IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Японците считат, че само така могат да се покрият новите екологични изисквания

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Японският производител Lexus ще се откаже напълно от произвдството на хибридни модели в полза на автомобилите, задвижвани с алтернативни горива. Това съобщи президентът на компаснията Ален Ютенховен, цитиран от Auto Express.

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

В Lexus смятат да съсредоточат усилията си в развитието на двигателите с вътрешно горене, както и на агрегатите, задвижвани от електричество или водородни клетки. Първият модел от новата стратегия на марката ще бъде водороден модел, в чиято основа ще е концептуалният модел LF-LC (на снимката).

Той ще бъде готов през 2020 г., като ще бъде последван от по-компактен модел на ток и от SUV, също задвижван на електричество. Според Ютенховен, в компанията му предприемат подобен ход, тъй като влизащите в сила нови екологични изисквания няма да бъдат сила дори за моделите с хибридно задвижване.

„Съвсем скоро задължителните нива CO2 ще бъдат в рамките на 75 гр/км, което не е по силите на чистите хибриди. Затова трябва да се насочим към plug-in хибридите и електромобилите. Ние предпочитаме да направим второто”, обяси босът на Lexus.

Той разкри, че компанията му първоначално ще инвестира в модели от висок клас, тъй като те и без това са скъпи, така че интегрирането на електрически мотор няма да се отрази значително на цената им.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus
0 от 500
  • #6
    12 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Водородните автомобили са мъртвородени. Електрическия автомобил е по-евтин, зарядните станции са под път и над път, включително във всеки гараж, изграждането на бързи зарядни станции е евтино, а зареждането почти без пари.За сметка на това, водородни станции няма, изграждането им е адски скъпо, а зареждането е на цената на бензин и дизел за изминат километър. Зарядните станции на Porsche струват 100 хиляди долара и зареждат за 15 минути 400 км.
  • #5
    15 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само че Тойота и Хонда вече имат готов водороден модел. Работна група Рено-Нисан-Форд ще имат по план до 2020. А немците са още до под кривата круша, тепърва откриват хибрида и електромобила. Даже BMW в момента се молят на колене на Тойота за технология.
  • #4
    23 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Защо се споменават германо-китайски варели под статия за ТОП хай-тек Японски автомобил?????? Тва е все едно под статия за най-новия телефон някой да пише за сименс а45. Квото беше беше - изтърваха вълната и сега ги чака фалит всички нафтови тарикати от швабско!
  • #3
    12 rate up comment 17 rate down comment
    До първия долу ( преди 6 години )
    Дошко,германците пропуснаха парните автомобили и хибридите/не говоря за "меките" хибриди на 48v с малък електромотор/,защото ПРАВИЛНО са преценили,че са губене на време и средства. След като "копаят" вече 20г.в една дупка,това го разбраха и японците.Жалко,че от АМ са решили да не пуснат целия материл, но изводът на един от шевовете на Тойота/Лексус/ е,че хибридите в този им вид,особено зареждащите се и от мрежата/ са мъртво родени.
  • #2
    13 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Затова немците ще преминават директно на електрички, отдавна са преценили че хибрида е хибрид, демек едно междинно нищо! Хибридите ще умрат преди да почнат да се търсят! Ханс отдавна го знае това
  • #1
    26 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Продължават да задават стандартите.До сега налагаха хибридите и ги наложиха. Всички се втурнаха да правят същото, но Тойота е вече на следващото ниво. Останалите изостават, а немците дори са 2 нива надолу. Те горките още свестен хибрид не могат да направят и докато евентуално успеят останалите пак ще са преди тях с други видове задвижвания. Наистина не е лесно да си вурст с мислене от миналия век и технологии от по-миналия. Понякога чак жал ми става за тях горките. Само с лъжи не става...