Новият дизайн на Lexus, в това число ветрилообразната решетка на радиатора, не се харесва на старите фенове на марката. Те са категорични, че той е прекалено радикален и прави автомобилите прекалено предизвикателни, съобщава CarBuzz.
„Този тип решетка на радиатора е наша фирмена черта. При някои модели тя е по-открояваща се, отколкото при други. Това не се харесва на по-старите ни фенове. Непрекъснато ми се обаждат дългогодишни клиенти, които в продължение на 45 минути обясняват колко са разочаровани”, коментира вицепрезидентът на Lexus – Джеф Брекен, който е начело на американския офис на марката.
Топ-мениджърът допълни, че експресивният дизайн трябва да помогне на марката да привледе нови клиенти, особено от по-младата аудитория. В момента средната възраст на купувачите на Lexus е 60 години и в компанията правят всичко възможно да я намалят. Затова Брекен призова старите фенове на Lexus да останат верни на марката, тъй като компанията работи в дългосрочен план.
Първият модел на марката, при който дебютира новият фирмен стил, е хибридният хечбек CT 200h (на снимката) . Машината с напълно преработена предна част бе представена през 2013 г. А последният вариант на решетката на радиатора се появи при концепта LF-1 Limitless (на горните две снимки), който трябва да демонстира новия фирмен стил на Lexus.
Снимки: Lexus