Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

BMW къса всякакви връзки с Mercedes?

Компанията от Щутгарт разкрила вътрешните договорки пред властите, за да си осигури имунитет

BMW къса всякакви връзки с Mercedes?

BMW e прекратила преговорите с Daimler за бъдещи партньорски проекти, след като стана ясно, че конкурентът й сам е докладвал на властите за картелни договорки между най-големите автомобилни производители в Германия. Информацията е на Suddeutsche Zeitung и се позовава на добре информирани източници от автомобилната промишленост.

BMW къса всякакви връзки с Mercedes?
Шефът на Daimler Дитер Цетше (вляво) призна, че не е разговарял с колегата си от BMW Крюгер, откакто се разрази картелният скандал

Директорският борд на BMW обмисля дали изобщо да не скъса отношения с Daimler, с която от години си партнират при разработването на някои компоненти и при съвместното договаряне с поддоставчици.

Няма да бъде прекратен обаче съвместният проект с Daimler, VW и Ford за изграждане на зарядни станции за електромобили и водородни автомобили, твърди вестникът.

По негова информация решението на Daimler да разкрие възможните картелни договорки с VW, Audi, BMW и Porsche "тотално е уронило" доверието на баварците в досегашния им партньор.

По още непотвърдени данни цялата история е била разкрита именно от производителя на Mercedes - ход, който по европейските правила вероятно ще му гарантира имунитет.

Главният изпълнителен директор на Daimler Дитер Цетше коментира, че не е разговарял с колегата си от BMW Харалд Крюгер от седмица, но че очаква сътрудничеството между двете компании да продължи.

От 2008 конкурентите в премиум сегмента правят заедно поръчките си за неща като чистачки и гуми, от които спестяват близо 2 милиарда евро всяка година.

 

Тагове: bmw daimler volkswagen
0 от 500
  • #26
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Лека-полека изскача истината за немските "премиум" производители. Разбра се, че не са променили манталитета си от ВСВ, когато използваха робски труд. Иначе много ги бива да шибнат 200 кила изолация и магнезиеви копченца, само и само да прецакат клиента. Немските производители са първите, които започнаха да произвеждат части и автомобили с конструктивно кратък живот.
  • #25
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Нали отрекоха категорично за такива споразумения??? Сега са обидени на Даймлер, че са ги разкрили публично - картелните споразумения? Ее нали нямаше таива? какво са разкрили??? Абе немеца лъже до последно. Дойде времето, в което за да спасиш кожата прецакваш немския си партьор, както той би направил ако се сети 1ви. Браво!!!! Немците са върха!!! Върха на гнусотията и простотията!!!
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Картелни договорки може да има само и единствено за цени. Така, че това са пълни глупости, вярно е че продават на сходни цени, но примерно ВАГ са казали при Ауди се печели по 4000 евро от кола, на който не му харесва сам да си направи кола. Като картелите у нас?!? На горивата??? Къде са картелите? Или картелите на цигарите, защото се пордавали навсякъде на една и съща цена?? Понякога журналист като си нама представа от това какво е картел и какво е пазарна цена може да напише много глупости.
  • #23
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Striker ( преди 1 година )
    Бхахаха! Ама те изобщо не трябва да имат връзки помежду си, а БМВ нещо лаят на умряло, хахах! Затова плюят ВАГин, затова ще започнат да плюят по Бенц и останалите. Даваш един кош пари, кило кръв и бъбрек за Мерцедес, а отдолу части на Рено, БМВ, Нисан и куп подобни. Е докога?
  • #22
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Вижте сега, темата е за германските измамници.Разбирам, че ви се плаща да отклонявате темата ама на мен тия номерца не минават.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Snaky ( преди 1 година )
    Ми нали това написах бе серсем! Тази фирма не произвежда леки автомобили! Те са част от Geely
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Snaky ( преди 1 година )
    Всъщност обратното беше. Рено са притежавани от Волво, ама тази фирма Волво АВ прави само камиони. А Волво карс са при китайците. Това са 2 съвсем различни фирми!
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Snaky ( преди 1 година )
    Хем се опита да ти спести срама човека, хем ти се буташ сам да докажеш колко си невеж. Камионите на Волво ги притежава Рено Тръкс.
  • #18
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо ( преди 1 година )
    Какво става фенчета?Швабите сами си признаха и за това!Ще си кажат всичко, има време.Ама вие стойте и ги защитавайте хахахаха.Може пък Мерцедес да лъжат а?Хахахаха
  • #17
    11 rate up comment 2 rate down comment
    търсачка ( преди 1 година )
    Що не пуснеш един нет сърч, та белким видиш, че волво(камионите) и волво(колите) са различни компании?