IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

В Топ 10 на Consumer Reports преобладават японски модели

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

Американската организация Consumer Reports, което се занимава с оценка на автомобили, обяви своята класация за 10-те най-проблеми автомобили на всички времена. Тя е създадена възоснова на отзивите на потребителите в САЩ, както и на собствени тестове на екипа на изданието.

10. Dodge Nitro 2006 г.

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

Проблемите с този автомобил са свързани с тесния салон, ниското качество на материалите, както и на незадоволителното ускорение.

9. AMC Ambassador 1968 г.

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

Като цяло моделът получава ниски оценки заради некачествената си сглобка. Сериозен проблем се оказва и климатикът, който много често се разваля и се налага да бъде ремонтиран или дори сменен.

8. Nissan Murano 2003 г.


Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

При кросоувъра се появяват повреди в кормилното управление. Налага се през 2005 г. то да бъде променено основно и този проблем е отстранен успешно.

7. Subaru 360 1968 г.

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

По принцип моделите на тази японска марка се славят като едни от най-безопасните, но в случая не е така. Subaru 360 получава ниски оценки именно заради това, което е напълно разбираемо с оглед на размерите му.

6. Dodge Omni 1978 г.

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

Автомобилът се отличава с ниското качество на сглобката, а също и с лошата си управляемост. Въпреки това моделът става доста популярен и дори спасява компанията от банкрут. Нещо повече – през 1978 г. Omni става „Автомобил на годината” в САЩ.

5. Smart ForTwo 2007 г.

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

Експертите оценяват автомобила като прекалено тесен. Сериозни критики моделът получава и заради проблената си скоростна кутия.

4. Lexus GX460 2010 г.


Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

Всъдеходът има склонност към преобръщане при скорост от 60 км/ч и това му отрежда 4-ото място в класацията. Ниското качество също се оказва проблем, който Toyota отстранява по-късно.

3. Mitsubishi Pajero Sport 2000 г.


Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

На трета позиция е Mitsubishi Pajero Sport от 2000 г., който на американския пазар е известен като Montero. Този модел също има проблем със стабилността при скорост от 60 км/ч.

2. Isuzu Trooper 1996 г.


Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

За автомобила на Isuzu с пълна сила важи това, което споменахме за предишните два модела в класацията – ниско качество и опасност от преобръщане. Това му отрежда и второто място в негативната класация.

1, Suzuki Samurai 1985 г

Експерти избраха най-проблемните автомобили на всички времена

„Победителят” в класацията на Consumer Reports за времето си се ползва с прилично търсене от страна на клиентите, но големият му проблем е безопасността. По този критерии Samurai побучава много ниски оценки и това го поставят на първо място.

Снимки: Производителите

Тагове: consumer reports
0 от 500
  • #28
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Някой си ( преди 1 година )
    Най проблемните коли егати статията мицубиши и проблем абе шо не вземете да си заврете главите някъде че при тази височина коя кола ще е устойчива в завой с висока скорост егати проблема мислех че като пише най проблемни требва да са технически характеристики и че посещават сервизи постоянно а то при 60 е неустойчив а при 160 е устойчив аз карам такова мицубиши и с 80-90км съм взимал остри завои и няма прблем
  • #27
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Карам монтеро спорт97г. вече 8г. и не съм съгласен че е нестабилен пълни глупости на магистрала тракия пробвах да видя колко ще вдигне и стигна до 190км и вече се усещаше че не е направен за такива скорости, незнам тия писари откъде черпят тази информация ама не е вярна
  • #26
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Волвофен ( преди 1 година )
    И още примери от реалния живот на ежедневиято ми по пътищата. При шофиране по шосе в планината знаеш ли колко често такива мъже с джипки, дето на прав път са голямата работа, когато дойдат завоите за нула време ми изчезват в огледалото за обратно виждане!А аз си карам съвсем нормално без да нарушавам ограничението за скоростта! Обаче на магистралата показват мускулу, разбираш ли!Не, че и там е проблем да им се натрие носа, ако човек реши.Газ до ламаринката и тулупа остава далеч зад теб!
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Волвофен ( преди 1 година )
    И още нещо любопитно, ТТ. Тук в Канада, където за момента живея, зимата редовно подминавам джипове с гумите нагоре в канавките!Защо ли? Не са стабилни на сняг при висока скорост.По-високият център на тежестта си казва думата. Да не говорим, че карат непрекъснато в нарушение на закона, т.к. на магистралата мин. скорост е 60 км/ч, а тези се тътрят с 40-50 км.Аз си карам с между 70-100км/ч в час в зависимост от снежната покривка на шосето, а тези правят задръствания, техната вера!
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Волвофен ( преди 1 година )
    TT, ти и анонимника под теб само доказвате, колко прости хора има в България. Къде видя някой да твърди, че Волво е за извън пътя? Тук става въпрос за безопастност и проблеми с въпросните тулупи, който са спомената в класацията! А това, че 0,1% от хората ги позлват за работа извън пътя, съвсем не променя факта, че въпросните проблеми, упоменати в статията ги има! Защото такива тулупи ги срещам всеки ден на магистралите, но като дойде завой и рязко намаляват скоростта!Защо ли? Лосовият тест, мъж!
  • #23
    4 rate up comment 6 rate down comment
    ТТ ( преди 1 година )
    Волвофен, Хахах тия машинки са правени да газят в калта и камъните, без да чупят мостове, кардани полуоски.. или поне лесни и евтини за смяна. За лосови тестове и мегдани си говорете там със шосейкаджиите.. Само ш'ти кажа, че за някои хора "отивам на работа" не е "в офиса", а "на трасето" - да сменят/поставят/построят/поправят: антена, кабел, тръба, помпа, генератор, кран, булдозер.. а твойто волво там не се вписва.
  • #22
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не обичам да говоря така на хора, но за тъпи безмозъчни немски *** няма оправия явно. Не знам какви ги дрънкаш, но само ще ти кажа, че този автомобил взима перпендикулярен почти завой с около 50 без проблем. Знаеш ли какво с става пък като се включат 4х4- на изцяло снежен път 80 не са проблем, говоря за бързите. А ти с твоето проскубано волво пълниш гащите. Виждал съм едно такова хц90, стана за срам на снежен планински път. Пс-не съм фен на японските коли
  • #21
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Волвофен ( преди 1 година )
    Дошка, Дошка, не е измислен напразно "лосовият тест". Там се симулират внезапни ситуации на пътя. Пусни си, кое да е клипче с *** драйвърс в тубата и ще видиш по няколко ситуации, където ти се налага рязко да смениш посоката! Именно затова е важно колата ти да не се обръща при такава ситуация!Ако го прави, това е Проблем, голям при това! Набий си го в кухата кратуна - сигурността е най-важното нещо за един автомобил!!! Много по-важно от това да изкараш дрънгела събота на мегдана, за да се дуеш
  • #20
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Друг съм! ( преди 1 година )
    Мой приятел 2 пъти го обръщаха с Нисан Патрол. Разкара го веднага. Паджерото е същото дърво, както и всички за които се споменава. Това са ковчези
  • #19
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Аз смятам,че германските коли са грозни, пошли, без никакви технологии и никакво удоволствие от шофирането" Ясно, караш някакъв технологичен и с удоволствието от шофирането Ярис със 70 кс. Те са и дооста красиви, надеждността е висока, нямат нищо, което да се строши...