IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla го закъса с производството на Model 3

Компанията е произвела 5 пъти по-малко коли от предвиденото

Tesla го закъса с производството на Model 3

Сериозни трудности с производството на новия си електромобил Model 3 среща Tesla Motors, признават от компанията. През третото тримесечие  на 2017 г. са сглобени едва 260 бройки модела, а по план те трябваше да бъдат поне 1500.

Tesla го закъса с производството на Model 3

По-рано от компанията обявиха, че до края на годината производството ще достигне 5000 бройки седмично, а през 2018 г. ще бъде увеличено до 10 000. Тези цифри може и да не бъдат достигнати, като изоставането се обяснява със сложното настройване на системите във фабриките в Калифорния и Невада.

От Tesla все пак, че сериозни пробеми с доставките няма да има, като трудностите ще бъдат отстранени най-скоро. В официално съобщение се казва, че през юли, август и септември компанията е произвела общо 26 150 електромобила. От тях почти 14 100 са от Model S, 11 865 от Model X и 260 от Model 3.

Това е най-добрият резултат в историята на марката, като увеличението в с равнение със същия период на 2016 г. е 4,5%. Ръстът спрямо второто тримесечие на 2017 г. е 17,7%.

Снимка: Tesla Motors
 

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #31
    36 rate up comment 3 rate down comment
    Fermera ( преди 6 години )
    Тинтири-минтири,за последните 3 години съм похарчил 60к лева за лечение на онкологичните ми заболяване в чужбина.От тях държавата плати 13к лева.Дори държавата е разбрала че е по добре да съм здрав,но ти явно си се пристрастил към саждите и си ги искаш.Като не жениш собственото здраве поне не трови другите.
  • #30
    36 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Nev качи се в Теслата си, напиши на едно листче automedia.bg и направи снимка с телефона и дай линк към снимката, да те видим дали вярваш на глупостите си и дали си толкова "умен", че да си купиш тесла. Когато го направиш, ще ти повярваме на лъжите, дотогава си просто един фантазьор, който ще лети до марс след 10 години с ракетата на Мъск.
  • #29
    35 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    FermeraФермер, съветвам те да си фермерстваш и да си караш дизеловия комбайн щото електрически няма ти направят скоро :DCO2 е без значение къде го изпускаш, това дето в града те притеснява толкова и те морело са твърдите частици в изгорелите газове, или да го кажем саждите... е електромоторите примерно имат графитни чети, които също изпускат подобни твърди частици - стой на село и са небой :) П.С. в София примерно има май 7 ТЕЦа и милион дето се отопляват на дърва без филтри - ай често ;)
  • #28
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Да но на мен ми е отнето правото да избирам, банда високоплатени *** с политическа власт решават.Преди 100 год, ДВГ се е наложил над конските впрягове заради качествата си, на пазарен принцип... Сега електрификацията се налага въпреки очевидните негативи, изцяло на политически принцип - без регулациите и субсидиите всъщност единици припознават електрическия автомобил като алтернатива.Нямам нищо против си трошите главата с тях и да правите каквото искате ако оставите и мен да избирам!
  • #27
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Елон, аз искам да си купя билет за марс за 2024, колко е капарото!? Много хора се вързаха на този мошеник, горките инвеститори, ще си паднат много лошо на носа.
  • #26
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Fermera ( преди 6 години )
    Тинтири-минтири да вземе един маркуч и да го прекара от ауспуха в купето и да си диша Евро6 въздух.Въпроса е къде е концентриран въглеродния диоксид-на улицата или на 300 метровия комин на Мариците.
  • #25
    38 rate up comment 3 rate down comment
    Nev ( преди 6 години )
    Тинтири-минтири разбира се, всеки избира сам за себе си. Но нали се сещаш, че преди повече от 100 години, когато са се появили първите допотопни автомобили с ДВГ, тогавашните коневъдци, кочияши и други са разсъждавали по подобен на твоя начин?:))
  • #24
    37 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Нев: на Приуса батерията е 1.3 кВ :D умножи го айде от мен да мине по 6о за 60 кВ батерия на Модел 3, няма да издевателствам за 100кВ-атовта на Ес и Екс :)И нали се сещаш, че живота на батерията не е линеен, в края капацитета пада драстично и след тия 8-10 години изведнъж кривата става отвесна и си изправен пред смяна на батерия която струва няколко пъти повече от стойността на целия автомобил... и тогава го хвърляш. Е не мерси - толкова глупав и богат даа карам електричка не съм :)
  • #23
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Нев ( преди 6 години )
    Освен това, ДВГ-та стават все по-сложни и ненадеждни, а да постигнат тези стнадарти, 2,3 дори и 4 турбота, много електроника и скъпи горивни апаратури, т.е почти са достигнали максимума на възможностите си на тази технология! БАтериите от друга страна са технология която тепърва ще се развива, усъвършенства и става по-ефективна! За изгарянето на 1 кг гориво, теоретично са необходими 14.7 кг въздух, така че нека да не говорим за съмнителни изчисления, за СО2 при производство на батерии!
  • #22
    37 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 6 години )
    Тинтири-минтири има определено някой иситини в това което казваш, но като цяло ще си позволя да не се съглася с теб защото:1. Батерията има гаранция от 8-10 години и капацитета и през това време пада средно с около 15%, което е доста приемливо! ОСвен това, подобна батерия струва около 5000 лв с ДДС ако се не лъжа, визирам Приус което е доста под консумативите, данъците и др. разходи за същия период за обикновен ДВГ. 2. И ЕВро 6 и съвременните дизели са си мръсни, заради качеството на горивата!