IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi произведе хиляди коли с еднакъв VIN-код

Прокуратурата в Бавария започна ново разследване срещу производителя

Audi произведе хиляди коли с еднакъв VIN-код

Компанията Audi се оказа в центъра нов скандал, след като следствените органи в Германия установиха, че е произвела голям брой автомобили с еднакви идентификационни номера (VIN-кодове). Всички машини са изпратени в Азия, съобщава изданието Handesblatt.

Audi произведе хиляди коли с еднакъв VIN-код

Прокуратурата в Бавария е откпила документи, според които Audi е поставяла един и същ уникален VIN-код на няколко автомобила. Засега няма официално потвърждение от страна на разследващите, но според информациите това се е случило с няколко хиляди машини, изпратени на пазарите в Китай, Южна Корея и Япония.

Измамата е била разкрита случайно. По време на разследването на скандала с манипулираните дизелови двигатели, представителите на прокуратурата са преглеждали документите на 24 000 автообила Audi A7 и A8, оборудвани с проблемните мотори. Следователите установили, че част от колите са с еднакви идентификационни номера, но не могат да обяснят причината за това.

От прес-службата на компанията заявиха, че нямат информация за каквито и да е манипулацаии с VIN-кодове. Предполага се, че по този начин в Audi са се опитали да намалят бройката на автомобилите, на които им предстои да бъдат изтеглени в сервизите за препрограмиране на софтуера на моторите. Колите се привикват в сервизите именно по VIN-номера, който трябва да бъде уникален за всяка машина.

Идентификационния код съдържа 17 цифри и букви, като се поставя на автомобила още в процеса на производство. В страните от ЕС неговото повтаряне е забранено за 30 години от сглобяването на колата. Благодарение на кода превозното средство може да бъде пререгистрирано, както и да се проверява неговата застрахователна и сервизна история.

Снимка: Audi
 

Тагове: audi
0 от 500
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дизела е мхого остарял двигател.Става при тежките машини.
  • #10
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дизела е страшна отрова,без знашение марката на а втомобила..
  • #9
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    споко ве не се притеснявайте.сега до изборите в немско няма нищо да се случи. баба ви меркел ги печели 100% и това се знае от всички. като ги спечели ще е заеме да замаже нещата както винаги до сега го е правила. може и някое милиардче да им даде за да си платят дяволиите и да имат суха пара за подкупи. жалки са. цялата държава германия е жалка и трагична. доказаха го и продължават да го доказват.
  • #8
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Striker ( преди 6 години )
    Еми...Соцваген, Цоцваген. Държавната фирмица на леля Меркел. Трагични са и тепърва ще се пропукват.
  • #7
    21 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Закривай!!!
  • #6
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само на тях по време на автомобилната криза им наляха милиарди и на никоя друга немска фирма. Подле гръмна скандала, че си правели пищни купони с ***, които стр,вали милиони. И това при разгара на кризата. После дизелгейт и запушването на устата на Рулетката с 20 млн. евро. Даже Меркел се възмути, но се оправда, че не можела да се меси в работата на компаниите, но да налива милиарди може. Тези,за да имат толкова пари и да плащат на черно под масата и да подкупват имат черни каси.
  • #5
    24 rate up comment 3 rate down comment
    до този под мен ( преди 6 години )
    Забрави и други лъжи:помпенето на продажбите, чрез препродаване на коли един на друг на дилърите помежду си. Скандала естествено бързо го заметоха.После подкупите на АДАК за конкУрса автомобил на годината. Там също нищо не последва макар да се знае, че тея подкупват всичко наред. Спомнете си само избора на автомобили за нашето народно събрание. Искаха с точно определен обем на багажника и резервоара, който го имаше само един модел и то техен.А скандала с кризата и налетите милиарди от Меркел?
  • #4
    25 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе тия за какво не лъжат???То не бяха еко нормите, не беше разхода, не бяха прикрити дефекти, сега и измами с VIN номера. А данъците как се плащат, като вкарваш коли в Китай? Това се води един автомобил, а не хиляди?? Кой знае за какво още лъжат. Имаше и доставчици, които ги съдиха заради не плащане ...Абе изобщо 90% от немската икономика е изградена от фирми, за които измамата е начин на работа.А като има *** да ги купувт - техен си е проблема.
  • #3
    26 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аааа *** не го търсете да коментира такива новини.На него му дайте да пише глупости под статии на японските автомобили и да цъка + и -.За тези неща акъл не се иска,а и той без това го няма никакъв.Всъщност,като се замисля едва ли човек с акъл би се оставил така нагло да го лъжат,а той да симпатизира на измамниците си и дори да ги хвали.ЗАКРИВАЙ!
  • #2
    32 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Закривайте перачницата!От години го говоря, че от ВАГ по-нагли и големи измамници НЯМА!Тези не се спират пред нищо. Властите нямали обяснение защо са го направили?! Аз обаче имам и то е дизелгейт.Като ги накарат да си оправят кочините от тези хиляди бройки оправят една и готово все едно всички са оправени.Форумния ВАГ-гинал,вместо да цъка минуси да вземе да каже що така любимците му пак лъжат! Пак ли хАмериканците са им виновни и пак ли световна конспирация има срещу измамниците Фолк с Ваген