IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Автомобилните босове не приемат Tesla като заплаха

Китайците обаче са на различно мнение

Автомобилните босове не приемат Tesla като заплаха

Някои от най-големите шефове в автомобилната индустрия продължават да смятат, че Tesla и Илон Мъск не застрашават статута им на властелини на световния пазар. Въпреки все по-бързото развитие на електрическите технологии и нарастването на продажбите на електромобили в цял свят. Да не говорим за развитието на имиджа на Tesla, като марката е все по-близо до култовия статут на Apple.

Автомобилните босове не приемат Tesla като заплаха

„Ние смятаме Volkswagen за компанията, която може да спре Tesla, защото ние имаме възможности, с които Tesla не разполага”, заяви главният изпълнителен директор на Volkswagen Херберт Дийс. Високопоставен шеф на Toyota Северна Америка демонстрира сходна позиция.

„С оглед на това, че цената на галон бензин е под 2 долара, развитието на Tesla и електромобилите изобщо не ме притеснява. Model 3 ще е страхотен електромобил, но днес едва под половин процент от продажбите се дължат на електромобилите”, обясни той. И това отношение не е от вчера.

Още през 2014 година шефът на Mercedes САЩ Стив Кенън обясни, че купувачите са се насочили към Tesla, тъй като сега е „модерно и готино” да имат електромобил, но никой от клиентите на компанията на Мъск няма да се задоволи само с един автомобил. Освен това, Кенън е твърдо убеден, че едва ли ще бъде изградена мрежа за зареждане на електромобили, която да издържи на натиска на задаващото се масово търсене.

Нещо, което отсъства като проблем при традиционните автомобилни производители. Въпреки, че развитието на мрежата зарядни електростанции в Щатите е изключително бързо и в следващите няколко години броят им ще се изравни с този на бензиностанциите.

Но в същото време китайските производители на електромобили възприемат съвсем сериозно Tesla и се готвят да се борят с компанията на Мъск – първо по отношение на качеството, след това и да вземат аванс по отношение на бройката произведени автомобили.

Тагове: tesla toyota mercedes
0 от 500
  • #24
    7 rate up comment 2 rate down comment
    пена ( преди 2 години )
    Китай наскоро прие закон, който задължава от 2018г. (след 6 месеца) 8% от продажбите на всеки автопроизводител да са електромобили. Въпросния закон ще *** мамата на германците и изобщо на цялата част от автоиндустрията, която още не се е усетила накъде *** вятъра.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Русия ( преди 2 години )
    Питай си Автокомедията, нали са такъв сайт. Ако намерят време покрай Тислата,могат и да кажат.
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Русията кажи колко електрички произвежда Китай, но без хибридите на които им се зарежда батерията? Кой е най-добро електромобил на Китайците който се продава?
  • #21
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Не я приемат, а само я копират и следват.
  • #20
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Аз съм гений! ( преди 2 години )
    Трябва да направят ел кола която да се зарежда чрез окачването от друсането в дупките. Тогава пробега на ел колата в България ще е неограничен.
  • #19
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Русия ( преди 2 години )
    "Да не говорим за развитието на имиджа на Tesla, като марката е все по-близо до култовия статут на Apple." Това го правите вие! Ако бяха толкова велики колкото пропагандата ги изкарва няма да продаваха по 80х, а щяха по 8 милиона на година. "да вземат аванс по отношение на бройката произведени автомобили." Ето за каква пропаганда говоря, чрез лъжи. китайците са най-големите потребители и най-големите производители на електрички.Нищо не чуваме за тях!
  • #18
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Хаха, ама я пали в гаража.. "Аз мога да ти кажа информация за работа в екстремен студ и тя е, че Теслата винаги тръгва тогава, за разлика от тъпитя дизели." Шъ тъ разочаровам, но моя дизел си пали перфектно на -23С, толкова е било макс студено. При това стои на улицата цяло нощ. Дори на уникалните бензинови коптори им давам ток при тези условия...
  • #17
    6 rate up comment 3 rate down comment
    dfsdfsdfsd ( преди 2 години )
    #### опит от 1 ръка с тесла зимата при -15 - батериите са аут ! лятото при +35 - батериите са аут ! ##### Аре ве, ти там ли беше: Тесла на -31 г https://www.youtube.com/watch?v=jhxOW0CXNXE
  • #16
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Тоя па ( преди 2 години )
    имал опит "от първа ръка". Дясната или лявата не разбрах? Аз мога да ти кажа информация за работа в екстремен студ и тя е, че Теслата винаги тръгва тогава, за разлика от тъпитя дизели. Ако не вярваш чукни да видиш руските Тесли как се справят. А по темата - въпрос на време е технологиите да го набият на *** - както винаги става! И заблудения шваба ще му дръпнат килимчето на Аладин под г.за мноого скоро.
  • #15
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ти сигурно и от Горубляне нямаш....Хъхъхъхъ