Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Над 1,2 млн. коли на Toyota направени от некачествен метал

Производител на стомана от Япония призна, че е лъгал за продукцията си

Над 1,2 млн. коли на Toyota направени от некачествен метал

Повече от 200 големи компании от различни отрасли, в това число и автомобилните гиганти Toyota и Mitsubischi, са били излъгани от един от най-големите производители на черни и цветни метали в света Kobe Steel, съобщава изданието Nikkei Asian Review.

Над 1,2 млн. коли на Toyota направени от некачествен метал

Компанията призна, че е фалшифицирала даннни за качеството на произвежданата продущция, като това е било извършено без знанието на ръководитството. Вътрешна проверка е показала, че някои от работниците в завода умишлено лъгали при проверките, за да могат да се справят със сроковете за доставка.

Според информацията, некачественият материал е бил произвеждан през периода септември 2016 – август 2017 г. Продукцията, която не отговаря на стандартите, е била предназначена за компании като Toyota Motor, Mitsubishi Heavy Industries, Boeing, Subaru и Mazda.

От Toyota обявиха, че получената от Kobe Steel през този период стомана е била използвана при производството на 1,2 млн. автомобила. От метала са направени покривите и капаците на превозните средства, което няма да се отрази на тяхната безопасност. Впъреки това автомобилният прозиводител вече прави проверка на машините.

Снимка: Toyota
 

Тагове: toyoya kobe steel
0 от 500
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    пропов ( преди 1 година )
    преси дессетина години нали изловиха някои джапански топ марки че умишлено криели доклади за произв. дефекти с години назад. абе който се лъже да си дава парите за японска кола, поне да си трае че да не става за смях.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Милене, как е колата. Някакви отзиви. Би ли споделил нещо. Чудя се между Талисман и Пасат
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    чичо_ади_от_идил ( преди 1 година )
    ало, Милене... що не купи S class на 5-6 години...
  • #27
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Великите Кобе Стийл? Нееее :( Нищо, глокейците накрая ше опраят всички _ и колички и женички.
  • #26
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Сашо ( преди 1 година )
    Колкото и да плюете, ЯПОНСКО СПИСАНИЕ Е ХВАНАЛО ИЗМАМАТА, докато Фолксваген ги гепиха американците, има разлика защото в Германия са ЗНАЕЛИ за фалшивия софтуер още преди 2 години,
  • #25
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мухаха, аре да дойде тоя дето обясняваше за мечовете и концепцията на качеството на дръпнатите кел*ши...
  • #24
    13 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Работата не е никак добре щом и японците почнаха с немските тарикатлъци и номера. Все пак вярвам, че ще отсранят слабостите и ще продължат да предлагат качествена продукция. Немците обаче не го правят. Всеки път могат да те изненадат с някоя нова и нова далавера и измама. Имам чувството, че са първи братовчеди с нашите ман-густи.
  • #23
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ама те им лоясали мозъците бре, скивай кво става. хахахаха
  • #22
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Въздушни възглавници-убийци, некачествена стомана, ежеседмични сервизни акции, в които се изтеглят стотици хиляди или дори милиони коли. И всичко това въпреки просто проектираните и семпли модели, които правят. Как все още има хора, които могат да свързват японското автомобилостроене с качество?
  • #21
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Закривай.