Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Tesla го закъса с производството на Model 3

Компанията е произвела 5 пъти по-малко коли от предвиденото

Tesla го закъса с производството на Model 3

Сериозни трудности с производството на новия си електромобил Model 3 среща Tesla Motors, признават от компанията. През третото тримесечие  на 2017 г. са сглобени едва 260 бройки модела, а по план те трябваше да бъдат поне 1500.

Tesla го закъса с производството на Model 3

По-рано от компанията обявиха, че до края на годината производството ще достигне 5000 бройки седмично, а през 2018 г. ще бъде увеличено до 10 000. Тези цифри може и да не бъдат достигнати, като изоставането се обяснява със сложното настройване на системите във фабриките в Калифорния и Невада.

От Tesla все пак, че сериозни пробеми с доставките няма да има, като трудностите ще бъдат отстранени най-скоро. В официално съобщение се казва, че през юли, август и септември компанията е произвела общо 26 150 електромобила. От тях почти 14 100 са от Model S, 11 865 от Model X и 260 от Model 3.

Това е най-добрият резултат в историята на марката, като увеличението в с равнение със същия период на 2016 г. е 4,5%. Ръстът спрямо второто тримесечие на 2017 г. е 17,7%.

Снимка: Tesla Motors
 

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #22
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    рветеер: но никой не вярва, че е постижимо, а за една Германия, която има 40% електроенергия добивана ог въглища (другите фосилни като газ генераторите не ги смятаме) това означава, че Тесла Ес ще дава 152 грама СО2 на километър докато един бензинов Голф 1.4 дава 120 грама. Въобще да не говорим, че ако се заменят всички автомобили с ДВГ с такива с електромотор е невъзможно да се покрият нуждите от електричество без хиляди нови ТЕЦ и АЕЦ Затова ел е много по-мръсния вариант от модерен ДВГ
  • #21
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    рветеер: за производството на 1 батерия 100кВ се отделят 17.5 тона СО2 това се равнява на горивото на конвенционален 2.0 литров (който в днешно време става рядкост) двигател за над 100 хил км или при средния пробег в европа за над 7 години. Това е само батерията. А самото производство на електричество е още по-мръсно. Няма как електричеството да се покрива от възобновяеми източници, дори целта на парижкото споразумение е да се достигнат 30% възобновяеми източници в микса до 2030, но никой не
  • #20
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Нев: Второ: да КПД на електромотора е близо 100%, но КПД на преносната мрежа не е - имаш големи загуби на електричество и тук. Няма как да стане всяка зарядна станция да има панел, че да се вържат нещата особено в градска среда в центъра на населен мегаполис.... И трето към второто - нали се сещаш, че тая батерия им относително ограничен живот а цената и надхвърля многократно всичките ти разходи за поддръжка а електричките имат достатъчно сложно оборидване, за да се нуждаят от сервизиране и те.
  • #19
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Нев: Ти правиш някакво сравнение със стара дизеларка дето пуши на умиране или някой изстрадал камион/автобус живееш в БГ 3тия си жвот. Евро 6 дизеларка не се усеща като дизел. а бензиновия можеш да ме оставиш легнал под него цял ден :) В 1 кубик въздух има повече частици от гума отколкото от сажди, а за автомобилните гуми странно няма еко норми :) Това първо
  • #18
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    Първоначалната инвистиция е все още по-висока от конвенционалния автомобил, но това е с тенденция към намаляване, тъй като все повече автопроизводители стъпват на пазара, т.е предлагането ще се увеличава. Със това, един от най-големите минуси на ел. колите високата цена ще изчезне до 10-на години и оства само един от най-големите +, а именно, че няма почти никакви разходи за подръжка в сравнение с обикновен автомобил! И не на последно място, до кога ще се придвижваме със 100-година технология?
  • #17
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Нев ( преди 1 година )
    Тинтири-минтири, ще ти кажа кое на мен ми харесва при ел. колите: 1. Ако са масов транспорт в градовете, определено въздухът ще е по-чист и приятен за дишане! Няма да ти е кофти да излезеш на терасата си, особедно ако живееш до голям булевард например! 2. КПД на електромотора е около 95-98%, а на ДВГ в най-добрия случай около 40%! ОСвен това, ел. двигателя има много по-проста и надеждна конструкция и е почти без обслужване! ДВГ-масла, филтри, ремонти, много елементи, ниска надеждност!
  • #16
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Тоците са бъдещето, но Тесла не е там, тя няма капацитета за да успее, не е тайна, че модел3 се пусна в производство без дори да е минал тестове /повечето марки тестват стотици хиляди километри автомобилите преди да ги пуснат на пазара/ тоест детските болести скоро ще напълнят сервизите и ще ядосат доста клиенти. В мига в който големите концерни залеят пазарите с ел. коли Тесла ще е е аут. А повярвайте ми след 10г. няма да се предлагат бензинови и дизелови коли а само ел.
  • #15
    7 rate up comment 3 rate down comment
    рветеер ( преди 1 година )
    До: Тинтири-минтири *** дай на всички да разберем ама аргументирано и на разбираем език как електричките замърсяват повече, какво точно замърсяват и т.н. Не се заяждам, не съм чел по темата и искам да знам, а виждам че ти си информиран.
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Скрунджо ( преди 1 година )
    Направили са 250 вместо 1000. Като се има предвид, че плановете са за половин милион, не виждам никаква драма - просто са закъснели с няколко месеца. Целият този шум е за нищо.
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Поно, каква е връзката с интернет ма? Казвам за кола, а не за интернет. В колата на Мъск се записва всичко. Говориш с някой за бизнес дела и някой в някоя тъмна стаичко записва звук и картина с добрите намерения уж да подобрява системите и алгоритмите. Ти добре ли би се чувствал, ако знаеш, че те записат и не знаеш как ще бъде ползван и за какво записът. Интернета, ако ме притеснява мога да го спра винаги, но да спра записа в колата НЕ! А на нета трудно ще ма запишат.Ползвам чужди сървъри и deep