Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Шефът на Lexus: Електромобилите още са далеч от истината

Според Йошихиро Сава, колите на ток не са готови за масовите пазари

Шефът на Lexus: Електромобилите още са далеч от истината

Електрическите автомобили все още не са готови за масовите пазари, а тяхното влияние върху околната среда не е изучено напълно. Това обяви президентът на японската компания Lexus – Йошихиро Сава, през Autocar.

Шефът на Lexus: Електромобилите още са далеч от истината

Босът на производителя за премиум-автомобили допълни, че в Lexus усилено се работи върху развитието на всички видове силови агретаjи, включително и електрически мотори и батерии. Компанията обаче няма да пусне модел на ток, докато окончателно не станат ясни предимствата за клиентите на този тип автомобили, както и приемуществата им за екологията.

„Чистите електромобили към момента изискват прекалено много време за зареждане. В същото време процесът по производството на батерии нанася сериозни вреди на околната среща. Трябва да се отчете и бъдещата им преработка, която също не е безвредна. Това е много по-сложен процес, отколкото всички ни обясняват. Трябва да бъдем честни и открити към случващото се с електромобилите, а не да заблуждаваме хората”, обясни Сава.

Според шефа на Lexus, най-доброто решение към момента не са само електромоторите. Трябва внимателно да се прегледат всички варианти, в това число бензиновите двигатели и хибридите. Просто, в момента технологията за създаване на електромобили не е достатъчно напреднала и не може да даде категоричен отговор на въпросите, които вълнуват хората.

По тези причини в Lexus хвълят основни сили именно върху хибридните агрегати, които поволяват на автомобила достатъчно производителност, но в същото време икономистват гориво. Този вариант трябва да бъде преходен към преминаването от двигатели с вътрешно горене към електромотори.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus
0 от 500
  • #28
    3 rate up comment 2 rate down comment
    KLASIKA ( преди 8 месеца )
    За всички които ми казваха ,че съм ковсервативен и ме питаха какъв ще е двигателя тогава,?.......-тепърва ще разберете ,че колите на ток и автономните коли се една пирамида която цел е да дои оглупелия добитък ,и ще мине дълго време преди инициаторите на това безумие да бъдат арестувани! Дотогава озона ще се скапе от вредното производство на батерии и строенето на нови"ТЕЦ"-ве !...Както и уж екологичното гаснене на двигателя на светофар,А при стартиране на двигател се изхвърлят повече вредни газове отколкото ако работи!Всичко се прави да се дои добитъка!А на чистотата :...майната и !
  • #27
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    И се почват едни оправдания. Да, има истина в думите му, но въпреки това са си оправдания. Нито Ягуар, нито Ауди или БМВ, или Мерцедес, които са почти на пазара с техните ел. модели, не смятат, че ще продават в гигантски размери. Правят го за пресриж и за да развиват технологията и да се учат. Тойота определено са назад и вманиачаването им по хибридите може да им изиграе лоша шега. Те не само телнологии, а също изграждане на стратегически партньорства и полагане на основи за фабрики.
  • #26
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    И тея го казват това в момент в който тесла вече прави по 5000 автомобила на седмица. Излагация от страна на тойота. Ако не се научат да правят бързо ел коли отиват и тв в историята като нокия
  • #25
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Този откри топлата вода. Аз от кога съм го казал това! Той ме цитира.
  • #24
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Вярно е, че в София никога няма да има масов велосипеден транспорт заради нагорнищата, но мотопедите със сигурност не са решението, освен ако не са електрически. Моторните са шумни и замърсяват почти колкото автомобил, защото за тях няма екоизисквания. Използват карбуратори още.
  • #23
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Aav ти някога през животчето си виждал ли си черно на бяло филтър за купе на кола?че моята даже два има.дайте да не говорим празни призказки без да имаме хал хабер.Само за големите частици било...
  • #22
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    "А и смятам че е крайно време българина да се научи да кара колело. " Колела се карат масово в равнинните страни. В София е бая баиресто. В провинцията доста хора се придвижват с велосипеди. по-скоро българина трябва да се сравнява с гърка, италианеца и испанеца, където масово се кара мотопед.
  • #21
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Кофти е обаче, че феновете на чистите технологии нямат пари да карат такива коли, но тука във форума са еколози. Не знам кофти ли е, смешно ли е, жалко ли е .... не мога да го определя.
  • #20
    10 rate up comment 7 rate down comment
    AAV ( преди 8 месеца )
    А на феновете на димящи ауспуси тук препоръчвам да модифицират колите си и да си пъхнат въпросните ауспуси директно в купетата си, за да им се наслаждават с пълни гърди... Така съвсем логично след време ще останат по-малко любители на замърсяващи технологии.
  • #19
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Лексус каручка, малелейййй, турска тойотка, малелейййй, .... жиккк, таккк