IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Турбодизел със 120 коня и 9-степенен автомат за европейската Honda Civic

Модернизираният агрегат с обем 1,6 литра харчи едва 3,7 л/100 км

Турбодизел със 120 коня и 9-степенен автомат за европейската Honda Civic

Европейското подразделение на Honda разкри подробности за дизеловата версия на новото поколение на Civic, която ще се появи на пазарите на Стария континет през пролетта на 2018 г.

Турбодизел със 120 коня и 9-степенен автомат за европейската Honda Civic

Моделът ще разчита на добре познатия двигател 1.6 i-DTEC, развиващ 120 к.с.  Силовият агрегат е модернизиран, като  ще  предлага комбинация от висока динамика, ниски нива на вредни емсии и най-вече малък разход на гориво. Първите мотори са тествани, като те отговарят на новите стандарти за разход на гориво и вредни емисии, влизащи в сила през тази година.

Инженерите на Honda са направи редица подобрения по мотора, за да постигнат среден разход от 3,7 л/100 км и нива на вредни емисии СО2 от 99 г/км. Промените включват намаляване на триенето в цилиндрите, което е постигнато с буталата, направени от нов материал - хром-молибденова сплав.

Турбодизел със 120 коня и 9-степенен автомат за европейската Honda Civic

В двигателя е използвана система Bosch за впръскване на горивото, както и малък турбокомпресор. Осигурена е циркулация на отработените газове под ниско налягане, както и отвор в главата на цилиндрите, гарантиращ голям всмукателен поток.

Агрегатът е достапън и за двете версии на Civic - хечбек и седан. Той ще може да се комбинира с 9-степенна автоматична скоростна кутия, която за първи път ще бъде налична при автомобил с предно предаване. Моторът и трансмисията ще се сглобяват в завода на Honda в Суиндън, Великобритания, където се произвежда и моделът.

Турбодизел със 120 коня и 9-степенен автомат за европейската Honda Civic

Снимки: Honda

Тагове: honda civic
0 от 500
  • #58
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Баси цените! За 15-20 хил. по-малко има Голф или i30 с по-маощни дизели и 7-степенни кутии DSG. В най-лошия случай да харчат 0,5/100 повече, но и това ме съмнява. Кога ще си избиеш горницата и да си на печалба?
  • #57
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Нищо не казват за цената. В статията за новия Сивик пишеше, че цената на дизела започва от 53 000 лв. за базата. Това с автоматика и този двигателя, ще минава 60 бона. Абсолютна безумица! За такива пари си купувам нещо много прилично в D-сегмента, а не схлупена друсалка в С-сегмента. Сериозните автомобили са в горния сегмент.
  • #56
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Смешникът води спор сам със себе си. Кой е споменал 10-степенен автоматик на ZF? На Инсигния новия автоматик е 8-степенен.
  • #55
    0 rate up comment 1 rate down comment
    друг умник ( преди 2 години )
    хубаво е пич като си го вадиш,поне да има какво да покажеш,и си провери сантиметрите за да не ти се смеят, не за друго . High Torque Capacity RWD 10-speed Automatic Transmission(AWR10L65) Те ти го 10 степенния. Имаш да дочиташ явно..
  • #54
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Я кажи кой е 10 степенния автомат и на Айсин бе умник.
  • #53
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Я кажи кой е 10 степенния автомат на ZF бе умник.
  • #52
    3 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Само три фирми произвеждат собствени автоматици, по техен си дизайн. Хонда не е от тях. Това са GM, Ford и Hyundai.
  • #51
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Все пак не говорим за роботизирана кутия/DSG, а за маслен автоматик. 5 кг. по-тежък е само в празната ти картуна. Хонда не произвеждат автоматици, ползват на Aisin. Това е доста зле. Инсигнията главно за това я критикуваха, но на новия модел вече е ZF.
  • #50
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    А ти защо не кажеш колко ти е акъла? Всъщност няма нужда, защото караш немски кош и от това следва, че акъл нямаш. Кажи все пак за теглото да видим колко е по-тежко над 7 скорости. Автоматика на Хонда с 10 скорости е с 5 кг. по-тежък от 6 степеното дсг на ваг. Малеййй ама то много тежко ве. Направо ужас хахаха. Хайде измисли някоя нова лъжа, за да оправдаеш немската некадърност.
  • #49
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Kibik ( преди 2 години )
    Защо не кажат колко килограма тежи новия автоматик? След 7 степени нагоре ефекта се губи от голямата маса...