IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Тунингованото купе е получило 2 пъти по-голяма мощност на двигателя

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Британското тунинг-ателие Litchfield прави опити да подобри рекорда на Porsche 911 GT2 RS и да завърти една обиколка на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг” за по-малко от 6 минути и 47,3 секунди. Това разкрива изданието Top Gear.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

За целта компанията е доработила Nissan GT-R, който е получил името LM1 RS. Автомобилът има разрешение за използване по обществени пътища, като е оборудван с компресор BorgWarner, взет от двигател от болид от сериите IndyCar, както и с увеличени интеркулер и изпускателен колектор.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Крайният резултат при 3,8-литровия V6 двигател е увеличение от стандартните 570 к.с. и 673 Нм въртящ момент до 1115 к.с. и 1085 Нм. Автомобилът е получил оше регулируемо окачване Öhlins, а каросерията му е направена от карбон. Част от аеродинамичните елементи за заети от състезателното купе GT-R GT3.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Най-бързият Nissan GT-R на „Нюрбургринг” е модификация, подготвена от ателието Nismo. През 2013 г. тя завъртя една обиколка на Северната дъга за 7 минути и 8,69 секунди. При това купе 3,8-литровият двигател развива 600 к.с. Зад волана на тази машина беше бившият световен шампион в сериите FIA GT1 Михаeл Крум.

Снимки: Litchfield

Тагове: nissan gt-r litchfield
0 от 500
  • #7
    21 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Единствената гордост на японското автомобилостроене, която 12 години само я ъпгрейдват и донастройват. От 2005 досега, Порше, Ферари, Ламборгини, Астън Мартин и Кьонигзег са извадили поне по 3-4 спортни коли, а тези още ползват същото шаси и двигател, пълна скука.
  • #6
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И какво общо има това със стоковия модел!? Чий рекорд ще " бие", на серийните автомобили или на тунинг изпълненията!?
  • #5
    29 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Демек Нисана е получил ново окачване ohlins , каросерия от карбон , аеродинамични елементи от пистовото GT-3 , 1115 с компресор от болид на IndyCar и те правели опити....абе как не ви е срам да се похвалите с тази новина , явно Поршето е направо недостижим шедьовър...
  • #4
    25 rate up comment 14 rate down comment
    nismo ( преди 6 години )
    Ужас как така имат наглостта да правят опити без разрешението на форумните тигри :)
  • #3
    29 rate up comment 15 rate down comment
    do nismo ( преди 6 години )
    Това не е Нисмо,а тунинг на Нисмо. И може би му трябват повече от 1200к.с. за да бие рекорда на заводско Порше с 700к.с. Жалка мошеничческа история,заформена между ингилизи и жълти. Тази комбинация вече я видяхме как работи във Ф1 при МакЛарен.
  • #2
    20 rate up comment 28 rate down comment
    nismo ( преди 6 години )
    Хайде хейт/ъри вие сте !!!Годзила както никоя друга колави кара да ви излиза пяна по устата.Давайте кажете колко е зле.Кажете ,все пак вие сте специалистите.:)
  • #1
    25 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ще си остане само с опита.