IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda показа каква ще е следващата „тройка”

Елементи от коцептуалния модел Kai ще се използват и при други модели на марката

Mazda показа каква ще е следващата „тройка”

Компанията Mazda представи в рамките на автосалона в Токио концептуалния модел Kai. Както съобщава изданието Autocar, това е предвестникът на следващото поколение на Mazda3.

Mazda показа каква ще е следващата „тройка”

Габаритите на Mazda Kai са дължина от 4420 мм, широчина – 1855 мм и височина 1375 мм. Така пррототипът е с 55 мм по-късен, с 60 мм по-широк и със 75 мм по-нисък от сегашната Mazda3 с 5 врати. Разликата в междуосието е с 50 мм в полза на концептуалния модел.

Mazda показа каква ще е следващата „тройка”

От компанията не съобщиха никакви техницески детайли за прототипа. Все пак бе уточнено, че той е построен на платформата SkyActive и е оборудван с бензинов двигател от семейството SkyActive-X. Тези мотори ще се поставят на серийните коли на Mazda от 2019 г., като разликата им със сегашните е, че при ниски натоварвания няма да се използват свещи за запалването им. В момента на този принцип работят дизеловите двигатели.

Mazda показа каква ще е следващата „тройка”

Другата цел на Mazda Kai е да покаже новата версия на основния дизайнерски стил на марката KODO. Той също ще бъде използван при създаването на бъдещите нови модели на японския производител.

Снимки: Mazda

Тагове: scyactive mazda3 mazda kai
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Георги ( преди 6 години )
    Да чудя се кой е по-по, алфарите или тия с азиатските:))
  • #13
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не се аби Георги. Имаше и за предната 6ца писано по нета колко гори дизела. Беше нещо фрапантно. Сектантите няма да ти повярват, дори ще ти кажат колко гори по картинки
  • #12
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре бяха под шапката на Форд.
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Обобщен ( преди 6 години )
    Още едно потвърждение на думите ми, че всеки пише, преди да поеме въздух. Мазда няма безстепенен автомат в нито един свой модел, никога не е имала и надявам се никога няма да има.
  • #10
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Верно много нагло крадено от Хюндай. Ами,.. толкова могат.
  • #9
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    (Добре, че пише, че е Мазда. На снимката виждам много сполучливо копие на актуалния Hyundai i30.) Копие е на И30 точно колкото е копие на БМВ 1ва серия и Форд Фокус тоест никакво копие не е как изобщо можеш да напишеш такава простотия нищо общо нямат
  • #8
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    отзад са пробвали да краднат от алфа,ама се е получила голяма нелепица
  • #7
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Шеф ( преди 6 години )
    Абе Гьорги, ти първо се научи че баир надолу се спуска на скорост, а не на спирачки и тогава говори колко са дефектни спирачките. Второ - ти безстепенен автоматик при 150-160 колко мислиш че харчи. Мазда 6 с ръчка при такава скорост дава не повече от 8 на 100, ама то всичко е до шофьора.
  • #6
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре, че пише, че е Мазда. На снимката виждам много сполучливо копие на актуалния Hyundai i30.
  • #5
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Обобщен ( преди 6 години )
    Дотук само коментари от хора, които нишо не разбират от Мазда. 20 годишни двигатели имат само 20 годишните Мазди, сегашните са разработки от нулата след раздялата с Форд в периода 2011-2013. Трансмисиите са хидротрансформатори, зацепени почти през 99% от времето. Кой друг има такъв?Миксер не е двигател 2,2 дизел или 2,5 атмосферен бензин.По-добре закрийте този форум, всеки си пише просто така.