Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Lexus готви два нови модела за Европа

Кросоувърът UX и седанът ES ще бъдат представени в началото на 2018 г.

Lexus готви два нови модела за Европа

Японският производител Lexus ще предложи два нови модела, като един от основните пазари за тях ще бъде Европа. Това съобщава Autoreview, като се позовава на топ-мениджър на марката, отговарящ за Стария континент.

Lexus готви два нови модела за Европа

Още преди година Lexus показа концептуалния кросоувър UX, а сега се подготвя излизането на неговата серийа версия. Тя ще бъде представена през март в Женева, като това ще стане най-достъпният като цена SUV на марката. Той ще заеме мястото на не особено успешния хечбек Lexus CT 200h.

Гамата модификации на модела е ясна, тъй като компанията запази индексите UX 200, UX 250 и UX 250h. Според данни на производителя, UX 250 ще получи 2,0-литров атмосферен мотор с мощност 170 к.с., а хибридът UX 250h – 178 к.с. Заради изискванията за сертификация, новият кросоувър ще се появи на пазарите в Европа едва в началото на 2019 г.

Вторият модел е новото поколение на седана ES, който ще бъде представен още през януари в Детройт. Той ще бъде изграден на платформата TNGA и технически ще повтаря до голяма степен новата Toyoa Camry. На външен вид обаче автомобилът ще причила на флагмана на марката LS.

Освен сегашната генерация на седана, новият ES заменя и друг модел – Lexus GS, който е с подобни размери, но е построен на платформа със задно предаване и не се продава добре. Според последните информации, през февруари 2018 г. компанията ще престане да приема поръчки за GS за Европа, а през септември ще стартират и продажбите на новия ES. За Стария континент обаче е предвидена единствено хибридна версия – ES 300 h, но на други пазари ще се продават и бензинови модификации.

Снимка: Lexus

Тагове: lexus es lexus ux
0 от 500
  • #21
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Честно казано, слава богу, че няма да сме ние, които ще си вземем най-надеждната “кола” с най-качествената стомана на Кобе Стийл.
  • #20
    5 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 1 година )
    Форумните ватници пак изстискват последните си мозъчни гънки да измислят поредната си простотия!Не се косете бедняци,има кой да купува най-надеждната марка в света,но няма да сте вие!
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Представяте ли си колко ще е бавно това?
  • #18
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Прави впечатление, че повечето коментари са осмиващи, което е нормално, и само тук таме има някой заблуден фен, който просто никога не се е качвал на европейски автомобил, за да разбере колко назад в грижата към потребителя е японското автомобилостроене.
  • #17
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Много добре са е направили. Ще има страхотно много продяжби. На хората им писна от скучните, сиви, еднотипни, пенсионерски немски каляски. Този Лексус е глътка свежест в морето от сивота.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Добри са. Както и Ауди и МБ и БМВ. Нишови автомобили. Шарен свят -беден свят.
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    То форумното фенче е едно и хич не го слуша главата!
  • #14
    19 rate up comment 16 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тойота са най-иновативната и технологично напреднала автомобилна компания. Доказват го пазарната им капитализация, продажбите, всичките обективни изследвания за надеждност и клиентско удовлетворение. Само форумните фенчета нашмъркани с канцерогенни изпарения имат проблеми да го проумеят.
  • #13
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Lexi ( преди 1 година )
    Не сте ме разбрали. Под ламарините Lexus са много добре направени. Само не мога да разбера какво им стана на тия, дето им правят външния дизайн. Напълниха ги с ръбове и гънки. Вътре в колата нещата са нормални.
  • #12
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А ние като гледаме Тойотата горе на снимката, съдейки по дизайна, ни се струва, че все още живеят в 70-те, опитват се да се справят с 90-те. За милениума няма да им споменаваме, че ще си направят харакири.