IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-великите автомобили с турбомотори в историята

10 коли, които промениха индустрията и спорта

Използването на турбокомпресор е познато на човечеството от 100 години, но по-активно той се използва в автомобилната индустрия от доста по-скоро. Въпреки това светът бързо се напълни с голям брой великолепни и много мощни машини. Изданието Motor представя своето виждане за 10-те най-добри модела с турбомотори.


10-те най-велики коли с турбо (ГАЛЕРИЯ):



 

0 от 500
  • #11
    16 rate up comment 41 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Кой сложи *** на бмв тук. По това време е имало толкова много истински коли правени от инженери превъзхождащи го в пъти. А не като сега крадени и купени технологии както правят немците вече 30 години
  • #10
    14 rate up comment 37 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като го гледам това бмв на каква консерва прилича,японските от тия години са като кадилаци сравнени с това недоразумение.
  • #9
    4 rate up comment 19 rate down comment
    хуи ( преди 6 години )
    Първия най-много грабва окото
  • #8
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Цеко ( преди 6 години )
    Kugelfischer е инжекционна система, не механичен компресор; системата на Nissan може да е 'интелигентна', не 'интелектуална
  • #7
    32 rate up comment 2 rate down comment
    Обективен ( преди 6 години )
    Хахаха "недъгаво" било? За това ли в края на 80те, от подобен 4 цилиндров 1.5 ли. Мотор(който е споменат в стаията). Изкарват, почти 1500 кс! И не само, че изкарват ами и печелят титла с него! Уважавам Тойота, но не може да умаловажаваш постигнатото от другите. Разбира се, че и 2jz има място сред тях безспорно е легенда, както и 4G63T.
  • #6
    13 rate up comment 11 rate down comment
    Неук с мнение ( преди 6 години )
    Има доста неточности в статията, но според мен най-голямата е относно Порше 956. То поставя рекорда на писта само с около 200 метра по-дълга от сегашния вариант при средна скорост около 202 км/ч. За справка официалният рекорд в момента за сериен автомобил е при средна скорост много малко под 183 км/ч. Разлики има в подхода към въртележката на Карачиола и към старт-финалната линия. 956 е малко по-маломощно, но много по-леко от настоящия рекордьор, който е Порше също.
  • #5
    44 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Lancia Delta Integrale ????
  • #4
    40 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не съм фен на БМВ ама да бяхте прочели масло преди да оплюете колата,специалисти.Това БМВ е първата европейска кола с турбо.Двигателя му е ползван за база при създаването на двигател за Формула 1 от БМВ и Брабъм.*** вие понеже сте големи капацитети първо пишете,после четете.
  • #3
    31 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами рено турбо 2, легендарна рали икона!
  • #2
    23 rate up comment 45 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само не разбрах онова БеЕнВе какво прави в тази статия?!Били го произвели в малка серия заради петролната криза и хоп вмъкнали го тук! Защо? Защо са пропуснати велики и легендарни модели от други марки?Колегата Гонзо е споменал някои. Има и още една камара, които заслужават много повече да са тук от невзрачното и смешно бимерче.