IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche представи новия Cayenne

Всъдеходът излиза на пазара с два нови двигателя

Porsche представи новия Cayenne

Третото поколение на един от най-успешните модели в историята на Porsche – всъдехода Cayenne, официално бе представено на специално събиние в Щутгарт. Автомобилът е направен в стила на новото Porsche Panamera, но запазва пропорциите на своя предшественик.

Porsche представи новия Cayenne

На старта на продажбите новия Cayenne ще бъде достъпен с избор от два нови 6-цилиндрови двигателя. Първият е 3,0-литров турбомотор, развиващ 340 к.с. (с 40 к.с. повече от предшественика му), а вторият – 2,9-литров (версия Cayenne S) с  440 к.с. Това е с 20 к.с. от аналогичната модификация при предишното поколение.

Разстоянието между двете оси не се е променило в сравнение с предишната генерация – 2895 мм, но автомобилът е с 63 мм по-дълъг – 4918 мм, с 44 мм по-широк – 1983 мм, и с 9 мм по-нисък - 1696 мм. Увеличен е и обемът на багажника – със 100 литра и вече достига 700 литра.

Porsche представи новия Cayenne

За първи път в историята Porsche Cayenne е оборудвано със система за управление на задните колела – такава, с каквато разполагат моделите 911 и Panamera. Тя повишава маневреността в завоите и устойчивостта при престрояване с висока скорост.

Базовото оборудване на модела е доста по-богато от досега. Дори най-достъпният Cayenne разполага с светодиодни фарове, активно система за задвижване на четирите колела, система за помощ при паркиране с датчици отпред и отзад, телефонен модул с точка за достъп Wi-Fi, и друго оборудване.

Porsche представи новия Cayenne

Всъдеходът ще се предлага с 3 вида главни светлини. В базовия вариант ще има светодиодни фарове, а срещу заплащане ще се поставя система Dynamic Light, която включва автоматично завиване и автоматично превключване от къси на дълги, за да не се заслепява шофьора на идващия отсреща автомобил. При най-скъпия вариант ще се предлага матричини фарове с 84 елемента, позволяваща промяна на интензивността и разпръскването на светлината.

Снимки: Porsche

Тагове: porsche cayenne
0 от 500
  • #2
    7 rate up comment 19 rate down comment
    Троше ( преди 2 години )
    56 л. показа на колонката при зареждането. Това е за 100 км. градско в Мюнхен. Къде са 17 л. къде са 56 л.? Смятайте за какво говорим. Самият тест беше предизвикан от недоволни собственици на колата, които се оплаквали, че колите им по 30/100 не можели да паднат, както и да ги карат. Какво да правиш немско качество... А на хибрида Кайен му дават 3,4/100 разход, а гори над 20 на тестовете. Те и за това го спряха де хахаха немски технологии! Ужас!
  • #1
    7 rate up comment 21 rate down comment
    Троше ( преди 2 години )
    А къде са му дизелите на тоя Туарег? Още не им е готов софтуера ли? :))) Ся ВАГ-фенчето сигурно ще се появи и ще почне да ни убеждава, че това не е Туарег и няма нищо общо, макар дори в инфото за Кайена да е написано, че е на базата на Тоягата на Фолк с Ваген. Преди време германците от АБ правиха тест на Кайен с 4,8 литровия мотор да докажат, че изобщо не е икономичен, както пишат в брошурите. Там градско 17/100 мисля че беше.С камера в купето навъртяха 100 км.в Мюнхен и на колонката показа 56л