Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Тунингованото купе е получило 2 пъти по-голяма мощност на двигателя

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Британското тунинг-ателие Litchfield прави опити да подобри рекорда на Porsche 911 GT2 RS и да завърти една обиколка на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг” за по-малко от 6 минути и 47,3 секунди. Това разкрива изданието Top Gear.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

За целта компанията е доработила Nissan GT-R, който е получил името LM1 RS. Автомобилът има разрешение за използване по обществени пътища, като е оборудван с компресор BorgWarner, взет от двигател от болид от сериите IndyCar, както и с увеличени интеркулер и изпускателен колектор.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Крайният резултат при 3,8-литровия V6 двигател е увеличение от стандартните 570 к.с. и 673 Нм въртящ момент до 1115 к.с. и 1085 Нм. Автомобилът е получил оше регулируемо окачване Öhlins, а каросерията му е направена от карбон. Част от аеродинамичните елементи за заети от състезателното купе GT-R GT3.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Най-бързият Nissan GT-R на „Нюрбургринг” е модификация, подготвена от ателието Nismo. През 2013 г. тя завъртя една обиколка на Северната дъга за 7 минути и 8,69 секунди. При това купе 3,8-литровият двигател развива 600 к.с. Зад волана на тази машина беше бившият световен шампион в сериите FIA GT1 Михаeл Крум.

Снимки: Litchfield

Тагове: nissan gt-r litchfield
0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ето до какво води да караш жълт леген. Главата не го слуша вече, жълтия. Тука сега сме наши хора, на никого няма да казваме, че си ляв, ама поне пред хората недей. хахахахх
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Официално пред всички съфорумници си признаваш, че си на другия бряг, така ли да го разбираме тва сега ?
  • #32
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    А за сефтето питай оная широката като кофа отдолу дето те е изсpaла как го направихме. Ама много широка ве. Сигурно с голямата ти празна тиква си е разцепил отдолу като те е изхождала и после турските тираджии са помогнали да си остане същата кофа. Да ти призная трябваше на калъч да и го вкарав за да усетя че е вътре. Виж баща ти е тесняк. Него го опънах и много пищеше от кеф. Следващият си ти ваги-нал. Тебе обаче на сухо ще те цепя защото си цепеняк.
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ти като направиш сефтето, тогава ела се похвали тука. Че само те клатят, клатят. Един път пък и ти топни чушлето. аххахахахахаха
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Има нещо некоректно в цялата история!
  • #29
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Когато лоените немски мозъци направят кола, като ГТ-Р елате ми се обадете малки сополиви германофилчета. До тогава можете да си лаете, колкото искате и това няма никакво значение. Покажете поне една немска бричка, която вади такива характеристики и има подобна цена. Покажете и такава, която носи на подобен зверски тунинг. Просто няма! Немските каляски без тунинг не ги бива много, а пипнат ли ги малко, влизат немедлено в бокса за пореден ремонт.
  • #28
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    хах гащници пак сте ръсили мозък.Я вървете и научете японците как се правят коли. Няма такова просто животно като българина. Щях да забравя и хилядите клиенти купили си гтр им обяснете как са се прецакали, пък вий си карайте голфа трета употреба от 93-та.Вярвайте си голяма работа сте и много разбирате :)))
  • #27
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    То няма кво да се караме. Камо ли да падаме на нивото на ...
  • #26
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пич,не всеки който не харесва японските коли кара нещо на ваг.но комплекса ти от тези коли явно е прекалено голям,да проумее жълтата ти кратуна,че има и други автомобили на света.За протокола в момента съм с хс60.
  • #25
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    От такива дет ходят на гей-паради не се засягаме тоест. Теб те броим за транс...