IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot и Citroen завършиха сделката по купуване на Opel

Концернът PSA става втория по големина производител в Европа

Peugeot и Citroen завършиха сделката по купуване на Opel

Алиансът PSA Group, който бе създаден от компаниите Peugeot и Citroen, официално обяви, че е приключил сделката по закупуване на компанията Opel от концерна General Motors.

Peugeot и Citroen завършиха сделката по купуване на Opel

С придобиването на марките Opel и Vauxhall френският алианс става вторият по големина автомобилен производител в Европа. Пазарният дял на PSA вече е 17%, като по този показател той отстъпва единствено на Volkswagen Group.

Съобщава се още, че в момента се работи по нова стратегия за развиване на двете нови марки в състава на PSA Group. Основната идея на плана е постигане на финансова стабилност, като подробности ще бъдат представени след 100 дни. Сумарният доход от новото сътрудничество се оценява на 1,7 млрд евро годишно в средносрочна перспектива.

Сделката за купуване на Opel от алианса PSA Group бе обявена през март тази година, като посочената сума беше 2,3 млрд. долара. Договорът включва придобиването от страна на французите на брандовете Opel и Vauxhal, на 6 завода за производство на автомобили и 5 на предприятия за компоненти, както и на инженерния център на немската марка в Рюселхайм, Германия.

Работата в PSA ще продължат около 40 000 бивши служители на GM. Завършването на сделката означава окончателно напускане на Европа от американския концерн, който за последен път е бил на печалба на този континент през 1999 г.

Снимка: Opel

Тагове: general motors opel psa
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 6 години )
    "ГМ който за последен път е бил на печалба на този континент през 1999 г."
  • #17
    2 rate up comment 4 rate down comment
    то у гейропата ( преди 6 години )
    такива виреят - малолитражни дизеляци и съответните им брадати женки!
  • #16
    3 rate up comment 6 rate down comment
    До по-по-долния ( преди 6 години )
    Точно заради 1.6 бройлер-хибриди като теб ще изчезне окончателно тръпката и удоволствието от шофиране!Ако Опел се откаже от истинските ОРС-модели ще се слее в сивата маса на ширпотребата и вероятно ще го сполети съдбата на СААБ ...
  • #15
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ама вие вярно сравнявате употребявани Астри и 307ци..8ци. Ще кажа само едно - пазарът втора ръка е неумолим барометър за качествата на една кола, а това че Астрите струват почти колкото Меган и половина или 307ца и половина след 10 години, при сходна цена като нови се нарича ТЪРСЕНЕ и ПРЕДЛАГАНЕ, едното държи цена защото освен предлагане има и търсене ;)
  • #14
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Един и същи все го бълнува тоя V6. Приятелю, най-искрено те съветвам, излез от 90те и се приземи в настояща Европа - даунсайзинг и хибриди, всичко под натиска за намаляване на емисиите. В днешния ден 1.6 се води голям двигател, а 4 цилиндъра ще започне да става лукс. Все едно дали ти харесва.
  • #13
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Инсиния ОРС е.. ( преди 6 години )
    отговора: ако пуснат сериозен модел с V6 значи има надежда!Другото е френски шницел с охлюви и гъби ...
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако се съди по опита им с придобиването на Ситроен - няма да се справят добре с идентичността на марките. През годините всички добри (но и някои лоши) страни на Ситроен постепенно изчезваха, та да се стигне до зачеркването на хидропневматичното окачване и препозиционирането на Ситроен от луксозна в нискобюджетна марка.Да не говорим, че Опел отличителни страни няма - обикновени средностатистически автомобили, които не блестят с нищо. Ше им е трудно.
  • #11
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Цените в Германия не са много по-различни...Пежо продават скъпо като Фолксваген, а са по-евтини от Опел след няколко години.
  • #10
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Под предлагане включвам и състоянието на колите и километрите. А предвид че в БГ вторичния пазар е 50% изхвърлени в италия коли на 300-500 хил км съсвем става не релевантно
  • #9
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Опелите са се доказали като дуракоустойчиви автомобили, пригодени за всякакви пътища и условия...Дано не ги развалят!