IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мечтата на таксиметровия шофьор - 5/100 газ в града

Това предлага новият автомобил на Toyota за този вид услуги

Мечтата на таксиметровия шофьор - 5/100 газ в града

Компанията Toyota произвежда таксиметрови автомобили за японския пазар от 1936 г., когато дебютира Model AA, а сега гигантът представи нов модел, който носи името JPN Taxi. Естествено, рето дизайнът се дължи на изискванията за таксиметров автомобил – много пространство за пасажерите, както на височина, така и на дължина, затова и колата е с удължена база.

Такси от Toyota: 5 на 100 газ в града

Дизайнерите на Toyota са ползвали за вдъхновение големия седан Crown, а страничните огледала са изнесени далеч напред на предните калници. Колата ще се предлага в две версии, като втората е с по-богато оборудване, но и двете ще се задвижват от 1,5-литров бензинов двигател, който върви на пропан-бутан (LPG).

Такси от Toyota: 5 на 100 газ в града

Двигателят задвижва предните колела и конструкторите на таксито обещават 19,4 км. пробег с един литър, но това са данните от теста JC08, който се използва в Япония.

Такси от Toyota: 5 на 100 газ в града

Цените на новото такси започват от 29 900 долара, а плановете на компанията са за 1000 продажби на месеца. Официалната премиера на JPN Taxi е тази седмица на изложението в Токио.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota jpn taxi
0 от 500
  • #14
    14 rate up comment 29 rate down comment
    до: браво ( преди 6 години )
    Как така реши, че двигателя е 3 цил и е на БМВ, като двигателя е 4 цил. и е с означение 1NZ-FXE. Можеш да видиш колко награди за икономичност е спечелил. Изключително здрав и надежден милионик.Слагаха го на второто поколение Приус и сега на Ярис Хибрид. На много таксита по света с Приус е направил милиони км. Доказан точно за такава експлоатация за такси и много добър за газификация. Много таксита в Холандия и Белгия са приус 2 на газ точно с този мотор.Браво на Тойота, че се сетиха,че има LPG!
  • #13
    28 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    На всички коли от около 94та огледалата са сферични! Ти в кой век си? На Опел Капитан?
  • #12
    30 rate up comment 14 rate down comment
    БРАВО ( преди 6 години )
    Е голяма грозотия е.Поне като е Тойота да беше и хибрид.То вярно че този малък три цилиндров двигател идва от БМВ и е със малка доработка но една кола не е само двигател.Интересно правят таксита а из Европа такситата са предимно Мерцедес,БМВ и ФВ.Все пак евала за опита и за икономичния двигател.
  • #11
    2 rate up comment 28 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ще си сложиш едни очила и те така.... :))
  • #10
    34 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Решението за огледалата го намирам глупавичко... застани на метър и педесе от ръчно огледало и пробвай да се обръснеш криво ляво ще го направиш ама ще е повече заради опита околкото че си видял нещо... обектите в огледалата и без това са по-малки и по-далече като отдалечиш и огедалото става мамо мила...
  • #9
    10 rate up comment 28 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Брех кви глупави били японците... на газ да правят таксито... *** що бе я веднага електричарка да пущате - е ще все на стоянка вързана с кабела *** кво пък - модно е;)Ако направят корола или аурис с такъв двиател с удоволствие бих го карал
  • #8
    9 rate up comment 30 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Решението огледалата да не са на влатата, а да са пред шофьора е много практично решение. За града е перфектно. Огледалата не стърчат и не пречат, като се провираш из тесни улици и между колите, както и не си отклоняваш погледа от пътя, за да погледнеш в огледалото.
  • #7
    15 rate up comment 34 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не е научна фантастика бе ВАГ!Това не ти е селската фирмичка Фолк с Ваген с техните вечни обещания и ползването на "ЩЕ" непрекъснато! Хората са е направили колата и е пущат. Правиш ли разлика между ВАГ-"новините" и новините за японците? При немците немедлено присъства "ще",а японците без много да парадират правят нещата и когато вече са готови съобщават.Сега разбра ли къде е научната фантастика?А тестовете за разход на гориво JC08 са най-точните в света и най-много де даближават до реалността
  • #6
    37 rate up comment 24 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    За една бройка да бие мултиплата...5/100 тая тухла? Масло?
  • #5
    22 rate up comment 35 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Браво!Най-после нещо, което наистина да ми хване окото и да е 100% икономично и да е има нужната автономия на придвижване.Ретро дизайна кефи от всякъде, а формите са такива, че да има огромен вътрешен обем. Единствен недостатък според мен е аеродинамиката, но пък тази кола не е направена да се кара бързо, за да има чак такова влияние. Надявам се да пуснат и хибрид с LPG.Ще избият рибата.ДВГ по цикъла на Аткинсън каквито са им хибридите са много добри за работа на газ.Там разхода ще е под 5/100