IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Французите обявиха цената му за местния пазар, започва от 32 300 евро

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Дебютът на второто поколение Peugeot 508 се състоя на автомобилното изложение в Женева миналия март. Моделът е построен на платформата EMP2, като бе превърнат от седан в лифтбек с врати без стойки. Петвратият модел се произвежда в завода на PSA в Мюлуз, Франция, където се сглобява и кросоувърът DS 7 Crossback. Продажбите му в Европа са насрочени за септември. Алиансът обяви цената му за местния пазар, а за останалите страни това ще стане малко по-късно.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Във Франция лифтбекът ще се предлага с всички двигатели, предвидени за модела. Новият 508 има четири нива на оборудване: Active, Allure, GT Line и GT. Най-евтината версия е с 1.5-литров BlueHDi с мощност 150 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия, циято цена започва от 32 300 евро. Версията със същия двигател, но с новата 8-степенна автоматична трансмисия, ще стартира от 34 100 евро.  Цената на новото Peugeot 508 с 2-литровия BlueHDi, мощност 160 к.с. и 8-степенен автоматик, тръгва от 38 800 евро, а същият мотор, но 20 кончета повече, ще се предлага от 43 300 евро.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Лифтбекът с бензиновия 1.6 PureTech с мощност 180 коня и 8-степенна транмисия ще струва най-малко 34 600 евро, а версията на същия двигател с мощност 225 к.с. се предлага само в топ версията GT, като цената й е 46 000 евро.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Основният конкурент на Peugeot 508 - лифтбекът Volkswagen Arteon, ще струва по-скъпо във Франция. Потребителите ще трябва да платят минимум 38 250 евро за версията с бензинов двигател 1.5 TSI (150 к.с.) и 6-степенна механична скоростна кития. В България, например, този вариант струва 48 547 лева с ДДС.  Opel Insignia, който също може да бъде причислен към конкурентите на Peugeot 508, у нас започва на цена от 42 400 лв. с ДДС за бензиновата версия 1.5 XFL с мощност 140 к.с. и 6-степенна механична трансмисия.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Самите французи сравняват Peugeot 508 с премиалните модели Audi A5 Sportback и BMW 4 Series Gran Coupe. Във Франция първият струва 39 760 евро (мощната 150 к.с. версия 1.4 TFSI и S tronic), а цената на бавареца за 2-литровата дизелова модификация със същата мощност и механична скоростна кутия е 40 600 евро. Трябва да се отбележи обаче, че при двата немски модела има версии със задвижване на четирите колела, докато френският автомобил е само с предно.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Базовият варинт на Peugeot 508 включва: шест въздушни възглавници, двузонов климатик, виртуален приборен панел, мултимедийна система с 8-инчов сензорен екран, круиз контрол с ограничител на скоростта, 16 или 17-инчови джанти, система за автоматично внезапно спиране и предупреждение за напускане на лентата на движение. Топ версията се предага с пълна LED оптика, кожен салон Nappa, 18-инчови джанти, адаптивно окачване, предни седалки с функция за масаж, мултимедийна система с 10-инчов сензорен екран, безжично зареждане на смартфони, аудиосистема Focal. Срещу допълнително заплащане е предвидена система за нощно виждане.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

От март европейците могат да поръчват лимитираната спецверсия First Edition. Този вариант е направен на базата на топ версията GT, а особеностите му са черна решетка на радиатора, 19-инчови джанти и елементи в салона от алкантара, кожа и дърво. Peugeot 508 First Edition се предлага с най-мощните версии на двигателите 1.6 PureTech и 2.0 BlueHDi, като цената започва от 48 750 евро.

Снимки: Peugeot
 

0 от 500
  • #5
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Инсигня би трябвало да е кункорент на Пасат.За разлика от старото 508 което беше кункорент на Пасат новото го гласят за кункорент на Аертон.Самото 508 замени навремето 406 и 607 специално 607 беше кункорент на Пасат навремето.Новото 508 трябва да е на Аертон багажника му е намален спрямо предходното 508.Инсигня е друга бира!
  • #4
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Артеон е поредния трик на Вагините да изчоплят някое евро повече за Пасат. Нека изброим... една и съша кола с различна емблема според джоба: Супърб, Пасат, А4 и... Артеон. Една платформа, едни и същи двигатели. Илюзия за избор.
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нещо ми мирише на изгубени в превода1.5 ХДИ 150 коня?!Уж щеше да се класически седанКъде сравняват срещу А5 и Инсигния едновременно. То Артеон не съм сигурен че е директен конглокент на Опела
  • #2
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Що?
  • #1
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Изглежда добре, но няма как да го пуснат по-скъпо от Артеон...