IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-малкият SUV на Lexus излиза на пазара в две версии

Новият UX трябва да се превърне в бестселър на марката

Най-малкият SUV на Lexus излиза на пазара в две версии

Японският производител Lexus избра автосалона в Женева за премиера на най-новия и най-малък SUV в гамата си. Моделът се казва UX и заема мястото на хечбека CT200h, който така и не успя да се наложи на пазарите.

Най-малкият SUV на Lexus излиза на пазара в две версии

Кросовуърът е разработен от същия екип, който е правил и модела CT, като начело на него е жена – Чика Како. Дължината на Lexus UX е 4495 мм и така той е със 145 мм по-къс от модела NX. В същото време японският SUV е с 55 мм по-дълъг от основния си конкурент BMW X1, а разликата с Audi Q3, Mercedes GLA и Range Rover Evoque е още по-голяма. Широчината на UX е 1840 мм, височината - 1520 мм, а разстоянието между двете оси - 2640 мм.

Дизайнът на представения в Женева сериен модел значително се различава от агресивния концептуален прототип, който видяхме в Париж през есента на 2016 г. Острите ръбове и линии са премахнати, а задните врати са получили традиционните дръжки. В конструкцията на UX широко е използван алуминий, като от него са направени вратите, крилете и капакът.

Интериорът представлява виртуална комбинация от прибори, сензорен панел за управление на мултимедийната системи и нестандартни дефектори на вентилацията.

В основата на Lexus UX е модулната платформа TNGA или по-точно нейната версия GA-C, която е предназначена за компактни модели. На нея са построени хибридът Toyota Prius, кросоувърът C-HR и новото поколение на Auris. Отпред окачването е McPherson, а отзад .- двуточково.

При старта на продажбите кросоувърът излиза в две модификации. Базовият Lexus UX 200 ще се предлага с нов 2,0-литров атмосферен мотор Dynamic Force с компресия 13:1 и термично КПД 40% вместо 37% при масовите двигатели. Мощността е 171 к.с., като двигателят работи с новата трансмиссия Direct Shift, съчетаваща вариатор с механична скоростна кутия.

Версията Lexus UX 250h разчита на хибриден агрегат от четвърто поколение. В него влизат нов мотор Dynamic Force, който е с увеличена до 14:1 компресия и намалена до 145 к.с. мощност. Заедно с електромотора мощността на системата е 178 к.с. В този случай в Lexus залагат на вариаторна трансмисия, която е усъвършенствана.

Хибридът може да бъде с предно предавани или със трансмисия E-Four, при която на задната ос е поставен допълнителен електромотор. Той помага за по-бърза реакция при подаване на газ, както и за движение по тежък терен.

Най-малкият SUV на Lexus излиза на пазара в две версии

Компанията предлага и пакет F Sport, който включва нова решетка на радиатора, 18-цолови джанти, по-релефни седалки и преработено окачване. Продажбите в Европа обаче ще стартира едва през март 2019 г., тъй като кросоувърът все още не е сертифициран по новите изисквания на Стария континент. В компанията са убедени, че именно UX ще се превърне и в бестселър на марката, тъй като ще бъде и най-достъпният като цена модел на Lexus.

Снимки: Lexus
Още снимки в галерията горе

Тагове: suv lexus ux
0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ooo mnoo dobro. Krasivvvv
  • #13
    5 rate up comment 2 rate down comment
    жик-так71 ( преди 1 година )
    Lexus - стил, качество и престиж!
  • #12
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не всичко,което ти харесва и ти пасва, трябва и е нужно да се купува. Това, че някой може да си позволи нещо не означава, че трябва да го притежава. Ако имаш някаква финансова дисцплина и цел в живота ще разбереш. Ако нямаш ще продължиш да си разсъждаваш по същият елементарен начин и приоритетите ти винаги ще са маловажните неща, а не важните. Например за теб е важно да цъкаш + и -, а не истински важните неща. GTR никога не съм имал, нито съм искал да имам.
  • #11
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До купувача ( преди 1 година )
    Извинявай, ако съм те засегнал. Сигурен съм, че ако колата ти харесва и ти пасва, би се я купил, и 90 000 да струва. После си я лепваш на стената до GTR-а, и готова работата.
  • #10
    10 rate up comment 18 rate down comment
    9! ( преди 1 година )
    Изглежда добре,на мен ми харесва.
  • #9
    6 rate up comment 19 rate down comment
    до: До Ако започва о ( преди 1 година )
    Оли, в момента карам кола за тази чена, която съм споменал по-долу. Мога и много по-скъпа кола да си позволя, но си правя строг разчет на приходите, разходите и инвестициите. Сметнал съм, че цената на колата не трябва да надвишава доходите ми за една година, за да имам балансиран бюджет и за да мога да отделям 15% нетните си приходи в отделна сметка „бели пари за черни дни“. Парите са в 5 вида валути, за да минимизирам риска. Част от тях съм инвестирал в злато. Това обаче е сложно за теб...
  • #8
    21 rate up comment 3 rate down comment
    До Ако започва около ( преди 1 година )
    Братле, не е 70лв., а семсе хиляди, купувай си дъвки турбо, както досега. Аман от безработни баровци у тоа форум!
  • #7
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Какъв е този SUV с височина 1520мм.Един леко повдигнат хечбек кръстен SUV.
  • #6
    23 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пак са сложили телена ограда от Мосю Бриколаж за решетки. Тия са безпощадни.
  • #5
    11 rate up comment 31 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако хибридната версия е около 70-75 000 лв ще избие рибата. Немските нафтови печки, които ги водят на книга премиуми им искат повече пари, а те са просто скучни тракалници с много ниско качество почти нулева надеждност. Оправданието за надеждността им е,че имали видите ли много екстри и те се разваляли. Е да де, ама Лексус има още повече екстри, хибрид е и използва най-модурни технологии и не се разваля. Значи не е от екстрите,а от други неща.Китайци ти правят възлите,а дюнери сглобяват кочините