IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства

Данните са според проучване на водещ енергиен консултант в Европа

Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства

Наскоро представеният електрически влекач на Tesla, чийто подобрена модификация ще може да изминава около 800 км с едно зареждане, ще се нуждае от електричество, колкото за 4 000 домакинства.

Камионът на Tesla ще използва ток, колкото за 4 000 домакинства

Според изследването на Aurora Energy Research, публикувано от Financial Times, 30-минутно зареждане, което ще осигурява около 650 км. пробег, възлиза на 1600 кВт. Така новите специални зарядни станции Megacharger ще трябва да осигурят 10 пъти повече количество заряд, в сравнение с обикновената система на Tesla.

Информацията бе представена от Джон Федерсън, директор на проучващата компания, по време на конференция миналата седмица в Лондон. Тогава Федерсън сподели, че е нужен по-задълбочен дебат относно развитието не само на електрическите превозни средства, но и на електропреносната мрежа. Според други експерти пък, зареждането на влекач за половин час изисква технология, която все още не съществува.

Засега от Tesla отказват коментар по темата. В предишни изявления основателят на компанията Илън Мъск бе посочил, че Megacharger ще използва соларен панел за зареждане. От друга страна, голяма част от системата за зареждане на Tesla частично се захранва от възобновяема енергия, а към момента производителят тества и специални акумулаторни батерии.

Изцяло електрическият камион ще се появи на пазара през 2019 г. Смята се, че дотогава компанията на Мъск ще е стартирала инсталирането на Megacharger системата.

Снимка:Tesla

Тагове: tesla megacharger
0 от 500
  • #47
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до TSLA ( преди 6 години )
    TSLA , защо мислиш че на геврекаджята не му се харесва ????Това че повечето геврекаджии от соца крадът нафтане значи че в белите държави е така
  • #46
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ха ха този под мен се е взел на сериозноВиж с ръка на сърцето ти казвам че искам Тесла да успее , ще внесе големи промени както в автомобилната така и в други свериНО всичко сочи за точно обратното , за мое съжаление ... освен думите на собственика ничии други не са така въодушивени както виждаш и с модел3 не му се получава , за толкова години производство на моделS колко продажби има ???
  • #45
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До Wayne ( преди 6 години )
    Мислиш ли, че собственикът на компания, която струва повече от BMW ще си плюе на сурата и на официалното представяне на камиона ще бръщолеви лъжи?!Обявеният пробег на камиона е ПРИ МАГИСТРАЛНА СКОРОСТ И ПЪЛНО НАТОВАРВАНЕ! Не приказвай като не си информиран.
  • #44
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит вземи си оправи малко сметките че ти липсват много знания .ПРОДЪЛЖАВАШ ДА ПИШЕШ ГЛУПОСТИ .... добре че останалите знаем че нямаш нищо в главата
  • #43
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит ти на колко си годинии да знаеш доматите не се ядат с коловете
  • #42
    5 rate up comment 1 rate down comment
    до Минтирит ( преди 6 години )
    По твоята логика с 10 панела на покрива ще стопля дома си през деня ,жената ще готви на печката и 200литра бойлер(3киловата) ще му се стопли водата.....да да ама не ако беще така вече щях да имам фотоволтаици на покрива
  • #41
    5 rate up comment 2 rate down comment
    до Минтирит ( преди 6 години )
    Абе ти нормален ли си ????Спри да пишеш глупости Казах ти и от 5 квадрата да изкараш енергията нали трябва да я съхраниш някъде(батерия) това е двойно оскъпяване , и там един тир ли ще спре ще спрат няколко сметни колко батерии и колко фотоволтаици ще трябват или ти си мислиш че тои денем ще зарежда и вечер ще кара
  • #40
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Wane ( преди 6 години )
    Ел. камионът също би бил добър вариант за регионални и градски доставки, но на дълъг път няма как да замени дизела на тоя етап. И пречките са бързото падане на батериите при по-висока скорост и необходими спирания, високото тегло, което пък означава по-малко полезен товар (а всеки килограм товар е $$$), а и като недоказана технология кой знае колко проблеми ще имат в началото и съответно посещения в сервизите ...всичко това би довело до неефективност в бизнес.
  • #39
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 6 години )
    GTE, то е малко спорно за какво става дума - дали ефективността на задвижващия агрегат или ефективността, с която можеш да си движиш бизнеса.Както и да е тролеите са по-енергоефективен вариант от дизеловите автобуси, просто защото всички плюсове на електромотора могат да се употребят оптимално - висока производителност, висок въртящ момент, ниски експлоатационни разходи, а и теглото им е колкото на дизелов автобус. Минусът е цената и необходимата инфраструктура.
  • #38
    4 rate up comment 3 rate down comment
    GTE ( преди 6 години )
    Добре де, как един тролей е по-евективен от един дизелов автобус, а камиона на ток е в пъти по-неефективен от дизеловия аналог.