Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Японците считат, че само така могат да се покрият новите екологични изисквания

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

Японският производител Lexus ще се откаже напълно от произвдството на хибридни модели в полза на автомобилите, задвижвани с алтернативни горива. Това съобщи президентът на компаснията Ален Ютенховен, цитиран от Auto Express.

Lexus се отказва от хибридите в полза на електромобилите и водородните машини

В Lexus смятат да съсредоточат усилията си в развитието на двигателите с вътрешно горене, както и на агрегатите, задвижвани от електричество или водородни клетки. Първият модел от новата стратегия на марката ще бъде водороден модел, в чиято основа ще е концептуалният модел LF-LC (на снимката).

Той ще бъде готов през 2020 г., като ще бъде последван от по-компактен модел на ток и от SUV, също задвижван на електричество. Според Ютенховен, в компанията му предприемат подобен ход, тъй като влизащите в сила нови екологични изисквания няма да бъдат сила дори за моделите с хибридно задвижване.

„Съвсем скоро задължителните нива CO2 ще бъдат в рамките на 75 гр/км, което не е по силите на чистите хибриди. Затова трябва да се насочим към plug-in хибридите и електромобилите. Ние предпочитаме да направим второто”, обяси босът на Lexus.

Той разкри, че компанията му първоначално ще инвестира в модели от висок клас, тъй като те и без това са скъпи, така че интегрирането на електрически мотор няма да се отрази значително на цената им.

Снимка: Lexus
 

Тагове: lexus
0 от 500
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 1 година )
    Интересно е, че тук се изказват за хибриди хора, които не правят разлика между микрохибрид, мек хибрид, пълен хибрид, паралелен хибрид и плъг ин хибрид... Спрете да си представяте щепсели и да си ги врете по задниците при положение, че не става въпрос за плъг ин хибриди... Плюете автомобили, които не познавате, стотици са начините за конфигурация дори на пълен хибрид... Това че има хибридни ***(немски, корейски и други) не променя факта, че Тойота и Лексус направиха революция със своите
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До един от долните ( преди 1 година )
    Как така ще са пропуснали меките хибриди като само Мерцедес може да се "похвали" с поне две такива задвижвания... които бяха катастрофални... а не се сещам за хибрид на Тойота или Лексус, който да не е пълен хибрид, поправете ме грилвурстове, стига да греша
  • #25
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Знайко ( преди 1 година )
    Хайде "Водородните професори" да почетат и да препишат тук: - колко електрони се влагат в зареждане на батерия и колко в производство на водород, от който после чрез химическа реакция се извлича ток да движи колата - при какви условия (налягане и температура) се съхранява течен водород?! - какви са материалите за резервоарите и колко тежат те?! - къде и кога, по дяволите за последно видяхте водородна станция?! ТОЧНО НИКОГА И НИКЪДЕ! Край на мача!
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Водородът ... е уникално практично да се използва." "ТОП хай-тек Японски автомобил" "седан среден клас 150 коня с нулеви емисии." "Тойота продава Мирай в Европа!" "Японските коли са по-технологични и красиви от германските" Изказвания като тези не могат да идват дори от неграмотен човек. Вие имате видения. Илюзии. Това за практичността на водорода ми е любимо. Ако кажеш на черното - бяло ще е по-вярно.
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Зареждане с водород отнема 3 минути" Само че: Водородът е силно взривоопасен - повече от метана и автогазта; производството му е много скъпо и енергоемко - не се среща в чист вид в природата. Резервоарите за водород са скъпи и тежки. Горивните клетки са обемни и такива ще си останат - максималната миниатюрицация вече е постигната. Затова Мирай е голяма кола с малко място. Това автоматично означава, че с водородната технология могат да се правят само маломощни коли и непрактично големи размери.
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Да ти кажа, по - добре ще ми е да съм "н@cpaн M@нгaл", отколкото да карам жълт леген и да ходя по паради, като тебе.
  • #21
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Остави "жълтурите" на мира и кажи за високите немски технологии. Не бягай от темата, която засегна, като н@cpaн M@нгaл, какъвто май ще се окаже, че си.
  • #20
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    По - добре да карам грип, отколкото Тойота и то турска.
  • #19
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Айдеее жълтурници вмирисани. Така ви се иска нали , да са по - красиви, по - добри, ама няма такъв филм. 3-ти клас са знаели, само деца на такива *** като теб, може да станат *** като теб. Онея правят пластмасови легени в турция, а нашите патриоти им се кефят. 2 лева в джоба нямате, за електрички ми говорите. Смешни, смешни, че чак жалки. И жълти, вмирисани, ***.
  • #18
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Я кажи немската "света троца" какви високи технологии развива, че нещо не мога да се сетя. Софт,ера за измама на контролните органи ли е високата им технология, или картелните споразумения,или срещата с Меркул да е молят да не им спира нафтовите печки? Това ли са им високите технологии или китайските ЛЕД-чета,лайсни и имитации на дърво? Кажи кое по-точно! А,че се технически неграмотен и тотално изостанал си личи отвсякъде щом все още не ти е станало ясно,че автомобилните новости идват от Япония