Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mazda6 получи би-турбо дизел

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.

Mazda6 получи би-турбо дизел

След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda6 atenza
0 от 500
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    естествено турбо бензина с 260 коня само за щатите... за европейските стисни - тракалници
  • #14
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Това за разхода е на хартия само.Вече има достатачно информация за реалния,който не е нищо особено.
  • #13
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Fermera ( преди 11 месеца )
    Компресията на дизеловия мотор при Мазда е 14/1.Затова 190к.с. ви се виждат малко.По важно е че азотните окиси са по малко при ниска компресия.Ама това европейците не го могат и ни тровят масово.А Нисан продава в Щатите бензинов мотор с променлива компресия.262к.с. и 380н.м. с разход на 4 цилиндров дизел.Ама е европа го облагат с мито за да си дишаме саждите.
  • #12
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Брях ква извънземна технология, Мазда 2018 настига двигателя на Фиат/Ланча Делта 3 1.9 битурбо 190к.с. от 2008-ма. Евала японци!
  • #11
    18 rate up comment 12 rate down comment
    Обективен ( преди 11 месеца )
    PSA правят хубави дизели, ама до 2 литра, на горе вече са друга технология непонятна на франсета и макарони. В тая дивизия са само BMW, VAG и Daimler. Това е истината хейтърчета ;) Който е карал A8, Panamera, 7 series или S-Klasse знае за какво говоря. Естествено Бай Ганя като кара 20 годишно Рено Меган, Алфа 159 или Цитрон Пикасо, няма как да разбере разликата. Ще си хвали таралясника.
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 11 месеца )
    Имах надежда, че ще смянят автомата, който е 10 години назад от съперниците им, но не стана. Писал съм ревю за този автомобил преди настоящия фейслифт, много силни страни има, но автоматът буква го закопава, да сложиш подобна кутия на съвременен автомобил е страшна глупост.
  • #9
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    Не само механичната - автоматът също е доста изостанал. По-нискоинтелигентна скоростна кутия не съм карал, а на всичкото отгоре работи грубо като роботизирана.
  • #8
    5 rate up comment 28 rate down comment
    Щирлиц ( преди 11 месеца )
    И три турбо да получи,пак ще си остане грозна.
  • #7
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Теа от мазна ... ( преди 11 месеца )
    ако са понапънат още малко и току виж минали границата на 200к.с.! :D
  • #6
    20 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 месеца )
    5 степенна механична ? За 2018 5 са малко.