Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

При тези мотори няма проблеми при първите 300 000 км пробег

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

Експерти съставиха класация на автомобилните марки, чиито двигатели са най-надеждни. В списъка са мотори, при които не се наблюдават проблеми при първите 300 000 км пробег, съобщава изданието The Siver Times.

Експерти посочиха марките с най-надеждни двигатели

На първо място в Топ 5 се оказва брандът Renault с неговия двигател K7M с обем 1,6 литра. Моторът се предлага в няколко варианта на мощност, като се поставя на Renault Megane и Renault Scenic (1995-1999 г.), Renault Clio II (1998-2003), Dacia Logan (2004-2010), Dacia Sandero (2008-2011) и Dacia Lodgy и Dacia Dokker (2012). Този двигател може да премине дори 400 000 км без основен ремонт.

На втората позиция са класирани три автомобилни марки - Hyundai, Kia и Mitsubishi. Експертите посочват, че като цяло всички техни силови агрегати са надеждни, като единственият им проблем е с катализаторите, но той се наблюдава в доста редки случаи.

Третото място е за моделите на Opel, а именно Astra, Zafira и Vectra, които са оборудвани с 1,8-литров бензинов двигател. Той също е надежден, като спокойно може да достигне 300 000 км, без да се налага да бъде ремонтиран.

Следва Honda, чиито двигатели като цяло са оценени като много качествени. Като предимства при тях се посочват простата конструкция и качествените детайли. Отчита се също, че изработката на моторите на Honda е много добре изпипана.

Топ 5 на тази класация затваря двигателят MR20DE на компанията Nissan, който се произвежда от 2005 г. насам. Неговото основно приемущество е, че често се обновява, а това се отразява много положително на качествата му, тъй като всички недостатъци са отстранени.

Снимка: Renault

Тагове: renault k7m
0 от 500
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    от Ф1 ( преди 8 месеца )
    Не знам.ама като гледам все Мерцедеса е *** вече три поредни състезания!Ферари нщма грешка !
  • #44
    5 rate up comment 1 rate down comment
    123 ( преди 9 месеца )
    На един познат Зафирата му 1.8 бензин му направи красив номер. Двигателят беше за основен ремонт, уж всичко наред. Сега човека кара Тойота, аз също карам Тойота... Повече няма да си взема европейска кола. Освен Ако нямам пари за Ново БМВ М2.
  • #43
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Голата истина ( преди 10 месеца )
    Ето виждате ли драги ми смехурковци голата истина?Не това не е истината а онагледяване що е туй платена журналистика.Както във всички немски медии твърдят че ФВ е №1 а всичко френско и японско е ***,така и британските твърдят обратното.Българина обаче едно си знае:От Голфу по убаво нема.А истината е че всичко е дно и също,само цената е различна.Задволанното устройство решава дали един автомобил е здрав и издръжлив или не.
  • #42
    2 rate up comment 9 rate down comment
    runner ( преди 10 месеца )
    Хонда не харчеха ли повече масло , отколкото гориво?
  • #41
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Пежо ( преди 10 месеца )
    Не знам какви пежа сте карали ама 407 350к кмбез основен ремонт, биалетки оригинални са сменяни на 212к още не трябва да се сменят. В същото време като го вкарам в официалния сервиз и им казвам че трябва нещо да го пооправят ми казват че съм луд и листа с препоръки е празен! Та сменял съм 1 път биалетки и един път задни амортисьори.
  • #40
    10 rate up comment 1 rate down comment
    2jz ( преди 1 година )
    Забравихте за двигателя на Тойота 4AFE живот минимум 400000 км без ремонт
  • #39
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 1 година )
    В статията ако четете внимателно се говори само за бензинови двигатели.Така че не намесвайте дизели тук.
  • #38
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Иван ( преди 1 година )
    С този двигател съм от 2009 на меган 1998 . И аз мислех така като автора на статията докато не почва вкарва масло в антифриза. И хоп айде едни пари грешни за байпас на маслена магистрала заради пукнат блок.
  • #37
    3 rate up comment 10 rate down comment
    емо ( преди 1 година )
    Здравейте колеги.Ами, и аз да кажа нещо.Има Ауди с двигател 1.9 ТДИ-90 к.с.-1994г., от 13 години го карам с каквото ми дойде, кондензат(нема го вече, ама съм изгорил тонове), нафта където ми падне зареждам, и какво???Един датчик за оборотите съм сменил, Нищо друго!Имам и СангЙонг Кайрон 2010г...ами...освен, че има повече екстри, и е много висок, и е внедарожник, с нищо не превъзхожда Аудито.То не беха чекове, то не беха и други чудесии..Айде, със здраве.Вие си правете сметката...
  • #36
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Ммм ( преди 1 година )
    Мегана го взех 2005г. седан произведен в Бурса - Турция всички казваха турски ***, но той вече е на над 200х.км. естествено без ремонт 1,6 бензин 115к.с. и продължава безупречно да се движи.Масла и консумативи само в сервиз на марката другаде НЕ.Той е с усилено окачване вкл. по дебели пружини и амортисьори от тези произведени във Франция или на др. Частите по окачването са предвидени за ползване на пътищата в Източна Европа по предвидими разлики от от тези на Запад с по-хубавите пътища.