IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla го закъса с производството на Model 3

Компанията е произвела 5 пъти по-малко коли от предвиденото

Tesla го закъса с производството на Model 3

Сериозни трудности с производството на новия си електромобил Model 3 среща Tesla Motors, признават от компанията. През третото тримесечие  на 2017 г. са сглобени едва 260 бройки модела, а по план те трябваше да бъдат поне 1500.

Tesla го закъса с производството на Model 3

По-рано от компанията обявиха, че до края на годината производството ще достигне 5000 бройки седмично, а през 2018 г. ще бъде увеличено до 10 000. Тези цифри може и да не бъдат достигнати, като изоставането се обяснява със сложното настройване на системите във фабриките в Калифорния и Невада.

От Tesla все пак, че сериозни пробеми с доставките няма да има, като трудностите ще бъдат отстранени най-скоро. В официално съобщение се казва, че през юли, август и септември компанията е произвела общо 26 150 електромобила. От тях почти 14 100 са от Model S, 11 865 от Model X и 260 от Model 3.

Това е най-добрият резултат в историята на марката, като увеличението в с равнение със същия период на 2016 г. е 4,5%. Ръстът спрямо второто тримесечие на 2017 г. е 17,7%.

Снимка: Tesla Motors
 

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #12
    41 rate up comment 6 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    "Има обаче един проблем. Той се състои в това, че никога не бих си взем автомобил, който ме следи и записва. Никога!" А защо ползваш интернет в такъв случай?
  • #11
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Нев: Я обясни кое е хубавото на това, което Мъск предлага? Електроавтомобилите са много по-мръсен превоз от ДВГ с евро 6, даже евро 5. Въобще да не говорим, че няма необходимото производство на електричество, за така бленуватанта масова електрификация. Да кажеш че горивнте клети са нещо хубаво - да ти кажа ОК има резон в тях - но да твърдиш, че електричката решава някакъв проблем е меко казано смешно и показва, че не познаваш проблемите.
  • #10
    42 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нали някой не смята, че Мъск ей така от нищото го е направил всичко това. Службите и хората в сянка помагат на такива проекти. Ейпъл, Майкрософт, Фейсбук и т.н. са са идеи и проекти на революционери, като Мъск, но под шапката на службите. Без рамото им проектите ньмаше никога да се случат. Най-скъпото нещо на този свят е информацията. САЩ е имат и ще я имат. Това им е целта пълун контрол. В Тесла не можеш некакъв по особен разговор да проведеш, защото записват.А ако имаш бизнес и фирма?
  • #9
    37 rate up comment 7 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Колко рекордни са им продажбите? Досега няма нито една година в коятоТесла да е стигала обещаните от Мъск продажби, като обикновено едва едва докретват до половината от плана. Що не кажеш, че с всяка продадена кола Тесла губи по около 3000 долара (според някои по 13000)?! Че за второто тримесечие на 2017 загубите са 400 милиона?! Единствената комедия или по-точно пародия идва от приказките на Мъск и жалките напъни на Тесла!
  • #8
    45 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Google i Microsoft и те следят записват и систематизират информация за потребителите си. Заедно с Apple я обменят по между си дори. Иначе и аз не бих си взел нещо което имам напомпан имидж. Технологиите са за да служат на човека, а не обратното.
  • #7
    45 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Другото нещо, което ме отблъсква е факта, че само и единствено в оторизиран сервиз може да се пипа по колата. Т.е. купуваш нещо, коуто е твое, но в даден момунт се оказва, че не е съвсем. Могат дистанционно да ти блокират колата винаги и по всяко време без да можеш да направиш нещо. Тогава просто ще си имаш купчина желязо... Това, че ще ме записват и някой в някоя централа ще определя дали да карам или не...
  • #6
    39 rate up comment 8 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    Мъск е пионер в този аспект на автоиндустрията и цял свят гледа към него като такъв! Той даваше насоката на къде ще се развива този отрасъл, и за да намери инвеситици за да наруши статуквото трябваше да направи доста смели обещания и да поеме доста рискове, някой дори и неоправдани, за да се предвижва напред! Във всеки случай, не мога да разбера, всички писали по-долу какжо толкова се радват ако се провали? Нима това което предлага Тесла не е хубаво и не е от полза за всички нас?
  • #5
    48 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Харесва ми идеята, концепциьта, самите им коли, икономията, бързината пробега и бих си купил. Има обаче един проблем. Той се състои в това, че никога не бих си взем автомобил, който ме следи и записва. Никога! По същата причина никога не бих си взел от Айфон. Ейпъл и те си признаха, че продуктите им записват и предават на централата им данни, като "увериха", че не ги предавали на никой, а били само за подобряване на системите и услугите. Пътят към ада е покрит с добри намерения. Не им вярвам.
  • #4
    40 rate up comment 10 rate down comment
    пена ( преди 1 година )
    Автокомедия не се спира да хейти Тесла май. А защо не напищете, че за миналото тримесечие имат рекордни продажби? Модел3 явно ще бръкне много яко в здравето на цялата фосилна индустрия....
  • #3
    39 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Иначе Мъска на думи и филмчета много силен. Ама при се сблъск с обективната действителност, винаги печели обективната действителност.