IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Passat CC – първи снимки и техническа информация

Четири врати, твърд покрив и въпреки това СС. Новият динамично изглеждащ Passat е наречен от създателите си във Волфсбург СС без да има много общо с Coupé-Cabrio.

Volkswagen Passat CC – първи снимки и техническа информация
Вероятно най-важното нещо за новия Passat CC е неговия дизайн. Каросерията е дълга 4796 мм (+31 мм спрямо стандартния Passat), широка 1856 мм (+36 мм в сравнение със стандартния Passat). Тези размери и силуета на СС дават оптическа представа за доста дълъг автомобил, като това се подсилва и от височината- 1420 мм, която е с 50 мм по-ниска от тази на обикновения Passat. 


Volkswagen Passat CC запълва нишата между Passat и Phaeton. Относително голямата широчина на колата се подсилва от широката предна маска. В същото време предницата на СС е много обща с тази на повечето нови модели на VW. Капака на мотора е широк и ограничава до минимум размера на калниците. 


Силуета е силно издължен, като отзад свършва доста след задната ос. За да бъде „купе” ефекта още по-силен, задното стъкло е слято с непрозрачна тъмна материя изглеждаща като стъкло, която всъщност е част от капака на багажника. Ниската линия на страничните прозорци напомня с нещо на Mercedes-Benz CLS. Задните светлини, също като фаровете са с големи размери. Аеродинамичният коефициент на новия Passat CC е cx=0,29. Прави впечатление и панорамния прозрачен покрив с размери 750 x 1120 mm. 


В интериора можем да видим познати компоненти от досегашния Passat. Изцяло нова обаче е задната част. Тя е само за двама пътници въпреки голямата широчина на колата. Двете места са разделени със специална конзола, която може да се използва за поставяне на напитки и други неща. Обемът на багажника е 535 литра 


Предните седалки стандартно се настройват в 6 позиции автоматично, а срещу доплащане може да се вземат седалки настройвани в 12 позиции със затопляне и охлаждане. 

Двигателите предлагани с Passat CC са познати –три бензинови и два турбодизелови агрегати. Базисен е 1.8 TSI (118 kW), с който Passat CC ускорява от място до 100 км/час за 8.6 секунди. След него са 2.0 TSI (147 kW) и 3.6 FSI (220 kW). За американския пазар ще се предлага и версия с двигател 3.6 FSI (206 kW), който ще ускорява от място до 100 км/час за 6.6 секунди и ще има максимална скорост 210 км/час. 


За Европа сега ще бъдат предлагани и два турбодизелови двигатели с обем 2.0 литра TDI CR и мощност 103 и 125 kW. Като стандартна ще се използва познатата механична скоростна кутия с шест степени, но при различните версии ще се предлагат и седем степенната DSG, както и шест степенна автоматична скоростна кутия. 

В Европа VW Passat CC ще се продава от второто тримесечие на тази година, в Америка към края на годината.
Вижте още снимки в галерията.
0 от 500
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Mrazq gazr4eta poble ( преди 15 години )
    Hodi se hvurli ot nqkade s tvoqta honda civic,si omre6 i s neq nek poznaq ot kade si PK :D vie ste s nai burzite koli ::D kak smee6 da kazva6 4e nikoi ne te minaval do sega s 1,6 dvigatel we ama nai mnogo da e 160 hp dvigatela ti toq passat s 400 Nm i 300 hp misli6 li 4e 6te go nadmine6 i vtoro az q haresvam 6toto e golqma ima krasiv vid lux i kup drugi raboti kadeto 6te ima6 da sanuva6 :D sq bqgai da spi6
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    anonimen ( преди 15 години )
    abe mom4enceto s hondata pogledni si po-dobre kolata da ne bi da e mazda!!! :) vw e nomer 1!!! :)
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    ANONIMEN ( преди 15 години )
    MOM4ETA NE SE ZABLUGDAVAITE 4E FAOTO E KOLA,AZ IMAM HONDA CIVIC 1,6 V-TEK I DOSEGA VW NE ME MINAVAL.VSA6NOST NIMA DRUGA MARKA KOIATO DA VADI PO MALKO KONSKI SILI OT VW ZATOVA SI MISLITE 4E E MNOGO ZDRAVA.NA TEST DO 100000KM.ZA DEFEKTI VW E NA NE PRESTIGNOTO 18-TO MIASTO.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    cenitel ( преди 15 години )
    ще свърша ако я гледам повече от 2 минути
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    geni ( преди 15 години )
    maliiii
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    сашко ( преди 15 години )
    нямам думи това е колата
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    КОСТАДИН ( преди 15 години )
    не знам дали ми харесва, защото е VW (не ми е любимата марка), или защото предницата му прилича на Phaeton, но дизайнът е добър, характеристиките - най-хубавия двигател е V6 FSI и 250 км ;)
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Имам някои забележки към статията.. Първо никъде не се споменава ,кога ще видим Пасат-СС на пазара.. Второ мисля ,че е абсолютна глупост автомобил 206киловата или 280 коня да вдига само 210 км. при положение ,че и 130 коня - Пасат от старите ще ги вдигне пък какво да говорим за спортен автомобил!!! Иначе колата изглежда супер..
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    slavo ( преди 16 години )
    predi karah passat i ako iskate mi vqrvaite ne sam barnal ni6to po nego za 5 godini samo normalnite ne6ta malso remaci e takiva drebni ni6to ama ni6to ne mu se s4upi spored men sa mnogo dobri avtomobili i na dobra cena sega karam A6 i sa6to sam mnogo dovolen vse pak e da6terna firma na VW koito iska da gi pliue az sam mnogo dovolen ot tqh
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Може да е скъпа кола , но Фолксваген е най-евтината здрава и качествена кола... Всеки нов модел на Голф е бил всичко в класа си дори БМВ 1-ва серия и Ауди А3.. А за Фордове и Опели да не говорим а италянските и френските коли въобще нямат шанс... Не напразно Един Пасат след 3 години струва 2 пъти по-скъпо от ПЕЖО 607 ,което като чисто ново е 2 пъти по-скъпо от нов Пасат ... Четете Ауто Билд и ще видите какви машини са Фолксваген..