Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Mazda6 получи би-турбо дизел

Моторът с обем 2,2 литра развива 190 к.с.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Компанията Mazda представи обновените седан и комби Atenza за японския пазар. В други държави този модел е познат като Mazda6. След фейслифта машините са получили променена предна част, както и нов двигател – 2,2-литров би-турбо дизел.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Сега гамата двигатели на модела включва бензинови мотори с обем 2,0 литра (160 к.с.) и 2,5 литра (190 к.с.), а също така и нов турбодизел. Този агрегат с обем 2,2 литра развива 190 к.с. и 459 Нм въртящ момент. Мощността на предишния мотор със същия обем беше 175 к.с. и 420 Нм.

Mazda6 получи би-турбо дизел

Новият двигател се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия или с автоматик с 6 предавки. Задвижването е към предната ос, а като опция се предлага система за задвижване на четирите колела.

Mazda6 получи би-турбо дизел

След фейслифта Mazda6 получана хромирана решетка на радиатора, която плавно преминава в главната оптика. Сред новостите за модела са модернизирано окачване с други амотрисьори, салон с кожа напа, нови варианти за цветове на интериора и мултимедия с 8-инчов дисплей.

Снимки: Mazda

Тагове: mazda6 atenza
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Търсите "equa air quality index" в гугъл - тестове на емисии в реални условия. Всички Евро 6 дизели на Мазда получават оценка D или Е, което означава сериозно разминаване дори спрямо Евро 5.
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    ... ( преди 10 месеца )
    А Пежо имат 1.6 бензин с умопомрачителните 270 коня!! Та какви Мазди, какви 5 лева, каква гора с крокодили?
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    нещата ( преди 10 месеца )
    Прав си, може би. Е, на мен ми остана емоцията...зсега.
  • #22
    2 rate up comment 4 rate down comment
    до "нещата&quot ( преди 10 месеца )
    Повечето европейски дизели с подобна мощност покриват Евро 6 без AdBlue. Да, и аз се радвам, че все още използват хидротрансформатор, но: 1. Не си го проектират сами, на Aisin е. 2. Отстъпва доста по интелект и плавност от най-добрите на пазара. Бърз и икономичен е, но цената, на която са го постигнали, поне аз не съм готов да платя. Емоцията явно е според човека. И при мен предизвикваше емоции, но те бяха бяс, недоволство, омраза, презрение и загуба на вяра в японските инженерни способности.
  • #21
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Mazda - meh
  • #20
    9 rate up comment 1 rate down comment
    нещата ( преди 10 месеца )
    "Кои са тези много неща? Идеализираният образ, който си си изградил в собствената глава?" Например емоция - трета мазда карам, ще си купя и следващата. Нищо му няма на автоматика, с нищо не е по-лош от други хидротрансформатори. Самият факт, че мазда продължава да прави собствени автомати, а да не купува виещи вариатори е за похвала. С ниската си степен на компресия дизела покрива Евро 6 без Адблу.
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Кои са тези много неща? Идеализираният образ, който си си изградил в собствената глава? Поживей малко с Мазда, проектирана след раздялата с Форд, и ще видим колко много неща ще останат.
  • #18
    9 rate up comment 2 rate down comment
    K ( преди 10 месеца )
    Mazda остана единствената истинска и на 100% Японска марка. Имат си своите недостатъци, но нещата, които харесвам в тази марка са много.
  • #17
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    PSA праввха 3-литров дизел, и то много хубав. Спрямо германската конКУРенция стадаше, защото въртящият му момент беше изкуствено ограничен заради анемичния японски автоматик, с който го куплираха.
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Това с по-ниските азотни окиси е само на хартия, за да могат Мазда да слагат по-евтин катализатор. В реални условия си тровят като всеки европейски дизел.