Двигател, който никога не се чупи, е по-скоро утопия, отколкото реалност в днешните времена. Все пак на планетата са останали агрегати, които могат да изкарат стотици хиляди километри без сериозни повреди. Ето 8 такива мотора, които попадат в списъка заради добрите отзиви, получени от собствениците им. Според тях те спокойно могат да изкарат 300 000 км и повече, без да се налага сериозен ремонт. В списъка са двигатели с глобално присъствие и относително малки работни обеми, без да се включват толкова обичаните от американците големи V8.
8 двигателя, които са почти бесмъртни (ГАЛЕРИЯ):
BMW серия M
Редовите 6-цилиндрови мотори BMW серия M започват от 1968 година с M30 и дълги години са едни от най-надеждните, предлагани от марката. Съществуват модификации с различен обем и мощност, тъй като агрегатите често са обновявани. Сред „отличниците" са легендарният M50 от първата половина на 90-те години, неговият приемник M52, както и M54, който е с алуминиев блок на цилиндрите.
Тези двигатели не могат да бъдат определени като напълно безпроблемни, но като здравина са напълно равностойни на наследниците си от серия N. Известен е случаят, в който BMW 523i с 2,5-литров M52TU изминава над 800 000 км без повреда по мотора.
Редовите 6-цилиндрови мотори BMW серия M започват от 1968 година с M30 и дълги години са едни от най-надеждните, предлагани от марката. Съществуват модификации с различен обем и мощност, тъй като агрегатите често са обновявани. Сред „отличниците" са легендарният M50 от първата половина на 90-те години, неговият приемник M52, както и M54, който е с алуминиев блок на цилиндрите.
Тези двигатели не могат да бъдат определени като напълно безпроблемни, но като здравина са напълно равностойни на наследниците си от серия N. Известен е случаят, в който BMW 523i с 2,5-литров M52TU изминава над 800 000 км без повреда по мотора.