IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Следващата генерация ще е мек хибрид, с изцяло преработен интериор

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Осмото поколение на Volkswagen Golf ще е най-голямата революция в 43-годишната история на модела, съобщава Auto Express, като публикува първите ексклузивни кадри на бъдещата кола. Очаква се следващият Golf да дебютира официлано през 2019 година.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8
Снимки: Auto Express

Осмата генерация ще стане хибридна и ще предлага доста по-малко версии от сегашната. Тя ще се упояви успоредно с I.D. - първия модел от новата изцяло електрическа гама на VW. Шефът на компанията Херберт Дийс обаче уверява в интервю за изданието, че Golf ще си остане основният фокус на Volkswagen.

"Golf e приоритет, защото следващото поколение ще е ядрото на гамата ни. Общественото внимание, пресата и нашите комуникации са съсредоточени върху електромобилите, защото вярваме в тях. Но съм убеден, че Golf ще си остане най-важният ни продукт", обяснява Дийс.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Осмата генерация ще бъде построена върху обновена версия на модулната платформа MQB и ще е средно със 70 кг по-лека от сегашната кола. Като контури колата няма да се промени особено, но светлините и решетките ще станат по-разчупени. В средата на задната врата ще бъде изписано името на модела, както е при новия Arteon.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Основно преобразяване ще претърпи интериорът, като повечето бутони ще отстъпят място на дигитални дисплеи.

Това ще е и първият Golf с т. нар. "мека хибридна технология", с 48-волтова електрическа система. "Меките хибриди ще играят главна роля при следващото поколение", потвърждава Дийс. Основният двигател в гамата ще е 1.5-литровият 4-цилиндров бензин, а досегашният 1.6 дизел ще бъде заменен от нов, с работен обем 1.5 литра.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

GTI и R версиите ще станат по-мощни - съответно 250 и 350 конски сили. Ще има и ново поколение на плъг ин хибрида GTE, но занапред няма да се предлага чисто електрическият е-Golf - неговото място в гамата ще бъде заето от I.D.-моделите.
 

0 от 500
  • #19
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Така е ръждясват като за световно. Гледам Акцент-и от 93-та доста читави, а Голф 3 са тор.
  • #18
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Поредния ръждилник
  • #17
    23 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не могат да стигнат Рено. Отчаяни са.
  • #16
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нещо не разбрах. Нали нямаше да им дизели повече!?
  • #15
    35 rate up comment 6 rate down comment
    ауспух ( преди 6 години )
    Това ще е първият хибрид, който ще пуши с гъст черен дим.
  • #14
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    голф с фарове от хюндай ... извратенодано поне интериора най-накрая бъде променен. че от голф 3 насам нищо различно отвътре
  • #13
    11 rate up comment 6 rate down comment
    въпросче ( преди 6 години )
    Кой е най-продаваният автомобил в Европа последните 40 год.?
  • #12
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако излезе в този ид(в което нямам съмнение) спокойно ще спечели приза гАй-кола на годината. Направо ще отвее конкУренцията. Хитри са от ВАГ признавам. Автомобилите им в цялата си гама са с пенсионерска насоченост, а в момента залитат към новата мода на обр***тните. То заради това нормалните хора карат нормални коли, а не извращенията на вурстовете.
  • #11
    21 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ама как хибрид ве? Нали рУлетката се присмиваше на хибридите и каза, че това не са никакви автомобили. Нещо много бързо смениха политиката. Разковничето е че хибрида им ще е мек. Те там в тази фирма всички са меки. И колите им и китките им, като гледам това недоразумение Гоуфа. И защо с много по-малка двигатели? Нали до сега една камара двигатели предлагаха и човек можеше да избира, кой е по-малко скапан. Почнаха да стоплят лоените немски тикви, че е по-добре 3 мотора да имаш, но да са здрави.
  • #10
    16 rate up comment 11 rate down comment
    Obrut ( преди 6 години )
    Защо на тези снимки е опел астра?