IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

В Топ 10 на тази американска класация преобладават японски модели

Американската организация Consumer Reports, което се занимава с оценка на автомобили, обяви своята класация за 10-те най-проблемни автомобила на всички времена. Тя е създадена въз основа на отзивите на потребителите в САЩ, както и на собствени тестове на екипа на изданието.
Ние като цяло се отнасяме скептично към някои оценки на CR по повод надеждност, но въпреки това една класация, обхващаща пет десетилетия и няколко милиона потребителски преживявания, заслужава известно внимание. Още повече, че в Топ 10 покрай чисто американските модели има и пет, които се радват на нелоша популярност на пазара втора ръка в България.


10-те най-проблемни автомобила за всички времена (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ники ( преди 2 години )
    Епа как нема една немска бънгия хаха смях
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Статията ми е...! Взехме едни пари, да напишем едни глупости за тази марки.
  • #28
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Някой си ( преди 6 години )
    Най проблемните коли егати статията мицубиши и проблем абе шо не вземете да си заврете главите някъде че при тази височина коя кола ще е устойчива в завой с висока скорост егати проблема мислех че като пише най проблемни требва да са технически характеристики и че посещават сервизи постоянно а то при 60 е неустойчив а при 160 е устойчив аз карам такова мицубиши и с 80-90км съм взимал остри завои и няма прблем
  • #27
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 6 години )
    Карам монтеро спорт97г. вече 8г. и не съм съгласен че е нестабилен пълни глупости на магистрала тракия пробвах да видя колко ще вдигне и стигна до 190км и вече се усещаше че не е направен за такива скорости, незнам тия писари откъде черпят тази информация ама не е вярна
  • #26
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Волвофен ( преди 6 години )
    И още примери от реалния живот на ежедневиято ми по пътищата. При шофиране по шосе в планината знаеш ли колко често такива мъже с джипки, дето на прав път са голямата работа, когато дойдат завоите за нула време ми изчезват в огледалото за обратно виждане!А аз си карам съвсем нормално без да нарушавам ограничението за скоростта! Обаче на магистралата показват мускулу, разбираш ли!Не, че и там е проблем да им се натрие носа, ако човек реши.Газ до ламаринката и тулупа остава далеч зад теб!
  • #25
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Волвофен ( преди 6 години )
    И още нещо любопитно, ТТ. Тук в Канада, където за момента живея, зимата редовно подминавам джипове с гумите нагоре в канавките!Защо ли? Не са стабилни на сняг при висока скорост.По-високият център на тежестта си казва думата. Да не говорим, че карат непрекъснато в нарушение на закона, т.к. на магистралата мин. скорост е 60 км/ч, а тези се тътрят с 40-50 км.Аз си карам с между 70-100км/ч в час в зависимост от снежната покривка на шосето, а тези правят задръствания, техната вера!
  • #24
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Волвофен ( преди 6 години )
    TT, ти и анонимника под теб само доказвате, колко прости хора има в България. Къде видя някой да твърди, че Волво е за извън пътя? Тук става въпрос за безопастност и проблеми с въпросните ***, който са спомената в класацията! А това, че 0,1% от хората ги позлват за работа извън пътя, съвсем не променя факта, че въпросните проблеми, упоменати в статията ги има! Защото такива *** ги срещам всеки ден на магистралите, но като дойде завой и рязко намаляват скоростта!Защо ли? Лосовият тест, мъж!
  • #23
    8 rate up comment 6 rate down comment
    ТТ ( преди 6 години )
    Волвофен, Хахах тия машинки са правени да газят в калта и камъните, без да чупят мостове, кардани полуоски.. или поне лесни и евтини за смяна. За лосови тестове и мегдани си говорете там със шосейкаджиите.. Само ш'ти кажа, че за някои хора "отивам на работа" не е "в офиса", а "на трасето" - да сменят/поставят/построят/поправят: антена, кабел, тръба, помпа, генератор, кран, булдозер.. а твойто волво там не се вписва.
  • #22
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не обичам да говоря така на хора, но за *** безмозъчни немски *** няма оправия явно. Не знам какви ги дрънкаш, но само ще ти кажа, че този автомобил взима перпендикулярен почти завой с около 50 без проблем. Знаеш ли какво с става пък като се включат 4х4- на изцяло снежен път 80 не са проблем, говоря за бързите. А ти с твоето проскубано волво пълниш гащите. Виждал съм едно такова хц90, стана за срам на снежен планински път. Пс-не съм фен на японските коли
  • #21
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Волвофен ( преди 6 години )
    Дошка, Дошка, не е измислен напразно "лосовият тест". Там се симулират внезапни ситуации на пътя. Пусни си, кое да е клипче с *** драйвърс в тубата и ще видиш по няколко ситуации, където ти се налага рязко да смениш посоката! Именно затова е важно колата ти да не се обръща при такава ситуация!Ако го прави, това е Проблем, голям при това!Набий си го в кухата кратуна - сигурността е най-важното нещо за един автомобил!!! Много по-важно от това да изкараш дрънгела събота на мегдана, за да се дуеш