IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства

Данните са според проучване на водещ енергиен консултант в Европа

Само един камион на Tesla ще използва ток колкото за 4 000 домакинства

Наскоро представеният електрически влекач на Tesla, чийто подобрена модификация ще може да изминава около 800 км с едно зареждане, ще се нуждае от електричество, колкото за 4 000 домакинства.

Камионът на Tesla ще използва ток, колкото за 4 000 домакинства

Според изследването на Aurora Energy Research, публикувано от Financial Times, 30-минутно зареждане, което ще осигурява около 650 км. пробег, възлиза на 1600 кВт. Така новите специални зарядни станции Megacharger ще трябва да осигурят 10 пъти повече количество заряд, в сравнение с обикновената система на Tesla.

Информацията бе представена от Джон Федерсън, директор на проучващата компания, по време на конференция миналата седмица в Лондон. Тогава Федерсън сподели, че е нужен по-задълбочен дебат относно развитието не само на електрическите превозни средства, но и на електропреносната мрежа. Според други експерти пък, зареждането на влекач за половин час изисква технология, която все още не съществува.

Засега от Tesla отказват коментар по темата. В предишни изявления основателят на компанията Илън Мъск бе посочил, че Megacharger ще използва соларен панел за зареждане. От друга страна, голяма част от системата за зареждане на Tesla частично се захранва от възобновяема енергия, а към момента производителят тества и специални акумулаторни батерии.

Изцяло електрическият камион ще се появи на пазара през 2019 г. Смята се, че дотогава компанията на Мъск ще е стартирала инсталирането на Megacharger системата.

Снимка:Tesla

Тагове: tesla megacharger
0 от 500
  • #57
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит,Шофьорите могат да си позволят и цял ден да зареждат батерията , но собствениците немогатКолкото до твоята теория .... може стига зарядните на Тесла да са през 300-500 километра сам си отговори кога може да стане това
  • #56
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит,При 2 водачи работния ден става 18 часа и могат да исминат над 1000км на ден като се има на предвит че 2 пъти в седмицата този работен ден може да бъде удължен до 20часа
  • #55
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит,Казах ти мисли преди да пишеш365 дни в година от тях вадиш съботи и недели и национални празници и грубо остават 250 работни дни в тези дни има право на 9 часа каране (всичко това е регламентирано в директива 561 на европейския съюз) Така , делим 100000 км. на 250 и получаваме 400км. Това е ако камиона се управлява от 1 водач и не съм включил полагащата му се отпуска , отделно при товарене и разтоварване се губи време което се отразява на дневните километриРазбираш ли ме ???
  • #54
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Fermera ( преди 6 години )
    Тук идва времето за въпроса може ли АЕЦ Белене да бъде печеливш проект.Сега има възможност да преминеш транзитно през БГ без да зареждаш дизел.Със батериите няма да е така.Може да зареждаш със пантограф на магистралата без да спираш.Не е далеко това време.
  • #53
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Wane ( преди 6 години )
    @Минтирит, ок, за 800-те км при пълен товар и 100км/ч няма да споря. Наистина не го вярвам, макар Мъск да го каза в представянето, но няма значение. Ще почакаме и ще видим (ако стигне до серийно производство). За полезния товар обаче нз къде видя инфо. @До Wayne, да, мисля, защото има нужда от шум и инвеститори. Освен това как да взема насериозно човек, който се ми сравнява коефициента на аеродинамично съпротивление на камиона си с Bugatti с цел да се направи на интересен...
  • #52
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Младежа който пита за Даймлер1 Това не е влекач като твърдиш2 Тежеста идва точно от тази съществена разлика3 Такива камиони се използват предимно за къси разтояния (разнос в градовете и близки села) а точно там им е силата на електричките
  • #51
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит,В този ред на мисли , ако фотоволтаиците са за зареждане на един камион който прави прави глоксове и минава всеки ден по 650 километра минимум за да зареди батериите му трябват 1500 квадратни метра фотоволтаици но понеже той през деня ще работи на тази станция и трябват акомулатори за да съхрани произведения ток ..... и пак се връщаме на момента с облачното време .... или когато е облачно и дъждовно ще почиваме :)
  • #50
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит, излиза че ако камиона трябва да възтанови пълния капацитет на батерията са му нужни около 3 дни а ако е облачно не ми се мисли Минтирит, прави ги тия сметки преди да си пишеш писанията
  • #49
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Минтирит, Приемаме че годишния доход е колкото казваш 1250макар че реално се оказва че не надвишава 1000 но няма значение , за производството им ти трябва 1kWp добре , хората казват че за 1kWp му трябва 10 квадрата , но приемаме твоите 5 квадрата Така ,казваш "Щом един ТИР се нуждае от 1200kWh са му необходими 100kWp централа и площ 500кв.м.Ето къде ти е грешката от 100kWp имаме производство за година 125000kWh делим това на 365 дни за година и получаваш скромните 343 на ден Ха Ха ХА
  • #48
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какво ви стана? Само лайкове на коментарите в статията за ел камиона на Даймлер, а тук 100 негативни коментара и хейтове. Влекача на даймлер с 300квтч батерия му дават 350км пробег. Даймлера тежи 23 тона и тегли макс 11 тона.