IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota приключи с Avensis

Японците прекратиха производството на модела

Toyota приключи с Avensis

Компанията Toyota прекрати производството на модела си Avensis. Той се сглобяваше единствено в завода в Бърнстоун (Великобритания), но на този процес е сложен край, съобщава Autocar.

Toyota приключи с Avensis

Решението за отказа от Avensis е взето заради непрекъснато свиване на сегмента във Великобритания. През миналата година Toyta е продала с 28% по-малко бройки от модела в сравнение с 2016 – 25 300 единици. За сравнение, лидерите в класа - VW Passat и Skoda Superb, записаха съответно 183 200 и 81 400 продажби.

Toyota приключи с Avensis

Най-доброто си представяне на пазара Avensis записа през 2004 г. Тогава от модела бяха продадени 143 000 бройки. Самият модел се появи още през 1997 г. и до момента от него са излезли 3 поколения, като последното претърпя два фейслифта.

Toyota приключи с Avensis

Ръководството на Toyota все още не е рещило дали ще предложи приемник на Avensis или окончателно ще се откаже от седан от сегмент D в гамата си за Европа.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota avensis
0 от 500
  • #22
    13 rate up comment 3 rate down comment
    KLASIKA ( преди 6 години )
    Зарежете!...Стига глупости!Винаги съм го казвал!В този клас най-важен е дизайнът!Не стига само качество и добър двигател,трябва и престиш!Първият Авенсис този който излезна след като неизвестния Авенсис проби с своята изненадващо Европейска визия,та първия Авенсис или Авенсис 2....,беше сензация!Смесица между ретро,между изненадваща модерна,но причудлива форма която хем е в бъдещето хем вече ти е позната,нещо Американско,нещо Азиатско,нещо като нещо от което никой не иска да се лиши!!!!!И изведнъж бум!...-новия модел беше изцяло Азиатски,все едно отпред тичаше човече с дръпнати очи,фейслифта се опита да оправи нещо,не беше лош ала беше закъснял!и имиджа рухна.......да при колите в класа на Голф това може и да върви ,но Авенсис стана,че и задмина Королата......?!?!Кой ще купува голяма имитация на Корола?
  • #21
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота започна да свива разходите си във Великобритания,защото и без това има акции в дотираната Хонда. Издърпаха локалните си технически ъпгрейдни центрове в Дерби,намалиха и колите си на склад.В глобалната икономика Брекзит значи Брекзит!
  • #20
    8 rate up comment 3 rate down comment
    carpe_diem ( преди 6 години )
    Оф, стига с тая Тесла.И аз съм фен на електричките и там е бъдещето, ама модел 3 ще е наличен в Европа догодина и изобщо няма да струва 28К евро.Ще почва от 35-40К евро някъде. Вече ако си в някоя от по-развитите държави, ще имаш отстъпки. Тук единственият плюс ти е безплатна синя зона в някои градове, липсата на данък, както и по-евтината поддръжка след това...Не може да сравняваш с кола за под 20К евро.
  • #19
    28 rate up comment 9 rate down comment
    RS1600 ( преди 6 години )
    Авензиса е поколение и половина след актуалните Пасат, Мондео, Сюпърб. Беше на абсолютно доизживяване. Леко попретоплен с няколко фейслифта. Двигатели и скоростни кутии са от отпреди десетилетие. Няма турбо, няма 4х4, няма сносен автоматик. Самата кола се усеща като по-нисък клас от споменатите. Значително по-шумна, тромава и тясна, интериора е гола вода.Иначе е евтина и надеждна. За който цената е най-важна, предполагам е о.к.
  • #18
    1 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За тия пари по-добре една тесла модел 3, струва 35 хиляди долара или около 28 хиляди евро някои държави дават 5-6-7 хиляди евро субсидия, т.е. на практика можеш да си го купиш за около 20 хиляди евро за 3 години ще го избиеш от по-ниските разходи. Да не говорим че ще караш модерен и страхотен технологичен автомобил.
  • #17
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пак само съвети.Всеки си купува каквото иска и каквото може.Сега пък хората от двигатели не разбирали.За какво им е да разбират?Да не сме всички авто механици?Има и по-умни хора тук.Надявам се...
  • #16
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Пак до R ( преди 6 години )
    Като ти казаха че е автоматик споменаха ли какъв точно автоматик. Взел си си 1.8 атмосферен мотор комбиниран с CVT:Комби Executive 1.8 бензин Valvematic (147 к.с.) 7 Безстепенна автоматична трансмисия (7-CVT) (4X2)Как може пък толкова да не разбираш от двигатели!А и ниво Executive е базово при Авенсис - климатроник, круиз контрол и дотам. Гола вода!
  • #15
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Авенсисът си се продаваше много добре по време на предното поколение. Новото, обаче, никой не го хареса. Това е причината, не са нито дизели, нито хибриди, нито къде е разработен.
  • #14
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това за авенсиса и 37-те хиляди го разправяй някъде в африка,където нямат интернет,и не знаят какво е кола,нито могат да проверят в представителството каталожните им цени.Там може и да ти повярват.Като автозастраховател,да ти кажа постоянно ги следя кой какво и колко,и да ти кажа тия 37 ги умножи по 2 и ще стигнеш цената на нов авенсис, нормално оборудван.базово почват от малко по-малко,но 37 хиляди си доста далеч от истината.Супърб е доста по-евтин,мондео също.
  • #13
    15 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахахавеликите койоти си отиват с поредни моделняма що 1легени за баламурници !