Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Феновете на Lexus не харесват новия дизайн

В компанията се оправдават, че искат да привлекат младите хора

Феновете на Lexus не харесват новия дизайн

Новият дизайн на Lexus, в това число ветрилообразната решетка на радиатора, не се харесва на старите фенове на марката. Те са категорични, че той е прекалено радикален и прави автомобилите прекалено предизвикателни, съобщава CarBuzz.

Феновете на Lexus не харесват новия дизайн

„Този тип решетка на радиатора е наша фирмена черта. При някои модели тя е по-открояваща се, отколкото при други. Това не се харесва на по-старите ни фенове. Непрекъснато ми се обаждат дългогодишни клиенти, които в продължение на 45 минути обясняват колко са разочаровани”, коментира вицепрезидентът на Lexus – Джеф Брекен, който е начело на американския офис на марката.

Феновете на Lexus не харесват новия дизайн

Топ-мениджърът допълни, че експресивният дизайн трябва да помогне на марката да привледе нови клиенти, особено от по-младата аудитория. В момента средната възраст на купувачите на Lexus е 60 години и в компанията правят всичко възможно да я намалят. Затова Брекен призова старите фенове на Lexus да останат верни на марката, тъй като компанията работи в дългосрочен план.

Феновете на Lexus не харесват новия дизайн

Първият модел на марката, при който дебютира новият фирмен стил, е хибридният хечбек CT 200h (на снимката) . Машината с напълно преработена предна част бе представена през 2013 г. А последният вариант на решетката на радиатора се появи при концепта LF-1 Limitless (на горните две снимки), който трябва да демонстира новия фирмен стил на Lexus.

Снимки: Lexus

Тагове: lexus
0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А ве :) ... каквото искаш прави, ако искаш си вярвай, ако не искаш недей, лепи каквото решиш на задното стъкло :)
  • #39
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А забравих и ще си викам, аз съм много бърз, много съм технологичен, много съм екологичен. Отзад на стъклото ще залепя "Вижте! Аз съм различен." И ще се залъгвам така вечно, докато си повярвам сам. И ще плюя по немското, щот едно време съм имал немска кола, но съм нямал пари да я поддържам. Счупила се е и сега от тях по-лоши коли няма. В това ще вярвам.
  • #38
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Не ве, лице. Ще скачам в ЛЕГЕНда и ще викам - само аз си мисля, че съм премиум.
  • #37
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ... Изобщо за какво е това плюене, никой не Ви кара да ги купувате. Скачайте на немските кошове и викайте - Аз съм премиум. :)))
  • #36
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ... надеждността от Адапазаръ... Идея нямаш какви глупости говориш. Лексус никога не се е прозвеждал в Турция. Някой модели на Тойота като Корола се правят там, но Лексус е съвсем друга история. Не знам защо ги слагаш под общ знаменател? Разлишна платформа е, задно предаване, други двигатели.
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Само новия модел ли не харесват?
  • #34
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Каскен, качеството от Кобе Стийл, надеждността от Адапазаръ, технологии от СсангЙонг, удовлетвореността я видяхме от горната статия. Та какво каза, че не можах да те разбера ? Ти ще вземеш да си повярваш, смешен.
  • #33
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много "разбирачи" пак са писали врели-некипели... Типично българска черта... Смешници...
  • #32
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Непосилен е да. Дори немски дърводелец не би сътворил такива недоразумения като тези на снимките.
  • #31
    15 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Дизайн непосилен за немските дърводелци! За качество, надеждност, технологии и удовлетвореност на клиента няма да споменаваме - там Лексус и Тойота са еталон, недостижим за останалите.