IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen Passat CC – първи снимки и техническа информация

Четири врати, твърд покрив и въпреки това СС. Новият динамично изглеждащ Passat е наречен от създателите си във Волфсбург СС без да има много общо с Coupé-Cabrio.

Volkswagen Passat CC – първи снимки и техническа информация
Вероятно най-важното нещо за новия Passat CC е неговия дизайн. Каросерията е дълга 4796 мм (+31 мм спрямо стандартния Passat), широка 1856 мм (+36 мм в сравнение със стандартния Passat). Тези размери и силуета на СС дават оптическа представа за доста дълъг автомобил, като това се подсилва и от височината- 1420 мм, която е с 50 мм по-ниска от тази на обикновения Passat. 


Volkswagen Passat CC запълва нишата между Passat и Phaeton. Относително голямата широчина на колата се подсилва от широката предна маска. В същото време предницата на СС е много обща с тази на повечето нови модели на VW. Капака на мотора е широк и ограничава до минимум размера на калниците. 


Силуета е силно издължен, като отзад свършва доста след задната ос. За да бъде „купе” ефекта още по-силен, задното стъкло е слято с непрозрачна тъмна материя изглеждаща като стъкло, която всъщност е част от капака на багажника. Ниската линия на страничните прозорци напомня с нещо на Mercedes-Benz CLS. Задните светлини, също като фаровете са с големи размери. Аеродинамичният коефициент на новия Passat CC е cx=0,29. Прави впечатление и панорамния прозрачен покрив с размери 750 x 1120 mm. 


В интериора можем да видим познати компоненти от досегашния Passat. Изцяло нова обаче е задната част. Тя е само за двама пътници въпреки голямата широчина на колата. Двете места са разделени със специална конзола, която може да се използва за поставяне на напитки и други неща. Обемът на багажника е 535 литра 


Предните седалки стандартно се настройват в 6 позиции автоматично, а срещу доплащане може да се вземат седалки настройвани в 12 позиции със затопляне и охлаждане. 

Двигателите предлагани с Passat CC са познати –три бензинови и два турбодизелови агрегати. Базисен е 1.8 TSI (118 kW), с който Passat CC ускорява от място до 100 км/час за 8.6 секунди. След него са 2.0 TSI (147 kW) и 3.6 FSI (220 kW). За американския пазар ще се предлага и версия с двигател 3.6 FSI (206 kW), който ще ускорява от място до 100 км/час за 6.6 секунди и ще има максимална скорост 210 км/час. 


За Европа сега ще бъдат предлагани и два турбодизелови двигатели с обем 2.0 литра TDI CR и мощност 103 и 125 kW. Като стандартна ще се използва познатата механична скоростна кутия с шест степени, но при различните версии ще се предлагат и седем степенната DSG, както и шест степенна автоматична скоростна кутия. 

В Европа VW Passat CC ще се продава от второто тримесечие на тази година, в Америка към края на годината.
Вижте още снимки в галерията.
0 от 500
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    emo ( преди 13 години )
    naistina ima mnogo hubavi koli vav evropa no golfa si e golf toi e drugo izmerenie,drug klas kola,pogelavam na vsi4ki,pone da opitata ot tazi nasladaaz sam vliuben vav kolata si taka kakto bi4am genite si,bratleta
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nqkoi si ( преди 14 години )
    maiko 4e t1pi hora ima v b1lgariq i da sa 4udq az zako sme v kriza :D
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ei barzite hondi nito dizain mojete da napravite nito lamarini vsi4ki znaem 4e qponskite koli qko gniqt a za wv te sa nomer edno i pove4e ne pi6i tuk razkarai se s toq kenef nare4en honda
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Niki ( преди 14 години )
    abe wv sa edni golemi kenefi edin priqtel si ze nov wv vsi4ko se razpadna honda sa nomer 1 qponeca pravi koli a nemcite nemski kaski hahaha koito ne stavat za ni6to
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    passat e nomer edno ( преди 14 години )
    imam passar 2008godina 2.0 TDI ve4e na 2 godini minal sam 113 hilqdi po na6te pati6ta kolata e perfekna samo toi si znae kakvo sam mu pravil a az ne jalq kolite si a za passat cc moga da kaja 4e e strahoten i mani4ko me e qd 4e ne si go zeh nego
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Страшен автомобил немците за пореден път се доказаха наи добри
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    seko ( преди 14 години )
    bih kazal 4e tova e porednata qka versiq na passat v momenta karam model 2005 i mislq da si vzemam tazi mn hybavo vozqt i sa golemi bega4ki 6+
  • #20
    4 rate up comment 0 rate down comment
    steve ( преди 14 години )
    Аман от РАЗБИРАЧИПовечето дето се изхвърлят тук с компетентните си мнения обикновенно са карали само една марка Каква ти Хонда СИВИКЯпонска каруца от 1995тук говорим за модел 2009я слезде на земятаНА ОТВОРКОТО с Хондата мога да му кажа само като толкова много му харесва да си я кара и да не занимава отстаналите хора с глупостиХонда с 1.6 двигател че каква бегачка е това пъкИДИОТ
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    nikol ( преди 15 години )
    kolata e super imam samo edna zabelegka cvetut ne me kefi nito otvun nito otvutre ako be6e otvun 4erna a otvutre bqla 6te6e da bude unikalna kola
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    vw driver ( преди 15 години )
    Голяма, луксозна, здрава, надеждна, икономична за класа си, удобна, лесна за управление и поддръжка.Това е VW Passat още от първите му серии.По въпроса за скоростта: колата няма претенции да е 'бегачка', но определено се държи добре на пътя, 'прилепва' при висока скорост и е стабилна в завой.Това са впечатленията ми от по-старите серии.Надявам се да покарам и тази.