IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Следващата генерация ще е мек хибрид, с изцяло преработен интериор

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Осмото поколение на Volkswagen Golf ще е най-голямата революция в 43-годишната история на модела, съобщава Auto Express, като публикува първите ексклузивни кадри на бъдещата кола. Очаква се следващият Golf да дебютира официлано през 2019 година.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8
Снимки: Auto Express

Осмата генерация ще стане хибридна и ще предлага доста по-малко версии от сегашната. Тя ще се упояви успоредно с I.D. - първия модел от новата изцяло електрическа гама на VW. Шефът на компанията Херберт Дийс обаче уверява в интервю за изданието, че Golf ще си остане основният фокус на Volkswagen.

"Golf e приоритет, защото следващото поколение ще е ядрото на гамата ни. Общественото внимание, пресата и нашите комуникации са съсредоточени върху електромобилите, защото вярваме в тях. Но съм убеден, че Golf ще си остане най-важният ни продукт", обяснява Дийс.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Осмата генерация ще бъде построена върху обновена версия на модулната платформа MQB и ще е средно със 70 кг по-лека от сегашната кола. Като контури колата няма да се промени особено, но светлините и решетките ще станат по-разчупени. В средата на задната врата ще бъде изписано името на модела, както е при новия Arteon.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

Основно преобразяване ще претърпи интериорът, като повечето бутони ще отстъпят място на дигитални дисплеи.

Това ще е и първият Golf с т. нар. "мека хибридна технология", с 48-волтова електрическа система. "Меките хибриди ще играят главна роля при следващото поколение", потвърждава Дийс. Основният двигател в гамата ще е 1.5-литровият 4-цилиндров бензин, а досегашният 1.6 дизел ще бъде заменен от нов, с работен обем 1.5 литра.

Ето го и бъдещия Volkswagen Golf 8

GTI и R версиите ще станат по-мощни - съответно 250 и 350 конски сили. Ще има и ново поколение на плъг ин хибрида GTE, но занапред няма да се предлага чисто електрическият е-Golf - неговото място в гамата ще бъде заето от I.D.-моделите.
 

0 от 500
  • #29
    19 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Били с богато оборудване, вярвай си. По този показател корейците ги утрепаха, отнесоха ги. Виж оборудването на i30 и на Голф 7 и какво има в базовото ниво на едните и другите. При Голфа всичко се плаща допълнително. Честито на балъците!
  • #28
    27 rate up comment 8 rate down comment
    none ( преди 6 години )
    Ако от ФВ продължат тенденцията си да пускат подобни "нови" модели, феновете им ще имат уникалният шанс да се пенсионират карайки цял живот един и същ "нов" модел ...
  • #27
    26 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Да, "голфов клас" се споменава единствено от АутоБилд и българските *** с IQ < 19, които са и потребителите на дъртите голфове(защото са бедни гайди). Никъде другаде.
  • #26
    20 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мога да ги похваля за точното копие на задницата на Hyundai i20.
  • #25
    16 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Толкова хубав Голф 7, че бързат да го сменят...:)))
  • #24
    10 rate up comment 17 rate down comment
    дежа ву ( преди 6 години )
    Когато излезна Голф 7 форумните *** пак така оригиналничаха и си исмукваха простотии от г..а.Дошовците предричаха крах,закриване,тогава беше "открданато" от Киа и т.н.Само че 6 години по-късно Голф 7 смазва конcurенцията в Европа.И продължава да е еталон в класа,който носи НЕГОВОТО име!
  • #23
    24 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Голфът върви добре само по страниците на АутоБилд. Те и от ADAC го изкараха здрав, но се оказа, че са фалшифицирали резултатите му (и на Ауди А3) с една нула, т.е. десет пъти. За това уволниха шефа на ADAC. Така, че не ми ги хвалете. Някой споменава ръждата. Съвсем вярно е. С две думи, масова, посредствена кола.
  • #22
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    "...която от над 40 години служи вярно на собствениците си...". Единственото вярно е броя на годините. Останалото е доста спорно.
  • #21
    17 rate up comment 7 rate down comment
    удряме дъното ( преди 6 години )
    къв е тоя хюндай бе, тея софтуерни измамици съвсем изпращяхакато не могат да се сравняват с Японските и Френските марки тръгнаха да копират Корейските
  • #20
    10 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Това е най- продавания и обичан автомобил на света... Колата на народа, която от над 40 години служи вярно на собствениците си, нищо че тук ги караме на по 1 милион километра.Безцелър ... Класа му доро носи неговото име , всички искат да са като Краля Голф ..но не могат да се доближат дори ..нито по вървеж..нито по здравина ...а новите са наблъскани и с много екстри, които дори и в някой коли от високите класове нямат .Така че, бъдете живи и здрави и само VW.