Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mazda6 получи би-турбо дизел

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.

Mazda6 получи би-турбо дизел

След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda6 atenza
0 от 500
  • #5
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Факт!-тическиа ... ( преди 11 месеца )
    пак се е надрусал от прекомерна употреба на рено! Оше си мисли, че са 80-те години на миналия век! )))
  • #4
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Няма значение кой е измислил дизеловия двигател, има значение кой в момента кой в момента произвежда най добрите двигатели и това със сигурност не са италианци или японци
  • #3
    16 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Дали бих някой би избрал дизел на фиат или рено пред дизел на бмв? Смешник
  • #2
    33 rate up comment 11 rate down comment
    факт ( преди 11 месеца )
    Хахаха , германците били най-добри при дизелите , по голяма глупост не бях чел !? Азбучна истина е , че французите правят най-добрите дизели и то от мнооого години , ФИАТ също прави отлични дизели , всъщност системата комън-рейл е измислена от тях ! Германците само могат да се учат от французи и италианци .
  • #1
    22 rate up comment 10 rate down comment
    До Дошовците ( преди 11 месеца )
    Не може без дизел поне още 10- на години, момчета! И най-добрите в тази дисциплина са германците. Франсетата от PSA също правеха и още правят сносни дизели. От японците след големите дизелови двигатели на Тойота Ленд Круизер Исузу и Мазда също се научиха да са добри в този занаят.