IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

Експерти съставиха класация на автомобилните марки, чиито двигатели са най-надеждни. В списъка са мотори, при които не се наблюдават проблеми при първите 300 000 км пробег, съобщава изданието The Siver Times.

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

На първо място в Топ 5 се оказва брандът Renault с неговия двигател K7M с обем 1,6 литра. Моторът се предлага в няколко варианта на мощност, като се поставя на Renault Megane и Renault Scenic (1995-1999 г.), Renault Clio II (1998-2003), Dacia Logan (2004-2010), Dacia Sandero (2008-2011) и Dacia Lodgy и Dacia Dokker (2012). Този двигател може да премине дори 400 000 км без основен ремонт.

На втората позиция са класирани три автомобилни марки - Hyundai, Kia и Mitsubishi. Експертите посочват, че като цяло всички техни силови агрегати са надеждни, като единственият им проблем е с катализаторите, но той се наблюдава в доста редки случаи.

Третото място е за моделите на Opel, а именно Astra, Zafira и Vectra, които са оборудвани с 1,8-литров бензинов двигател. Той също е надежден, като спокойно може да достигне 300 000 км, без да се налага да бъде ремонтиран.

Следва Honda, чиито двигатели като цяло са оценени като много качествени. Като предимства при тях се посочват простата конструкция и качествените детайли. Отчита се също, че изработката на моторите на Honda е много добре изпипана.

Топ 5 на тази класация затваря двигателят MR20DE на компанията Nissan, който се произвежда от 2005 г. насам. Неговото основно приемущество е, че често се обновява, а това се отразява много положително на качествата му, тъй като всички недостатъци са отстранени.

Снимка: Renault

Тагове: renault k7m
0 от 500
  • #9
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мерседес Бенц С220 на един приятел на 270000 реколта 2004 пълен гроб. То не бяха турбо пътища, гартинура, клапани. Точно пък двигателите им от ерата Крайслер бяха пълна скръб. Добре че като ги шитнаха на Фиат напълно затвориха тази глава в историята си и се обърнаха за помощ към Рено.
  • #8
    19 rate up comment 8 rate down comment
    Брандо ( преди 5 години )
    Аз пък не съм чувал за ПОДДЪРЖАН ДВГ на Мерцедес да изкара по-малко от 400 хил.
  • #7
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Имам Меган със следващото поколение К4М също железен двигател, на 300000 е и няма ядове. Факта, че е представен 98-*** и още се произвежда и монтира дори в Меган 4 доказва колко е добър. За жалост не съм такъв оптимист за новите им турбо-алуминиеви двигатели. Не трябваше да се подлъгват по модата на Пежо и ВАГ, сега ще станат *** като тях.
  • #6
    4 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Бля бля бля, трябваше да започнете с 1.9TDI какви дачии какви астри ви гонят...
  • #5
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ми то и от псевдо-премиумите няма никой.
  • #4
    14 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Мда, по-слабо се обезценяват. Така ти се иска.Голф 7, 2015-та, 1.6 TDI, 110 коня, 170 000 км - 10 000 евро.и30, 2015-та, 1.6 CRDI, 110 коня, 20 000 км - 10 евро.Това са първите, които кликнах и просто преписах данните.Разликата в километрите не знам дали я забеляза.Та какво каза обезценяването?
  • #3
    20 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ми то и от Премиум тройката няма никой. Яко!
  • #2
    21 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Къде сте рено хейтъри.. :)
  • #1
    30 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 5 години )
    Waw! Къде са великите TDI на VW? Ето защо i30 се обезценява по-слабо от Golf. Няма случайни неща.