IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Тунингованото купе е получило 2 пъти по-голяма мощност на двигателя

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Британското тунинг-ателие Litchfield прави опити да подобри рекорда на Porsche 911 GT2 RS и да завърти една обиколка на Северната дъга на пистата „Нюрбургринг” за по-малко от 6 минути и 47,3 секунди. Това разкрива изданието Top Gear.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

За целта компанията е доработила Nissan GT-R, който е получил името LM1 RS. Автомобилът има разрешение за използване по обществени пътища, като е оборудван с компресор BorgWarner, взет от двигател от болид от сериите IndyCar, както и с увеличени интеркулер и изпускателен колектор.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Крайният резултат при 3,8-литровия V6 двигател е увеличение от стандартните 570 к.с. и 673 Нм въртящ момент до 1115 к.с. и 1085 Нм. Автомобилът е получил оше регулируемо окачване Öhlins, а каросерията му е направена от карбон. Част от аеродинамичните елементи за заети от състезателното купе GT-R GT3.

Nissan GT-R пробва да счупи рекорда на Porsche 911 GT2 RS на „Нюрбургринг”

Най-бързият Nissan GT-R на „Нюрбургринг” е модификация, подготвена от ателието Nismo. През 2013 г. тя завъртя една обиколка на Северната дъга за 7 минути и 8,69 секунди. При това купе 3,8-литровият двигател развива 600 к.с. Зад волана на тази машина беше бившият световен шампион в сериите FIA GT1 Михаeл Крум.

Снимки: Litchfield

Тагове: nissan gt-r litchfield
0 от 500
  • #17
    5 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ха ВАГенското "милионерче" нещо се засегна и започна да цъка минуси и плюсове.Абсолютен ***!
  • #16
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да, това важи само за Бг, но като погледнеш продажбите и виждаш че навсякъде е същото.
  • #15
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Колата носи на брутален тунинг и затова го правят. То не е, като немските нежни брички, които и без тунинг са супер зле, а какво остава да пипнат нещо по тях."Мда, я се поразтърси за 1,8Т до какви коне ги докарват? 500-600 кс или около 3 пъти над заводските. Понеже са изцедени до крайност
  • #14
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    А бе каквото и да говорите GT-R-a си вАжи.Поршето за два пъти повече пари не предлага кой знае колко повече.Какво се хващате за тоя имидж, само в БГ го има това комплексарско мислене - "Вижте ме имам Порше, значи съм голяма работа".
  • #13
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колега, мани го тоя невеж. Няма смисъл да му обясняваш каква е разликата между Порше и ЛегенСан. Все едно да сравняваш ябълки и колело. Въобще кое се сравнява не знам. Човека долу дет е казал ще си останат с опита, е много вярно.
  • #12
    8 rate up comment 16 rate down comment
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    Тук става въпрос за НЕЗАВИСИМА тунинг компания, която иска да подобри рекорда на Порше. Интересно ако бяха избрали, да речем Ферари 488, дали щеше да има такива драми в коментарите ??? А защо толкова много компании за тунинг, които искат да поставят рекорди в различни дисциплини, използват ГТ-Р, вече мисля, че е ясно. :) Litchfield, AMS, Switzer, Underground racing и т.н. ГТ-Р винаги е имал огромен потенциал, дори и когато беше Скайлайн ГТ-Р.
  • #11
    7 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Айййййдееее, появи се и милионерчето, което е карало всички супер кари и сега ще ни обясни кое как е надъъълго и нашироко... :)))))П.С. ВАГи, хапчетата спряха ли да действат? Пий следващите!
  • #10
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колата носи на брутален тунинг и затова го правят. То не е, като немските нежни брички, които и без тунинг са супер зле, а какво остава да пипнат нещо по тях. Който може прави, а който не може си трае!Когато видиш някой немски кош така да могат да го барнат без да има проблеми ела ми се обади!И не забравяй,че японците си правят колите без да изстискат всичко. Оставят много скрити възможности за тунерите. Немеца изтисква всичко и накрая се получава обикновено едно голямо нищо. Факт!
  • #9
    6 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Годзилата бърка много на дълбоко в и без това широките ВАГ-инални 3***дници.Умират си от яд завалиите, че техните любимци не могат да направят такава кола, която да се подиграва с 99 % от немските к0чини и да е на такава цена. Сложно им е на немските дюнери...
  • #8
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това, че ползват същото шаси не е случайно.Направено е много добре.Този модел на Нисан носи много на тунинг.За разлика от другите супер спортни коли тази може да се ползва и като ежедневна.Има си дори и нормален багажник.