IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

Експерти съставиха класация на автомобилните марки, чиито двигатели са най-надеждни. В списъка са мотори, при които не се наблюдават проблеми при първите 300 000 км пробег, съобщава изданието The Siver Times.

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

На първо място в Топ 5 се оказва брандът Renault с неговия двигател K7M с обем 1,6 литра. Моторът се предлага в няколко варианта на мощност, като се поставя на Renault Megane и Renault Scenic (1995-1999 г.), Renault Clio II (1998-2003), Dacia Logan (2004-2010), Dacia Sandero (2008-2011) и Dacia Lodgy и Dacia Dokker (2012). Този двигател може да премине дори 400 000 км без основен ремонт.

На втората позиция са класирани три автомобилни марки - Hyundai, Kia и Mitsubishi. Експертите посочват, че като цяло всички техни силови агрегати са надеждни, като единственият им проблем е с катализаторите, но той се наблюдава в доста редки случаи.

Третото място е за моделите на Opel, а именно Astra, Zafira и Vectra, които са оборудвани с 1,8-литров бензинов двигател. Той също е надежден, като спокойно може да достигне 300 000 км, без да се налага да бъде ремонтиран.

Следва Honda, чиито двигатели като цяло са оценени като много качествени. Като предимства при тях се посочват простата конструкция и качествените детайли. Отчита се също, че изработката на моторите на Honda е много добре изпипана.

Топ 5 на тази класация затваря двигателят MR20DE на компанията Nissan, който се произвежда от 2005 г. насам. Неговото основно приемущество е, че често се обновява, а това се отразява много положително на качествата му, тъй като всички недостатъци са отстранени.

Снимка: Renault

Тагове: renault k7m
0 от 500
  • #19
    27 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег...Какви 300 000 км пробег ве к0медианти?На Хонда двигателите без проблем минават 500 000 км. Просто нямат слаб двигател. Който да хванеш е супер надежден и безпроблемен, а също така са икономични.Същата работа са и двигателите на Тойота.Особено тези на хибридите им по цикъла на Аткинсън са разтоварени мотори и са невероятно здрави. минават си по 1 млн км и питат за още.Справка такситата Приус по цял свят дето ги карат.
  • #18
    8 rate up comment 17 rate down comment
    Гроздето е кисело! ( преди 6 години )
    На кой му пука надежден до 300 000км. Важното е да ти прави кефа колата. Купуваш си Мерцедес караш го 3-4-5 години и го продаваш после.
  • #17
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Тойота ( преди 6 години )
    VVTI на Тойота е по - добър , съгласен съм ,че двигателите на Рено и двигателите на Пежо са добри но от към окачване куцат за това за нашите пътища са по - добре немските коли заради окачването а Японките са най-добрия вариант . Карал съм Сеат , Пежо , Рено , Опел , Фолксваген , Мерцедес ,Фиат,Ситроен,Волво,Форд а последните 5 години Тойота , това е за мен най-доброто въпреки ,че е дизел .
  • #16
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Теа ... ( преди 6 години )
    комедиантето са ровили, ровили та накрай изровили бандустантската класация на световно НЕизвестния сивер таймс!!?Значи на първо място рено, дето все е на последните места по качество и надеждност във всички класации, навсякъде по света!!Следват разни ширпотреби, често пред фалит.И чак на 5 място доказаните ДВГ на Хонда!!?Както се казва-коментара е излишен.
  • #15
    11 rate up comment 5 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Няма проблеми с окачването на Рено. Не са най-здравите но и не са толкова зле като на Пежо. Биалетки се сменят на 50-60К километра за около 50-60 лв. комплекта (по-спомени). В България и Рено уж се продава с подсилено окачване, доколко е такова не мога да кажа. Не сме имали проблеми досега. И с електрониката не сме имали проблеми, както и с окабеляването. Виждал съм рена по пътищата с недобре работещи габарити и мигачи, но по колите които сме карали не е имало проблеми.
  • #14
    14 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не само окачването на Дачията е по-здраво от това на Рено, а всичко е по-здраво. Не случайно по класациите за надеждност Дачия винаги са преди Рено. Също, както и Шкода е най-здравата марка в групата на ВАГ. То на Рендетата само окачването им да беше проблем с мед да ги намажеш. Електрониката и всичките им ел.системи са под всякаква критика. Много дефекти и лоши връзки. Кое работи, кое не и кое когато си иска.При Дачия нещата са по-опростени и много по-надеждни.
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имам един въпрос, ако някой знае нещо.За Рено и от преди знам, че двигателите са им о.к, но ходовата част е проблем за наще ширини.Някой знае ли,какво се крие зад рекламата на Дачия, че били с подсилено окачване за наще пътища. По-здраво ли е окачването на Дачията от на Реното?
  • #12
    13 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Карал съм Москвич, Пежо, Форд и Мерцедес. По-голяма бракма от Пежо-то няма. А Мерцедеса е просто най-добрият. Личен опит. Не ангажирам никого.
  • #11
    35 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Двигателите на рендетата не са лоши, но една кола не е само двигател. Другите неща им куцат за съжаление...
  • #10
    39 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немците едно време правеха здрави коли и двигатели. В момента всичко при тях е пълна скръб.Правят ги така, че да издържат 200-250 000 км. максимум и се започват големите ремонти. На запад двигатели не ремонтират. Хвърлят го и купуват нов или нова кола. Трябва да върви оборота и да се купува. Никой няма сметка да караш една кола повече от 5 г.Единствено корейците и японците запазиха качеството до известна степен.