IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Французите обявиха цената му за местния пазар, започва от 32 300 евро

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Дебютът на второто поколение Peugeot 508 се състоя на автомобилното изложение в Женева миналия март. Моделът е построен на платформата EMP2, като бе превърнат от седан в лифтбек с врати без стойки. Петвратият модел се произвежда в завода на PSA в Мюлуз, Франция, където се сглобява и кросоувърът DS 7 Crossback. Продажбите му в Европа са насрочени за септември. Алиансът обяви цената му за местния пазар, а за останалите страни това ще стане малко по-късно.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Във Франция лифтбекът ще се предлага с всички двигатели, предвидени за модела. Новият 508 има четири нива на оборудване: Active, Allure, GT Line и GT. Най-евтината версия е с 1.5-литров BlueHDi с мощност 150 к.с. и 6-степенна механична скоростна кутия, циято цена започва от 32 300 евро. Версията със същия двигател, но с новата 8-степенна автоматична трансмисия, ще стартира от 34 100 евро.  Цената на новото Peugeot 508 с 2-литровия BlueHDi, мощност 160 к.с. и 8-степенен автоматик, тръгва от 38 800 евро, а същият мотор, но 20 кончета повече, ще се предлага от 43 300 евро.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Лифтбекът с бензиновия 1.6 PureTech с мощност 180 коня и 8-степенна транмисия ще струва най-малко 34 600 евро, а версията на същия двигател с мощност 225 к.с. се предлага само в топ версията GT, като цената й е 46 000 евро.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Основният конкурент на Peugeot 508 - лифтбекът Volkswagen Arteon, ще струва по-скъпо във Франция. Потребителите ще трябва да платят минимум 38 250 евро за версията с бензинов двигател 1.5 TSI (150 к.с.) и 6-степенна механична скоростна кития. В България, например, този вариант струва 48 547 лева с ДДС.  Opel Insignia, който също може да бъде причислен към конкурентите на Peugeot 508, у нас започва на цена от 42 400 лв. с ДДС за бензиновата версия 1.5 XFL с мощност 140 к.с. и 6-степенна механична трансмисия.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Самите французи сравняват Peugeot 508 с премиалните модели Audi A5 Sportback и BMW 4 Series Gran Coupe. Във Франция първият струва 39 760 евро (мощната 150 к.с. версия 1.4 TFSI и S tronic), а цената на бавареца за 2-литровата дизелова модификация със същата мощност и механична скоростна кутия е 40 600 евро. Трябва да се отбележи обаче, че при двата немски модела има версии със задвижване на четирите колела, докато френският автомобил е само с предно.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

Базовият варинт на Peugeot 508 включва: шест въздушни възглавници, двузонов климатик, виртуален приборен панел, мултимедийна система с 8-инчов сензорен екран, круиз контрол с ограничител на скоростта, 16 или 17-инчови джанти, система за автоматично внезапно спиране и предупреждение за напускане на лентата на движение. Топ версията се предага с пълна LED оптика, кожен салон Nappa, 18-инчови джанти, адаптивно окачване, предни седалки с функция за масаж, мултимедийна система с 10-инчов сензорен екран, безжично зареждане на смартфони, аудиосистема Focal. Срещу допълнително заплащане е предвидена система за нощно виждане.

Лифтбекът Peugeot 508 по евтин от Volkswagen Arteon

От март европейците могат да поръчват лимитираната спецверсия First Edition. Този вариант е направен на базата на топ версията GT, а особеностите му са черна решетка на радиатора, 19-инчови джанти и елементи в салона от алкантара, кожа и дърво. Peugeot 508 First Edition се предлага с най-мощните версии на двигателите 1.6 PureTech и 2.0 BlueHDi, като цената започва от 48 750 евро.

Снимки: Peugeot
 

0 от 500
  • #25
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 1 година )
    Водачът не седи ниско и таблото не му пречи на видимостта. Идеята е че воланът седи ниско в краката на шофьора и той гледа приборите над обръча му. Неудобно е, а и самият волан закрива част от приборите.
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    gabron ( преди 1 година )
    тая мачка зор мога да я сравня с аертон... по цвят може би.....
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не съм виждал май волан, който да пада толкова много под горната част на таблото. Вижда ми се, че водача ще седи много ниско и че таблото ще закрива видимостта. Абе може и да не съм прав, но въобще не ми харесва това разположение на Пежо!
  • #22
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много, много красив автомобил.
  • #21
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Wane ( преди 1 година )
    Иначе новото 508 поне визуално е супер "на живо", единственият му голям проблем още от пръв поглед е неадекватното разположение на волана. Откъде им хрумна на Peugeot да преоткриват топлата вода, не ми е ясно.
  • #20
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 1 година )
    До анонимния, който твърди, че 607 е било в класа на Passat: 406 и 407 бяха в класа му (клас D), 607 се водеше екзекютив седан, т.е. в класа на E-Class.
  • #19
    2 rate up comment 5 rate down comment
    123 ( преди 1 година )
    Как една марка загубва идентичност с всеки нов модел.
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Who Cares ( преди 1 година )
    Izglevda mnogo dobre, NO ne go vizhdam da se prodade v USA za dori za syshtata cena v dolari. Arteon se kaniat da go prodavat tuk, no iavno shte e na bezcenica. Inache prilicha na Honda Accord Touring versiia, oficialno priznata za nai-dobriq sreden klas sedan v USA, za samo US $ 36,000. Az bih prtedpochel syshtiia Accord hibrid, koito za uchudvane e samo US$ 25,000.
  • #17
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Смей се ти на мощността с новите еко норми като отпаднат немските двигатели с по над 300 коня ще видим кой ще купи немско с 120 коня за торба с пари.Точно така никой.Досега продаваха щото имаха мощни двигатели ама няма накъде вече.
  • #16
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Продавали тия нека.ърници добре че беха Воксъл и в Англия ги купуваха от патриотично чувство а и да запазят работните места.Опел и продажби те за тва ГМ избегаха бързо от тях а ги притежават от 29-та!Опел извън Европа няма!