IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Lexus: Електромобилите още са далеч от истината

Според Йошихиро Сава, колите на ток не са готови за масовите пазари

Шефът на Lexus: Електромобилите още са далеч от истината

Електрическите автомобили все още не са готови за масовите пазари, а тяхното влияние върху околната среда не е изучено напълно. Това обяви президентът на японската компания Lexus – Йошихиро Сава, през Autocar.

Шефът на Lexus: Електромобилите още са далеч от истината

Босът на производителя за премиум-автомобили допълни, че в Lexus усилено се работи върху развитието на всички видове силови агретаjи, включително и електрически мотори и батерии. Компанията обаче няма да пусне модел на ток, докато окончателно не станат ясни предимствата за клиентите на този тип автомобили, както и приемуществата им за екологията.

„Чистите електромобили към момента изискват прекалено много време за зареждане. В същото време процесът по производството на батерии нанася сериозни вреди на околната среща. Трябва да се отчете и бъдещата им преработка, която също не е безвредна. Това е много по-сложен процес, отколкото всички ни обясняват. Трябва да бъдем честни и открити към случващото се с електромобилите, а не да заблуждаваме хората”, обясни Сава.

Според шефа на Lexus, най-доброто решение към момента не са само електромоторите. Трябва внимателно да се прегледат всички варианти, в това число бензиновите двигатели и хибридите. Просто, в момента технологията за създаване на електромобили не е достатъчно напреднала и не може да даде категоричен отговор на въпросите, които вълнуват хората.

По тези причини в Lexus хвълят основни сили именно върху хибридните агрегати, които поволяват на автомобила достатъчно производителност, но в същото време икономистват гориво. Този вариант трябва да бъде преходен към преминаването от двигатели с вътрешно горене към електромотори.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus
0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Електрическите автомобили все още не са готови за масовите пазари, а тяхното влияние върху околната среда не е изучено напълно.Мда, а влиянието на ДВГ върху околната среда започва да се изследва 60 години след появата на първите ДВГ
  • #14
    17 rate up comment 8 rate down comment
    жик-так ( преди 5 години )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #13
    8 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Иска ти се - лексус премиум, ама друг път.
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Cars2018 ( преди 5 години )
    Преди малко реших да изляза за обяд с колело, че имам едно под ръка... не бях карал от години и си викам: - Що пък да не ?!?Ами няма такава смрад около мен! Това си е самоубийство направо!
  • #11
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Лексус са най-авангардната премиум марка и марка въобще заедно с Тойота. Двете фирми могат да си позволят да разработват и продават както хибриди, така и ел.коли, така и коли с водородни задвижване. Общо взето откъдето биха печелили и което е смислено те го правят. Технологично са най-добри.
  • #10
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да бе, не могат :) Много ясно са си го написали защо. От друга страна, каква е тая мания за Сув и джипове? В града само бензинови малолитражки или хибриди, за останалите високи данъци и ще има пари и за общ.транспорт, паркове, велоалеи. А сега, .. едвам се диша. Проблема е в прекалено многото автомобили в градовете.
  • #9
    7 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Щот не могат да направят един електромобил, затва. Тия тойотки с климатиче са пред фалит.
  • #8
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Auto ( преди 5 години )
    "А и смятам че е крайно време българина да се научи да кара колело. Държавата трябва да започне да строи инфраструктура за велосипеди. В цяла западна Европа хората мислят в тази посока."Няма как да стане, защото на повечето батки и българи егото им е по-голямо, от колкото те могат да поемат, а оная им работа е по-малка, от колкото те биха искали, и германския премиум, който се явява като виртуален удължител в случая, е просто задължителен атрибут!
  • #7
    23 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бе какво колело, вие добре ли сте?Аз спрях да карам защото минаваме по улицата и се надишваме с вредни изпарения от автомобилите. За да въртиш *** вдишваш дълбоко, понякога отваряш уста - преспокойно се нагълтваш. Самоубийство е това. Не се лъжете. По-вредно от цигарите, лекарите го твърдят.
  • #6
    17 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    В градовете само на ток! А и смятам че е крайно време българина да се научи да кара колело. Държавата трябва да започне да строи инфраструктура за велосипеди. В цяла западна Европа хората мислят в тази посока.Колите ще станат ликс. А не като сега всеки *** да дими със 20 годишната си бракма.