IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск призна, че масовият Model 3 ще фалира Tesla

Компанията потвърди и за проблема със спирачките, щяла да го оправя със софтуерен ъпдейт

Мъск призна, че масовият Model 3 ще фалира Tesla

Само преди дни шефът на Tesla Motors – Илон Мъск, разкри предстоящото излизане на Model 3 във версия със задвижване на четирите колела и на специална модифидация Performance. До момента обаче обявеният „масов вариант” на цена от 35 000 долара все още не е представен, като Мъск разкри защо се случва това.

Мъск призна, че масовият Model 3 ще фалира Tesla

В своя блог в Twitter предприемачът откровено призна, че компанията му просто не може да си позволи да произвежда евтини модификации на Model 3. Това просто ще доведе до фалит и за да бъде избегнат той, Tesla трябва да достигне определени обеми на производство – поне 5000 автомобила на седмица. Нещо повече – тези нива трябва да се поддържат поне 6 месеца.

В компанията планират да достигнат подобен обем през юни, въпреки че първоначално този срок беше края на 2017 г. Това означава, че производството на масовата Tesla (тази на цена от 35 000 долара) вероятно ще стартира не по-рано от началото на 2019 г.

Очаква се базовият вариант на най-евтиния модел на марката да ускорява от 0 до 100 км/ч за 6 секунди, а пробегът с едно зареждане да бъде около 340 км.

Междувременно Мъск призна и за проблема със спирачките на вече произведените бройки, констатиран от Consumer Reports. В тестовете си най-влиятелното американско издание за потребителски съвети установи, че Model 3 се нуждае от най-дългото разстояние в своя клас, за да спре напълно от скорост 100 км/ч, и всъщност спира по-зле дори от огромния пикап Ford F-150.

Мъск призна, че има такъв проблем и в компанията знаят за него. Планът е да го оправят с нов ъпдейт на софтуера, уточни предприемачът.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #14
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Какъв отбор разбирачи със скъсани джобове се е събрал в коментарите днес :D Много ги разбирате вие нещата, но половината от вас не са се качвали на електричка, камоли да карат Тесла. Нищо, няма лошо да мечтаете Тесла да фалира. Има време да си почакате, и без това тия голфове трябва да изкарат поне още 10г.
  • #13
    5 rate up comment 8 rate down comment
    уникален ( преди 5 години )
    ..*** е балонаджията.Не стига че нонстоп логва данни от тия каруци и дори не може да си оправи бакиите.Ко стана бе господа ***..масово електрическо нищо.Именцето да не му се чуе на точ ***.Да го сцепат сега от дела ..ама къде се услужливите фирми и кантори..защитници на клиентите..нустойка, за неизпълнена поръчка 4х цената на кошника.
  • #12
    11 rate up comment 12 rate down comment
    ss ( преди 5 години )
    Нормално е да фалират. Щом си мислят, че спирачки се оправят с рестарт...Това да не ви е лаптоп, бе ?! То си е такова де. Сложили четири колела на един лаптоп и тръгнали да се мерят хора, които са изобретили автомобила. Американска им работа
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Българските псевдо-еколози къде са ? И техния вожд Пенчо.
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 5 години )
    Нема а го бъде и е крайно време да спрат да ни занимават с него! Всъщност има много по добри електроавтомобили на пазара за които не се говори, а по цял ден се бълва пропаганда за тоя ***. Ако не беше масовата истерия, която медиите предизвикват и от там сектантството към дивотиите му отдавна да е турил кепенци!
  • #9
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Miro ( преди 5 години )
    Нищо, нищо, за тукашните фенове на Мъск поне остава утехата, че не са си поръчали модел 3, щото пари и за първоначалната вноска нямат. Така, че освен идола си, друго не губят! Ще се карате на газчица още дълго време!
  • #8
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    И аз от колко време повтарям, че когато големите, истински автопроизводители започнат да правят масово електрички, тогава ще станат нещата.Или просто VW да купят Тесла, така или иначе Тойота са пред фалит.
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Именно!!Затова написах преди,Тесла може да я бъде,само ако този го разкарат.Компанията е супер,но шефа им си няма хал хабер,ръководи я все едно е софтуерен продукт,трябва да се вземат хора от бранша и да я спасят.
  • #6
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Проблема е че Мъск управлява автомобилна компания с нагласите и методите с които се управлява софтуерна компания. При софтуерните компании в които Мъск е бил успешен можеш с 5 сървъра да управляваш милиони клиенти и с един ъпдейт да оправиш проблема на десетки хиляди потребители при автомобилният бизнес не става така...
  • #5
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ще оправя спирачките с ъпдейт? Какво става ако някой програмист в края на 16 часовият си работен ден капнал от преумора обърка нещо, колко хора ще идат на зян!?