IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault-Nissan-Mitsubishi се оказа №1 по продажби за 2017 г.

Френско-японският алианс е продал с 80 000 коли повече от Volkswagen Group

Renault-Nissan-Mitsubishi се оказа №1 по продажби за 2017 г.

Най-големият автомобилен производител за 2017 г. е алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi, като той измества Volkswagen Group от първото място, съобщава Automotive News Europe.

Renault-Nissan-Mitsubishi се оказа №1 по продажби за 2017 г.

Общите продажби на групата възлизат на 10,61 млн. нови автомобила.На Nissan Motor се падат 5,82 млн., на Renault – 3,6 млн. и на Mitsubishi – 1,03 млн. Останалите са на други марки, сред които по-масовите са Dacia и Lada.

За сравнение, Volkswagen Group, в който освен Volkswagen влизат производитеи като Audi, Skoda, Seat и Porsche, завършва 2017 г. с резултат 10, 530 млн. продажби. На трета позиция се намира Toyota Motor с 10,2 млн.

За производителите е особено важно да увеличат обема на продажбите си, тъй като така постигат икономии от разходите за нови инвестиции, необходими за разработването на автомобилни технологии от ново поколение - включително автономни автомобили, електрически превозни средства и нови услуги за мобилност.

Именно това е и идеята на Renault-Nissan с придобиването на Mitsubishi. Главният изпълнителен директор на алианса Карлос Гон вече обяви, че ще удвои спестените средства до 10 млрд. евро през 2020 г., а същевременно ще увеличи годишните продажби на 14 млн. нови автомобили.

Производителите във френско-японската група изпозват общи технологии, платформи и компоненти за постигане на по-ниска цена. Същото прави и Volkswagen, а сега към такъв подход се ориентира и Toyota, която започва да обменя технологии и да си партнира активно с Mazda и Suzuki най-вече в разработката на електромобили.

Снимка: Renault-Nissan

0 от 500
  • #26
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 6 години )
    Като си платят още малко на който трябва, адвокатите от рено ще "произвеждат" дори и над 6млн (барабар с тротонетките), а Нисан само 2млн.
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Другите марки коли не тровят толкова ужасяващо. "*** ти сериозно ли? На каква база знаеш че другите не тровят колкото тях? Зад всички изтърбушляци смърди ужасно, без значение от маркаата, както и дали са дизел или бензин
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На Nissan Motor се падат 5,82 млн.,на Renault 3,6 млн. и на Mitsubishi 1,03 млн.5. Нисан - 5,115 млн.(+3.8)9. Рено - 2,644 млн.(+9)Ъъъ, кое е верно? По тези цифри и 10мил трудно ще минат...
  • #23
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до Весо ( преди 6 години )
    В големите градове в БГ има много хейт срещу немските автомобили, най вече ФауВе, защото масово карат дизел без катализатор и ако има такава около тебе на 20 метра дори можеш да се удушиш и да паднеш на място. Другите марки коли не тровят толкова ужасяващо.
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Фокуса ( преди 6 години )
    По принцип вече има данни и за продажбите по марки през 2017 г., в скоби е промяната в сравнение с 2016 г.1. Тойота - 8,713 млн.(+2.3)2. Фолксваген - 6,815 млн.(+4.3)3. Форд - 6,147 млн.(-1.5)4. Хонда - 5,148 млн.(+8)5. Нисан - 5,115 млн.(+3.8)6. Хюндай - 4,406 млн.(-8.9)7. Шевролет - 4,117 млн.(-0.6)8. Киа - 2,798 млн.(-9)9. Рено - 2,644 млн.(+9)10. Мерцедес - 2,544 млн.(+9.8)
  • #21
    5 rate up comment 0 rate down comment
    JEEP ( преди 6 години )
    Рено-нисан-мицубиши-тойота-субару-пежо-намкоиси-и-други със сигурност продават повече от всеки
  • #20
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Трай си и не се издавай, че от ФВ-то ще те заловят да те включат в опитите си!
  • #19
    6 rate up comment 6 rate down comment
    В заключение ( преди 6 години )
    "великата" адвокатска кантора рено:- доведе до рязък спад в признатото качество на Нисан;- започна с унищожаването на култови модели на Митсубиши като Лансер Ево;- увеличи сивата маса на масовата ширпотреба за овцете в обществото и все такива... мъде ин франсевсъщност ако се слеят с индийската тата със сигурност ще са 1 за следващите поне 20 години!)))НО преди това тата следва да отстъпи Ягуар и Рейндж там където са Бентли, Ламборгини, Бугати!т.е. всако жаба да си знае гьола!
  • #18
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Весо ( преди 6 години )
    едно време пишех тука с името джърмани.казвам го не за друго а ако някой си спомни то беше отдавна.и така вълнува ме един въпрос понеже мене вече ми е все едно кои първи кой втори кой 52-ри.лично за вас какво значение има.предполагам всеки си има свои доводи за това което ползва.защо му е да убеждава или да се надсмива на другите.просто ми е интересно ако някой иска нека напише.иначе аз карам форд-може от глупост-доволен съм много и ще продължа с марката.но не я натрапвам.просто е моята кола.
  • #17
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Коли и коли, така е! ( преди 6 години )
    Да, при Фолксваген са Бугати, Бентли, Ламборгини, тоест коли,които нямат нищо общо с Германия. Тоест никой никога не си помисля а си купи тези коли,защото са германски,а точно обратното. Когато клиент на тези автомобили чуе Германия се сеща за Фолксваген,Ауди,Мерцедес и подобна ширпотреба. Докато най-новаторския авто-производител Тойота освен че произвежда най-качествените автомобили, най-модерните, но и портфолиото на тази марка са само японски блестящи производители! Класа!