IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Японците считат, че само така могат да се покрият новите екологични изисквания

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Японският производител Lexus ще се откаже напълно от произвдството на хибридни модели в полза на автомобилите, задвижвани с алтернативни горива. Това съобщи президентът на компаснията Ален Ютенховен, цитиран от Auto Express.

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

В Lexus смятат да съсредоточат усилията си в развитието на двигателите с вътрешно горене, както и на агрегатите, задвижвани от електричество или водородни клетки. Първият модел от новата стратегия на марката ще бъде водороден модел, в чиято основа ще е концептуалният модел LF-LC (на снимката).

Той ще бъде готов през 2020 г., като ще бъде последван от по-компактен модел на ток и от SUV, също задвижван на електричество. Според Ютенховен, в компанията му предприемат подобен ход, тъй като влизащите в сила нови екологични изисквания няма да бъдат сила дори за моделите с хибридно задвижване.

„Съвсем скоро задължителните нива CO2 ще бъдат в рамките на 75 гр/км, което не е по силите на чистите хибриди. Затова трябва да се насочим към plug-in хибридите и електромобилите. Ние предпочитаме да направим второто”, обяси босът на Lexus.

Той разкри, че компанията му първоначално ще инвестира в модели от висок клас, тъй като те и без това са скъпи, така че интегрирането на електрически мотор няма да се отрази значително на цената им.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus
0 от 500
  • #16
    10 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само технически неграмотен човек може да твърди, че японското автомобилостроене развива и разполага с високи технологии...Също толкова неграмотно е да твърдиш, че Опел, Фиат или Пежо развиват такива. Това са компании за ширпотреба. В ширпотребата няма и не може да има високи технологии. В момента единствените автомобилни компании за високи технологии са Тесла, Мерцедес, Ауди и БМВ.
  • #15
    3 rate up comment 5 rate down comment
    folk s vagen ( преди 6 години )
    Като заховорихме за красиви японки - я кажете 1,2 или 3?https://scontent.fsdv3-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22046153_10155668890538168_3437355410762994418_n.jpg?oh=bd1bb511c8d5b093c1590b784b6b8b3e&oe=5A7D6EAF
  • #14
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не се сещам за нито една по-красива,...Толкова ти е акъла и затова не се сещаш. Ако имаше малко повече можеше и да се сетиш...
  • #13
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Японските коли са по-технологични и красиви от германските"Не се сещам за нито една по-красива, дори и от привидно най-дървените немски. Дизайн стил изгъзен, не го намирам за красив. Плавните линии ги предпочитам, пред уродливите такива. Направо си е измислен, просто струваха скъпа, зарядни няма, Мерцедес ги оставиха...Японеца доразвива идеи, измислени и зарязани от немеца 20г преди това като шитави...
  • #12
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Дошо ( преди 6 години )
    ..не ми забелязвайте,..днес ми се строши Астро-Лексуса, удари ме ток в гаража..свещите не работят..от късото заеквам..привиждат ми се електромотори,контакти ,Шуко,щеспели и жици. Венсеремос, жица бате, ток да има.. Да живей електромера..опа..май имам халюцинации...отивам да се прегледам,.
  • #11
    14 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-интересното е,че и при ел.машините японците правят най-добрите!Германеца обаче се доказа,че не само не може да произвежда модерни технологии в автомобилите,ами и допотопните им дизели са фалшиви! Най-добрите и дизели , и бензини са японски също. Да давам ли примери?
  • #10
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота продава Мирай в Европа! Просто Мерцедес нямат нищо друго освен прототип не в сериен вариант,недоизмислен.Японците дават технологиите германеца копира. Затова БМВ се съюзи с Тойота,а не с мерцедес. Стига с тая фенщина,че си елементарен.Японските коли са по-технологични и красиви от германските, и многократно по-здрави, и това го знаят и малките деца в 3-ти клас. Няма смисъл да спамиш.
  • #9
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Зареждане с водород отнема 3 минути,както си зареждаш бензин или нафта на бензиностанцията. Трето, разходът на водороден автомобил е много по-нисък от стандартен. Тойота Мирай изразходва под кг. водород на 100 км., мисля около 0,8кг. при цена около 5$ на 1кг., 100 км. ги минава Тойотата с под 5$,тоест с около 6-7 лева на 100 км. седан среден клас 150 коня с нулеви емисии. Няма налог при немските марки.
  • #8
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Само че Тойота и Хонда вече имат готов водороден модел."Понеже Мерцедес нямат такъв от 6-7г вече. Една B-klasse F-cell, само че европейския пазар е напълно неготов за този вид коли
  • #7
    7 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това абсолютно не е вярно. Водородът е най-разпространеният елемент и е уникално практично да се използва.Станциите са инвестиция на частни компании,както инвестират в бензиностанции, изискванията мое да са по-високи ,но търсенето определя предлагането. И ел.станции до преди 5 години почти никъде нямаше,то и сега няма много. Второ, зареждането с водород е несравнимо по-бързо от зареждане с ток!, което отнема минимум 30 минути , и то не за пълна батерия!