Германската автомобилна индустрия винаги е била свързвана с качество, надеждност и новаторско инженерство. Но и тя си има своите провали. Някои са предизвикани от технологични недомислия, други - от слабости в дизайна, трети - просто защото пазарът не е бил готов за въпросните модели. Така или иначе, ето осем автомобила, които оставиха петно върху автомобилната репутация на Федералната република.
Автомобилните провали на Германия (ГАЛЕРИЯ):
Maybach
През 90-те конкурентите започват да гледат към свръхлуксозния сегмент: Volkswagen придобива Bentley, а BMW - правата върху марката Rolls-Royce. В Daimler решават да отвърнат на удара, като изтупат от праха прославеното преди Втората световна война име Maybach.
През 1997 възродената марка е готова с първия си автомобил, в два варианта - един колосален, наречен 62, и един по-компактен, 57 (по-компактен само в особения смисъл на Maybach, защото колата е над половин метър по-дълга от S-класа).
През 90-те конкурентите започват да гледат към свръхлуксозния сегмент: Volkswagen придобива Bentley, а BMW - правата върху марката Rolls-Royce. В Daimler решават да отвърнат на удара, като изтупат от праха прославеното преди Втората световна война име Maybach.
През 1997 възродената марка е готова с първия си автомобил, в два варианта - един колосален, наречен 62, и един по-компактен, 57 (по-компактен само в особения смисъл на Maybach, защото колата е над половин метър по-дълга от S-класа).