IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Porsche представи новия Cayenne

Всъдеходът излиза на пазара с два нови двигателя

Porsche представи новия Cayenne

Третото поколение на един от най-успешните модели в историята на Porsche – всъдехода Cayenne, официално бе представено на специално събиние в Щутгарт. Автомобилът е направен в стила на новото Porsche Panamera, но запазва пропорциите на своя предшественик.

Porsche представи новия Cayenne

На старта на продажбите новия Cayenne ще бъде достъпен с избор от два нови 6-цилиндрови двигателя. Първият е 3,0-литров турбомотор, развиващ 340 к.с. (с 40 к.с. повече от предшественика му), а вторият – 2,9-литров (версия Cayenne S) с  440 к.с. Това е с 20 к.с. от аналогичната модификация при предишното поколение.

Разстоянието между двете оси не се е променило в сравнение с предишната генерация – 2895 мм, но автомобилът е с 63 мм по-дълъг – 4918 мм, с 44 мм по-широк – 1983 мм, и с 9 мм по-нисък - 1696 мм. Увеличен е и обемът на багажника – със 100 литра и вече достига 700 литра.

Porsche представи новия Cayenne

За първи път в историята Porsche Cayenne е оборудвано със система за управление на задните колела – такава, с каквато разполагат моделите 911 и Panamera. Тя повишава маневреността в завоите и устойчивостта при престрояване с висока скорост.

Базовото оборудване на модела е доста по-богато от досега. Дори най-достъпният Cayenne разполага с светодиодни фарове, активно система за задвижване на четирите колела, система за помощ при паркиране с датчици отпред и отзад, телефонен модул с точка за достъп Wi-Fi, и друго оборудване.

Porsche представи новия Cayenne

Всъдеходът ще се предлага с 3 вида главни светлини. В базовия вариант ще има светодиодни фарове, а срещу заплащане ще се поставя система Dynamic Light, която включва автоматично завиване и автоматично превключване от къси на дълги, за да не се заслепява шофьора на идващия отсреща автомобил. При най-скъпия вариант ще се предлага матричини фарове с 84 елемента, позволяваща промяна на интензивността и разпръскването на светлината.

Снимки: Porsche

Тагове: porsche cayenne
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Пътуван за удоволствие, посещавам интересни места, не съм от тях ;)
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Охооо тук май си имаме няколко турски гастарбайтери
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Каква магистрала има в Мюнхен? Около Мюнхен и вътре има много ремонти. Пътувам последните 3-4 г по два пъти в годината през града. И да, прекарах 3 часа минавайки 4 км по магистралата Залцбург - Мюнхен на около 20 км от Мюнхен. Дори ще ти кажа, че беше на 20 юни. Какъв обходен маршрут търсиш? Всички които бяхме там, защо не бяхме отбити? Всъщност, зарежи... ясно е че няма смисъл да пиша повече. С форумни философи няма смисъл Ако засичат разхода там може и 70/100 да стигне.
  • #9
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако собствениците не ги интересуваше разходът, дизелoвият Кайен нямаше да е най-продаваният в Европа.
  • #8
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Чакай сега! До преди малко твърдеше, че В Мюнхен (не около, а В) си минал за 3 ч. 4 км. а сега го обърна на това, че ОКОЛО М1нхен имало много ремонти. Понеже никога не си бил там ще ти кажа, че и в самият град ги има много, но подобни задръствания НЯМА. Единствено от катастрофи се получават. Ремонтите главно нощем ги правят, за да не се отразява на трафика и отделно винаги отклоняват движението през обходни маршрути, за да няма задръствания. ВИНАГИ! Излез от селото и се разходи малко!
  • #7
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    *** си! Около Мюнхен винаги има много ремонти. Всяка година. Ясно е колко си бил там!
  • #6
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    За около 3 часа минах 4 км магистрала!!! Малееее, ама верно ли бе? Ама ти да беше слязъл пеш да се влачиш по-бързо щеше да минеш!!! И коя е таз магистрала в Мюнхен да ни светнеш, защото съм ходил много пъти там и мога да кажа че района го познава,много добре и никога подобни задръствания не е имало и НЯМА. единствено катастрофа ако има но тогава се реагира бързо и колите се пренасочват по обходни маршрути и пак няма как да стане за 3 ч. 4 км. Измисли друга лъжа! В Кайена имаше камера на теста.
  • #5
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    "Това е за 100 км. градско в Мюнхен." Това лято минах през Мюнхен. За около 3 часа минах 4 км магистрала!!! Ти какъв разход очакваш там? Твоята бангия колко ще даде?
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    ами явно някой хора го гледат. особено пък германците каквито са стиснати бъди сигурен че го гледат повечето. а дори и да не го гледат няма как да не ти направи впечатление че след 200 км трябва пак да зареждаш. естествено никой с порше не го бърка разхода но толкови фрапираща разлика между обявен и реален разход боде очите.
  • #3
    15 rate up comment 1 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    След 1-ви Септември, ще трябва да напишат истинският разход на гориво колко е в брошурата. И този път скандала с емисиите ще е с бензиновите двигатели, щото няма производител в момента, който да обявява реалният разход на бензинов или на дизелов двигател, но при бензиновите двигатели разликата с обявеният разход може да достигне до 100% нагоре. А като харчи двигателя двойно, то и емисиите са му двойни. Друг е въпроса кой си купува Порше и му гледа разхода ...