отнася серията Renault F, която се появи през 1982 година, и която включва 4-цилиндрови бензинови мотори с работен обем между 1.6 и 2.0 литра. Имат и дизелови версии (най-вече 1.9D и 1.9 dTi).
Агрегати от F-серията са задвижвали Espace, Megane, Scenic, Laguna, а също Mitsubishi Carisma, Suzuki Grand Vitara, Nissan Primastar, Opel Vivaro, Volvo S40 и, разбира се, митичното Renault Clio Williams.
Тези мотори не са напълно безпроблемни, но спокойно могат да изкарат до 300 000 км, без да се налага ремонт. А това си е един доста впечатляващ резултат. Излишно е обаче да ви казваме, че новите екостандарти им видяха сметката и компанията вече не ги произвежда.