IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda6 получи би-турбо дизел

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.

Mazda6 получи би-турбо дизел

След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda6 atenza
0 от 500
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Брях ква извънземна технология, Мазда 2018 настига двигателя на Фиат/Ланча Делта 3 1.9 битурбо 190к.с. от 2008-***. Евала японци!
  • #11
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Обективен ( преди 5 години )
    PSA правят хубави дизели, ама до 2 литра, на горе вече са друга технология непонятна на франсета и макарони. В тая дивизия са само BMW, VAG и Daimler.Това е истината хейтърчета ;)Който е карал A8, Panamera, 7 series или S-Klasse знае за какво говоря.Естествено Бай *** като кара 20 годишно Рено Меган, Алфа 159 или Цитрон Пикасо, няма как да разбере разликата. Ще си хвали таралясника.
  • #10
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 5 години )
    Имах надежда, че ще смянят автомата, който е 10 години назад от съперниците им, но не стана. Писал съм ревю за този автомобил преди настоящия фейслифт, много силни страни има, но автоматът буква го закопава, да сложиш подобна кутия на съвременен автомобил е страшна глупост.
  • #9
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не само механичната - автоматът също е доста изостанал. По-нискоинтелигентна скоростна кутия не съм карал, а на всичкото отгоре работи грубо като роботизирана.
  • #8
    5 rate up comment 29 rate down comment
    Щирлиц ( преди 5 години )
    И три турбо да получи,пак ще си остане грозна.
  • #7
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Теа от мазна ... ( преди 5 години )
    ако са понапънат още малко и току виж минали границата на 200к.с.! :D
  • #6
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    5 степенна механична ? За 2018 5 са малко.
  • #5
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Факт!-тическиа ... ( преди 5 години )
    пак се е надрусал от прекомерна употреба на рено! Оше си мисли, че са 80-те години на миналия век! )))
  • #4
    19 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Няма значение кой е измислил дизеловия двигател, има значение кой в момента кой в момента произвежда най добрите двигатели и това със сигурност не са италианци или японци
  • #3
    16 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дали бих някой би избрал дизел на фиат или рено пред дизел на бмв? ***