IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Мъск призна, че масовият Model 3 ще фалира Tesla

Компанията потвърди и за проблема със спирачките, щяла да го оправя със софтуерен ъпдейт

Мъск призна, че масовият Model 3 ще фалира Tesla

Само преди дни шефът на Tesla Motors – Илон Мъск, разкри предстоящото излизане на Model 3 във версия със задвижване на четирите колела и на специална модифидация Performance. До момента обаче обявеният „масов вариант” на цена от 35 000 долара все още не е представен, като Мъск разкри защо се случва това.

Мъск призна, че масовият Model 3 ще фалира Tesla

В своя блог в Twitter предприемачът откровено призна, че компанията му просто не може да си позволи да произвежда евтини модификации на Model 3. Това просто ще доведе до фалит и за да бъде избегнат той, Tesla трябва да достигне определени обеми на производство – поне 5000 автомобила на седмица. Нещо повече – тези нива трябва да се поддържат поне 6 месеца.

В компанията планират да достигнат подобен обем през юни, въпреки че първоначално този срок беше края на 2017 г. Това означава, че производството на масовата Tesla (тази на цена от 35 000 долара) вероятно ще стартира не по-рано от началото на 2019 г.

Очаква се базовият вариант на най-евтиния модел на марката да ускорява от 0 до 100 км/ч за 6 секунди, а пробегът с едно зареждане да бъде около 340 км.

Междувременно Мъск призна и за проблема със спирачките на вече произведените бройки, констатиран от Consumer Reports. В тестовете си най-влиятелното американско издание за потребителски съвети установи, че Model 3 се нуждае от най-дългото разстояние в своя клас, за да спре напълно от скорост 100 км/ч, и всъщност спира по-зле дори от огромния пикап Ford F-150.

Мъск призна, че има такъв проблем и в компанията знаят за него. Планът е да го оправят с нов ъпдейт на софтуера, уточни предприемачът.

Снимка: Tesla

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    de ( преди 1 година )
    не го сметнаха нещо с тая тесла модел 3. Жалко, щеше да е добре да се развиват, а не да фалират.. Не че ще фалират от това, но е стъпка назад. Който не е карал електричка да пробва - много е приятна за каране. Има под наем в София. Само цените им са нечовешки още.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ае ние българите сме велики, за две години след дизелгейт, 95% станахме еколози, монтьори на ел. коли, ел. инженери, шофьори, тестови пилоти, сменихме 4-5 електрички, станахме финансови експерти, инвеститори, акционери ... не мога да ги изброя чак. Просто сме голяма работа.
  • #22
    4 rate up comment 1 rate down comment
    fermera ( преди 1 година )
    От 20 коментиращи само един е наясно че спирането при автомобила регенерира акумолаторите.Затова НИСАН въведоха Е ***.Но това е индустрия която малко хора разбират.Няма DPF i EGR за отстраняване и висене по квартални сервизи.Дишами си саждите и се присмиваме на света че се развива.А когато се разболеем даваме всички спестени пари накуп че понякога и не стигат.
  • #21
    4 rate up comment 4 rate down comment
    от1997електрифициран ( преди 1 година )
    Разбира се проблема може да се оправи с ъпгрейд на софтуера.Тук няма нито един който прави коментар да е карал електрическа кола.Обяснявам следното - като пуснеш педала на газта елекромотора почва да габоти като генератор и зарежда батериите.Когато натиснеш спирачката на по-старите електрички са дискове и накладки.Тесла са направили така че възможно най-дълго да работи генератора за да върне възможно най-голямо количество енергия и след това да се спре окончателно с накладките.Анадъмо голфаджии
  • #20
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Оня спеца по-долу е прав... Финансовите отчети се движат супер, годишно по 2 милиарда загуби при малко над 100.000 произведени автомобила. И тоз индивид, тръгнал да получава другите....
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Именно. Всички тук са супер печените играчи на борсата и икономисти, но половината четат само заглавията и пишат глупости. Самите сравнения, които правят говори какъв е житейския им опит и колко са наясно с новите технологии и принципа на действие на индустриите. Няма лошо де, ще поживеем и ще видим, тези фалитни прогнози ги слушам от поне 5г. насам ама нейсе, държат се още кучетата, пък и финансовите им отчети се движат добре :)
  • #18
    8 rate up comment 4 rate down comment
    lowrage ( преди 1 година )
    Много ми е интересно като са толкова начетени "драскащите" как така не сте направили една мултимилионна компания?
  • #17
    11 rate up comment 11 rate down comment
    Факт! ( преди 1 година )
    Събрали се германофили с общ завършен трети клас на селският мегдан чоплят семки и решават световни проблеми.
  • #16
    3 rate up comment 11 rate down comment
    ss ( преди 1 година )
    Аз съм се качвал в ''електричка'', още преди 10 години ( на летището). Че даже и съм карал. Викаха им ''електоркари'' и не се смятаха за връх на технологията и напредък на човечеството.Единствената разлика с теслИте е, че нямаха скапан телевизор до волана. Иначе, същите ***. Сега сигурно ръждясват някъде,че заминат ли им батериите..Късай и хвърляй..Нали ти казвам баровецо, същата работа като с теслИте. Никакво развитие по този въпрос.
  • #15
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До оня с пълните джобове, качи се в твоята тесла напиши на едно листче името на сайта и днешната дата направи една снимка и дай линка да видим какъв баровец си и колко електички притежаваш, айде чакаме те.... ние поне имаме истински коли и си ги караме, докато ти само фантазираш. Не е нужно да си експерт да видиш накъде отива тесла, бондовете са им с рейтинг ССС което е джънк, Голдман, Морган Снелей, Мерил Линч всички предсказват фалита им...