IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus готви два нови модела за Европа

Кросоувърът UX и седанът ES ще бъдат представени в началото на 2018 г.

Lexus готви два нови модела за Европа

Японският производител Lexus ще предложи два нови модела, като един от основните пазари за тях ще бъде Европа. Това съобщава Autoreview, като се позовава на топ-мениджър на марката, отговарящ за Стария континент.

Lexus готви два нови модела за Европа

Още преди година Lexus показа концептуалния кросоувър UX, а сега се подготвя излизането на неговата серийа версия. Тя ще бъде представена през март в Женева, като това ще стане най-достъпният като цена SUV на марката. Той ще заеме мястото на не особено успешния хечбек Lexus CT 200h.

Гамата модификации на модела е ясна, тъй като компанията запази индексите UX 200, UX 250 и UX 250h. Според данни на производителя, UX 250 ще получи 2,0-литров атмосферен мотор с мощност 170 к.с., а хибридът UX 250h – 178 к.с. Заради изискванията за сертификация, новият кросоувър ще се появи на пазарите в Европа едва в началото на 2019 г.

Вторият модел е новото поколение на седана ES, който ще бъде представен още през януари в Детройт. Той ще бъде изграден на платформата TNGA и технически ще повтаря до голяма степен новата Toyoa Camry. На външен вид обаче автомобилът ще причила на флагмана на марката LS.

Освен сегашната генерация на седана, новият ES заменя и друг модел – Lexus GS, който е с подобни размери, но е построен на платформа със задно предаване и не се продава добре. Според последните информации, през февруари 2018 г. компанията ще престане да приема поръчки за GS за Европа, а през септември ще стартират и продажбите на новия ES. За Стария континент обаче е предвидена единствено хибридна версия – ES 300 h, но на други пазари ще се продават и бензинови модификации.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus es lexus ux
0 от 500
  • #11
    42 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А някое дизелче няма ли да има? Питам за един приятел фен на ВАГ.
  • #10
    43 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Като гледам това видеоhttps://***.youtube.com/watch?v=o7qyL2xTdrE и ми се струва, че са направили космически кораб. Колата на бъдещето. А вуррстовете са останали някъде в 90-те години на миналия век и все още се мъчат с дизелите да ги налагат и усъвършенстват. Освен нов софт за мамене др,го ново не могат да измислят. Добре, че меркел им удря по едно рамо иначе да са е окъсили яката.
  • #9
    43 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "не особено успешния хечбек"Ето това характеризира цялата история на марката.
  • #8
    41 rate up comment 8 rate down comment
    Lexi ( преди 6 години )
    Ще трябва да сменят дилъра на дизайнерите, че май ги е нахранил с вълшебни гъби
  • #7
    47 rate up comment 17 rate down comment
    лексус ( преди 6 години )
    Лъскава Тойота с голям комарник. За по кратко -леген.
  • #6
    47 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота също вграждат и ръждата в масово производство, иначе са като камък, благодарение на най-качествената стомана от Кобе Стийл.
  • #5
    45 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви автоматици от 80 години бе човек. Какви са тия глупости дето ги говориш. Първият 8-степенен автомат серийно кой мислиш че го вгражда. Вземи малко се пообразовай а после пиши глупости.
  • #4
    38 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това е колата:https://***.youtube.com/watch?v=o7qyL2xTdrE
  • #3
    46 rate up comment 20 rate down comment
    Bmw435icc,X3G01 ( преди 6 години )
    Lexus ne razbra 4e v Evropa niama da im tragnat prodajbite dokato slagat avtomatici ot 80 te godini i dokato ne svaliat cenite.Vse pak tova ne e premium product i ne moje da bade na cenata na BMW ili Audi
  • #2
    51 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    и не само дизайнаи возията и материалите вътре в купето.....един автомобил не е само двигател и шарнири от камък !и да викаш колко е здрава , а комфорт и удоволствие НУЛА!